Blaren.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Blaren.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 19:18

Ik rijd altijd met handschoentjes omdat ik giga snel blaren krijg (kantoormutsje .........dan krijg je dat he! Tong uitsteken )

Maar vandaag kon ik die dingen ineens niet meer vinden. Ikke braaf rijden...........en ja hoor, giga blaar op mijn vinger.

Heeft iemand de ultieme tip om hem zo snel mogelijk te laten genezen? (ken het verhaal wel van over je blaren heen plassen, maar die bewaar ik maar als laatste Haha! )
Morgen les dus dan moet ik geen zere vingers meer hebben.

Elke tip is welkom!

Op zoek naar de zon!!!


stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:33

in ieder geval GEEN pleister erop doen!! dan droogt hij sneller op en geneest hij sneller!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:54

ik heb hetzelfde probleem,nog geen 10 minuten of ik heb al een blaar,ik rij dus ook altijd met handschoenen.

het beste kun je in een keer een paar leren halen,zijn wel iets duurder,maar die katoenen krijg je soms nog een blaar doorheen en ze zijn zo kapot,die lederen gaan harstikke lang mee,en krijg je echt geen blaar van Lachen

of die van het merk equipage ofzoiets?is een soort zeem?en die gaan ook lang mee en krijg je ook echt geen blaren mee.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:57

Als je morgen les hebt zou ik van die speciale blarenpleisters kopen (van compeed ofzo), die zijn heel dik met een soort gel, zodat je je blaar niet meer voelt zitten... Enneh.. handschoentjes lenen van iemand Knipoog !

Lachen

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 21:05

Ja Miko, dat wilde ik ook wel, maar ze lachten me uit Boos! ´

´je bent toch geen watje??´ (gelukkig wel onder het mom van een grapje hoor!) Dus wel, dat blijkt maar weer! *LOL*

Ik heb ze alweer gevonden!!! Eens kijken of ik morgen nog wat van mijn les kan bakken.

Ik heb er nu even wat zalf ´helpt tegen van alles´ erop gedaan. Oh ja, Nestosyl heet dat. Werkt ook goed tegen puisten Haha!

Op zoek naar de zon!!!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:17

En..? Lekker gereden?

Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:23

Ik rij altijd met leren handschoenen, had altijd blaren vroeger, maar nu echt niet meer.
En misschien is dressuur teugels proberen, want neem aan dat je met springteugels rijd?!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 19:21

Ja hoor Mika, lekker gereden OK dan!
Tijdens het rijden een pleister erop, handschoenen erover en het ging prima.
Nic heeft weliswaar wel beter gelopen, maar die baalt een beetje van de winter. Hij wil naar buiten.

En rijden met dressuurteugels gaat met niet zo goed af. Dan glijden ze de hele tijd door mijn handen. IK heb zo beter grip, maar ik heb gewoon echte kantoorhandjes Schijnheilig Haha!

Op zoek naar de zon!!!

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:14

Dimple schreef:

En rijden met dressuurteugels gaat met niet zo goed af. Dan glijden ze de hele tijd door mijn handen. IK heb zo beter grip, maar ik heb gewoon echte kantoorhandjes Schijnheilig Haha!


Leren springteugels waren voor mij DE oplossing. Echt ideaal, geen blaren meer OK dan!

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:17

verdorie hebik vandaga net een pleister op mijn blaar geplakt

F


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 35 bezoekers