Rowan Atkinson als slechterik: geloofwaardig?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Rowan Atkinson als slechterik: geloofwaardig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 16:51

In de krant van gisteren stond dat Rowan Atkinson in de volgende Harry Potter film " The Goblet of Fire" waarschijnlijk de rol van Voldemort wil gaan spelen. Nu heeft Atkinson al eerder gezegd dat hij graag een dramatische rol wil spelen, maar wij kennen hem hoofdzakelijk in de personage van Blackadder, Mr. Bean en Johnny English. Hoe staan jullie daar tegenover, zouden jullie hem in die rol accepteren?Zouden jullie D in zo'n situatie niet alleen maar denken "daar loopt Mr. Bean?"

Kortom: het is heel sneu voor Atkinson dat hij het stempel van Komedie op heeft (en daar misschien wel nooit meer vanaf komt). Maar hoe serieus nemen jullie hem in een rol van een slechterik?

Je suis Charlie.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:53

Ik heb hem wel eens in andere rollen gezien, meer serieuse rollen. Maar ik vind hem wel goed hoor!!
Ik vind het een goede keus! OK dan!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:54

nou ik moet eerlijk zeggen, ik zie Rowan Atkinson nog niet als Voldemort. Ik zou dan inderdaad alleen maar denken van: heey daar is mister bean. Die stempel heeft hij nou eenmaal inderdaad

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:55

Die stempel heeft hij inderdaad, maar ik denk dat hij een rol als die van Voldemort toch goed kan neer zetten.
Maar, we zullen zien he Lachen
Laatst bijgewerkt door Mireille op 09-01-04 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Denniss
Berichten: 35
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:57

Hij zou het waarschijnlijk goed kunnen maar veel mensen associeren hem (logischerwijs) met Mr. Bean, dus dan heb je toch het gevoel naar Mr. Bean te kijken

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:10

Ik zou gelijk dneken he beantje! Haha! Nee hem als slechterik? Moeilijk voor te stellen. In de goblet of fire ziet voldemort er volgens het boek ook heel angstaanjagend uit en dat vind ik van atkinson helemaal niet.
Nee liever niet nee. Wel sneu voor hem.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:11

Ik denk dat ik ook raar zal kijken als hij, tijdens zijn rol als voldemort, niks stomt uithaalt. Ik ken hem als mr. Bean, moet er ook aan wennen als hij een intervieuw geeft (Hij kan gewoon normaal praten en doen Bloos Haha! )

Heb ik ook bij Band of Brothers, daar speelt Ross(uit Friends; David Schwimmer dus) ook in en telkens als hij voorbij komt wacht ik erop tot hij wat doms zegt Clown Haha!
Heel stom, maar ik kan het niet helpen

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:05

Speelt Ross in Band of Brothers?? Nou heb ik dat niet zo heel lang gevolgd, maar ik ben 'em nog nooit tegen gekomen Tong uitsteken

Ik vind comedy-acteurs in een ander genre een beetje raar. Gister zat ik te zappen en kwam ik Cosmo Kramer tegen in een serieuse film, dat zag er raar uit, Al Bundy heeft ook zo'n film dat 'ie een politieagent of zoiets is, dat vind ik ook reemd. Om één of andere manier zitten die personages in m'n hoofd gewoon te vast aan hun andere rol Scheve mond


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:08

Ik denk dat ik dan ook steeds zou denken van, he daar loopt Mister Bean. Voldemort zal dan ook lang niet zo eng overkomen.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:10

Volgens mij begint iedereeen al te lachen als hij het beeld in komt lopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:10

Als Black Adder is toch ook behoorlijk achterbaks Haha!
Denk dat hij de rol zeker geloofwaardig neer kan zetten.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:11

Ik vind dat Rowan Atkinson ontzettend goed kan spelen, zowel grappige rollen als serieuze. In Love Actually had ie ook 'n grappige rol, maar vond dat hij de serieuze stukken ook redelijk deed Knipoog

Ik heb wel eens 'n film van hem gezien (naam kwijt, onbekende film) waarin hij 'n droef karakter speelde, werkelijk waar super OK dan! .

Dus op zich heb ik er geen problemen mee als hij Voldemort zou gaan spelen, ik krijg iig geen associaties met Mister Bean dan. Alleen wil ik het liefst dat de persoon die zich in mijn hoofd als Voldemort heeft laten zien Voldemort gaat spelen. Zo jammer dus dat die persoon in mijn hoofd in het echie niet bestaat Scheve mond . Maar dat is eigenlijk met het hele Harry Potter gebeuren het geval, alles zag er in mijn hoofd veel anders uit. Dat is juist het mooie van boeken vind ik, dat je zelf kunt gaan fantaseren hoe alles eruit ziet.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:18

nee ik neem die hele film meteen niet meer serieus als hij voldemort gaat spelen in harry potter.
Mischien kan hij het wel maar voor mij verpest het de spanning.

Maar het was toche en leugen? zijn bla bla (woord kwijt Tong uitsteken) had gezegt dat het niet waar was Verward
Ik hoop het Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:22


Je suis Charlie.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:24

Citaat:
Rowan Atkinson -currently undergoing treatment for depression


Mister Bean depressief?? Scheve mond


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:28

Blijkbaar wel. Het is niet altijd even fijn om leuk te moeten zijn Lips are sealed

Je suis Charlie.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:29

zoiets hoorde ik laatst op de radio ook ja...

maar ik kan me niet voorstellen, hem als niet-grappig iemand...


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:47

Cassidy schreef:
http://www.moviehole.net/news/2981.html

Vrees dat je die film dan niet serieus gaat nemen Haha!

Ik geef hem in ieder geval de voordeel van de twijfel.


op het nieuws om 2 uur oid. zeiden ze dat ie NIET in de nieuwe harry potter film gaat spelen..
ik merk het vanzelf wel Tong uitsteken

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:49

nee ik vind het echt niks als hij in die film voldemort zou gaan spelen!!!
hij heeft dan wel een domme uitstraling, maar ik vind al die dingen die hij doet (mr bean en black adder) zowiezo niks... ben bang dak dan ook harry potter niks ga vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:51

Lautjuh123 schreef:
nee ik neem die hele film meteen niet meer serieus als hij voldemort gaat spelen in harry potter.


Ik denk niet dat de film al zodanig bedoeld is hoor.

Met make-up kunnen ze een heleboel doen hoor! Neem Sneep, die herken je niet meer terug. En ik denk dat dat zo met Atkinson ook gaat gebeuren. Toch vind ik het geen vreselijk iets dat ze hem die rol hebben gegeven.
De meeste mensen kennen hem ook alleen als Mr. Bean of Black adder. Maar hij heeft zoveel meer gedaan, en om iemand dan te gaan beoordelen naar 2 projecten uit een heel leven vol met acteerprojecten is niet eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:57

Ik denk wel dat Mr. Bean deze rol heel goed kan neerzetten. Eerst had ik zoiets van huh? Maar hij is wel enorm goed... ja ik denk wel dat dit goed gaat komen. En die mensen van de casting zullen echt hun werk wel goed doen hoor Knipoog

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:17

Ik hoorde vanmiddag bij Veronica (op de radio) dat het waarschijnlijk niet door ging...weet verder niks zeker en ook de reden niet!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:25

ik vond hem in blackadder anders ook super.

Amor Vincit Omnia

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:29

Hij kan denk ik best goed als slechterik overkomen hoor, hij heeft wel iets spooky in zich...

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:30

niet, hij heeft te lang Mr Bean gespeeld. Ik kan hem me niet als Voldemort indenken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _HS_, Amazonbot, Besje, Brimi_Disa, c_alsemgeest, Eliine, Ellen_ov, Googlebot, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, Janneke93, Macs, Majestic-12, MoSt81, Paardennamen, RenskeFrea, SentiBot, Snippergroen, Wescha, Westhof, YandexBot en 202 bezoekers