Gaithers Kavalkade

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Gaithers Kavalkade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 14:27

Ik kwam net op de internet een paar Gaithers van Kavalkade tegen. Ben op zoek naar een paard stevige (en mooie) chaps. Heb mijn oog al laten vallen op de chaps van Petrie of Cavallo, maar deze zijn prijstechnisch ook heel aantrekkelijk. Voordat ik echt ga beslissen wil ik een vergelijkend warenonderzoek doen Haha!

Heeft iemand ervaring met deze chaps????


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:43

Niet met die van Kavalkade, maar wel de Cavallo's. Die heb ik nu bijna een half jaar en ik moet zeggen dat ze fantastisch zijn. Geen beschadigingen, niet erg ingezakt, rits en elastiek blijven goed, niets dan lof, eigenlijk!

Ze zijn wel pittig in prijs (vooral als je er Ariatjes onder wil), maar echt superfijn met rijden.
Mijn been ligt even fijn stil met de chaps van Cavallo, als met mijn Cavallo-laarzen.

Toos paardloos

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 17:26

Ik hoef er niet perse nu meteen ariat schoenen onder. Dat komt nog wel eens. Bredere schoenen passen er niet onder he? (loop nu altijd op een paar bergschoenen door de stal te trampelen)


JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:14

Ik heb ze sinds kort van kavalkade en ze bevallen tot nu toe goed!!
Ik vind alleen het matensysteem niet helemaal fijn.. bij mij is de lengte goed maar dan zijn ze bij de hak iets te ruim (kan ook zijn dat ik gewoon niet geduldig genoeg was om alles te passen hoor Schijnheilig )

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 19:22

Mag ik vragen wat jij ervoor betaald hebt?

Als ik ze koop dan koop ik ze via Ebay. De maten die erin staan komen ook overeen met laarzen, dus dan zou het moeten kloppen.
Als ze iets te wijd zijn, zou je dan niet gewoon de elastiek een beetje in kunnen nemen? (Of is dat een stomme vraag)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:30

Idd Mikkie, brede schoenen kun je er niet onder doen. Ik heb het geprobeerd met mijn bergschoenen, maar helaas pastte dat voor geen meter. Je zal echt smalle schoenen/jodphurs aanmoeten onder dit soort chaps.

Toos paardloos

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:59

Mikkie schreef:
Mag ik vragen wat jij ervoor betaald hebt?


Ik geloof iets van 60 euro, ik weet het niet meer precies.. ik heb ze gekocht bij Horseplaza in nieuwegein.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, ikkedus, Kashmino, Verara en 124 bezoekers