Balkenende in Iran????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Balkenende in Iran????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 01:43

Op zich heb ik altijd wel met JP te doen..hij blijft telkens zoveel kritiek van de pers krijgen.

Maar roept hij het misschien ook wel over zich uit/ af als hij zich in Irak vergist en over Iran spreekt?????


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 02:06

Haha, ik zag het ook inderdaad. Wij dachten eerst dat het nieuws het fout had, maar helaas voor JP...

Laatst was er nog een hele discussie over waarom die man toch niet populairder is...
Zag hij er maar uit als bijvoorbeeld Kok, dan was hij al een stuk geloofwaardiger (en wat minder lachwekkend met zijn huidige kapsel...!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 07:32

Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe die man zich keer op keer voor schut kan zetten. Deze beelden uit Irak vond ik inderdaad wel triest.
De pers is 24 uur per dag bezig met het zoeken en vinden van wetenwaardigheden en feiten van bn-ers, dus ook van Balkenende, die overigens erg zijn best doet om goed over te komen maar steeds weer zorgt voor een open doel. En met dat soort acties weet de pers wel raad...

...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:10

Ik vond het een aanfluiting. Een echt Bush rip-off. Ik weet niet wat hij probeerd te bereiken maar hij mist zijn doel waarschijnlijk volkomen.
Ik vind het een hele vreemde man. Je zou zeggen dat een minister-president toch wel redelijk wat intelligentie zou moeten bezitten. Ik heb deze man (en ik niet alleen vrees ik) al zo vaak op onjuistheden betrapt... Ik hoop ook van harte dat deze man niet nog eens gekozen wordt, het zou wederom een ramp betekenen....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:36

Ik ben geen Balkenende fan, ik heb nu een aantal van zijn debatten gezien en ik vind hem ronduit slecht. Ik snap dat dit een verspreking van hem was, kan gebeuren, maar hij had helemaal niet naar Iraq moeten komen. Ze zaten niet op hem te wachten en hij heeft geen toegevoegde waarde geleverd met zijn komst. Onze soldaten zitten in het veiligste gebied van Iraq, waar zo goed als niets gebeurd. Maar ja, HET VOLK heeft deze kneus gekozen en dus zitten we met hem opgescheept.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:18

Sorane schreef:
Ik hoop ook van harte dat deze man niet nog eens gekozen wordt, het zou wederom een ramp betekenen....



beloof je...nooit meer op hem te stemmen!!! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:20

Nique"]
[quote="Sorane schreef:
Ik hoop ook van harte dat deze man niet nog eens gekozen wordt, het zou wederom een ramp betekenen....



beloof je...nooit meer op hem te stemmen!!! Schijnheilig
[/quote]

Goed zo OK dan! Ik had het de vorige keer al niet gedaan Haha!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:21

Haha!!! Geef me eens een tip...op wie zal ik de volgende keer gaan stemmen? Ofterwijl..op wie heb jij gestemd? Of wijzig je ook van stem?

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:08

Ik wijzig van stem. De laatste keer heb ik op Groen Links gestemd. Alhoewel ik twijfelde tussen GL en PVDA. Om heel eerlijk te zijn, zit er geen partij tussen waartot ik me echt aangetrokken voel.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 167 bezoekers