Mijn Biosmeeting verslag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Mijn Biosmeeting verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 15:03

Heey!
Gister hadden we een meeting bij Cine City Vlissingen.
We waren met:

- fJoRdAhLuVeR (Miranda)
- bliksemluver (Marjon)
- daantjuh (Diane)
- Wido4ever (Annemie)
- coydog (Cora)
- Miss_Mo (Myrthe)
- Heidilover13 (Linda)

Marjon was om 19:00 bij mij en toen fietsten we naar de bioscoop. Daar aangekomen was er nog niemand, want we hadden om half 8 afgesproken! Dus gingen we ff een rondje lopen en daarna buiten wachten. Toen kwam daar een auto en wie stapte daar uit? Het was Linda! Tong uitsteken En toen kwamen ook Cora en Myrthe aan en toen was het nog ff wachten op Diane en Annemie! Maar daar kwamen ze vrolijk aanlopen Knipoog Dus toen gingen we naar binnen, nadat we elkaar hadden voorgesteld enz... Om de kaartjes te gaan halen! Toen gingen we nog maar ff naar de wc en dat was erg leuk Tong uitsteken Het wc papier was namelijk overal op, behalve in één wc! Dus dat werd wachten en met papier om je handen af te drogen te doen Knipoog Toen gingen we ff wat lekkers halen, Marjon en ik hadden zo'n grote popcorn (wat later toch niet zo'n goed idee was)! Toen gingen we naar de zaal, we moesten naar boven, naar zaal 7 en kwamen toen in de zaal voor "Scary Movie 3" Haha! We gingen zitten, op de 2e rij, want de zaal zat al aardig vol! En het was maar een klein zaaltje, de bovenzalen zijn kleiner! Toen gingen we maar ff kletsen en alvast wat popcorn eten, Linda was bezig het zout van haar popcorn te blazen Tong uitsteken Ze zei dat het hielp maar het hielp niks Knipoog Linda en ik waren zo druk bezig met kletsen en lachen, dat we niet door hadden dat de film was begonnen toen Pamela Anderson met nog iemand in beeld kwam Tong uitsteken Dus toen gingen we maar kijken! Was wel lachen *LOL* Ondertussen heb ik erg vaak in een deuk gelegen, echt erg Bloos! Vooral toen op een gegeven moment die man zei, die in die stoel zat, met al die tv-beelden om zich heen, waar je jezelf in zag, dat hij z'n stoel een naam had gegeven en dat ie Linda heet Tong uitsteken Dus ik lach in een deuk, want ik zat naast Linda Knipoog Ik gierde het uit, en volgens mij vonden andere mensen het niet zo leuk, achter me zeiden ze dat ik stil moest zijn, maar daar had ik geen zin in Tong uitsteken Toen was de film klaar en ik durfde gewoon niet naar de grond te kijken... Scheve mond De vloer hoort zwart te zijn, maar bij ons was de vloer wit... Van de popcorn Haha! Dus wij snel weg Knipoog Toen gingen we nog ff wat drinken in het Cine Café, althans Annemie en Diane Knipoog Ging Annemie zo naar de bar en vroeg of ze aan de bar moest bestellen of dat er iemand kwam en die man zei dat ie zo kwam, dus alleen zei bestelden wat en de rest moest niet Tong uitsteken We gingen ook nog ff alle popcorn in 1 bak gooien, Marjon in de mijne en Linda ook nog bij mij, dus toen hadden we nog gewoon een hele bak vol!! Toen kwam de man van Cora om Cora en Myrthe op te halen, die had nog ff een groepsfoto gemaakt! En toen gingen we met ze allen naar buiten, en liepen we naar het parkeerterrein. Er was zo'n zwerver bij de bioscoop die op z'n gitaar met 2 of 3 snaren zat te spelen en die wilde we popcorn gaan geven, toch niet gedaan en verder gelopen. Toen pakte opeens iemand een hand popcorn uit die bak (die ik vasthad) en gooide het tegen me aan, dat werd dus een popcorngevecht Haha! Toen liepen Linda, Marjon en ik ff mee naar de mooie auto van Annemie dr vader Knipoog En toen gingen we weer terug want Linda's vader kon elk moment komen Tong uitsteken Toen had Linda ondertussen weer wat popcorn in me gezicht gegooid dus ik ging achter haar aanrennen Tong uitsteken En toen kwam Linda's vader en wij gingen ook maar weer naar huis fietsen, ik met die bak popcorn in me hand! Verward Is allemaal goed gegaan en Marjon bleef nog bij mij slapen, was wel gezellig! Lachen

Groetjes, Miranda

    If you can dream it, you can do it ...


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:35

whahaha klinkt gezellig
had t gesneeuwd bij jullie stoelen? Schijnheilig Tong uitsteken
maar de film was zo te horen wel leuk of niet?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 15:40

Ja was ook erg gezellig! *LOL*
Ja het sneeuwde ja! Zat een gat in 't dak Knipoog
Ja het was een leuke film!

    If you can dream it, you can do it ...

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:00

Leuk verslagje Miranda *LOL*
Ik ga zo ook even mijn verslag typen en de foto's plaatsen.

En die popcorn op de vloer viel nog mee joh! Annemie en ik hebben een keer een bak om laten vallen... Toen was het nog veel witter Schijnheilig

Ik vond het heel gezellig! Lachen

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 17:06

Ja ben benieuwd naar de foto's! *LOL*
Die van Marjon komen ook nog!

    If you can dream it, you can do it ...

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:22

Hahaha leuk verslag. Haha!
Het was erg gezellig.
Ben ook wel benieuwd naar de foto's!
En het zout van je popcorn afblazen helpt echt hoor! Tong uitsteken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 11:22

Tuurlijk Linda Knipoog

    If you can dream it, you can do it ...


_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:36

Als ik dit verslag zo lees, moet het heel erg leuk zijn geweest, maarre waar blijven de foto's? Knipoog Tong uitsteken Cheese!

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:09


And then she realized nothing would change...

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:02

klinkt heel gezellig! ik heb scary movie 3 ook gezien. Best leuke film Tong uitsteken

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 22:09

Het was ook heel gezellig Knipoog

    If you can dream it, you can do it ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 58 bezoekers