merrie hengstig..?????!!!!!NU?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

merrie hengstig..?????!!!!!NU?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:31

gatver, kwam ik gister achter, merrie zo hengstig als de pest, en maar pissen en zeuren onderweg, het is toch helemaal de tijd van het jaar niet????

Nog meer bokkers met dit gezijk? Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:40

Ja hoor Par gaat ook vrolijk door.
Haar hele staart is weer kleverig en vies.

Snif...kep een blonde snol Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:40

vorig jaar wel, als ze nu ineens hengstig zou worden zou ik toch wel even een dierenarts gaan bellen Tong uitsteken

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:41

Camble is heel regelmatig, Elke maand opnieuw Haha!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:42

Jolynn is ook het hele jaar door hengstig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:46

Yessy"]
vorig jaar wel, als ze nu ineens hengstig zou worden zou ik toch wel even een dierenarts gaan bellen Tong uitsteken
[/quote]
ik neem aan dat ze drachtig is>????

haha je had ons moeten zien, gister met de buitenrit, ben nog nooit zoveel mooie hengsten tegen gekomen! Tong uitsteken

Kunnen jullie er gewoon nog alles mee doen????

[quote="sily schreef:
Haar hele staart is weer kleverig en vies.


jaaahh goor he..... Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:55

Chiqa"]

[quote="sily schreef:
Haar hele staart is weer kleverig en vies.


jaaahh goor he..... Knipoog
[/quote]

Echt wel.....dat wordt weer een wasbeurt want dat ding is nu te vies om aan te raken Haha!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:05

annebel was vorig jaar ook zo erg, en ook de hele tijd in het gangpad pissen (echt vies gewoon). Nu merk je er bijna niets meer van, ze krijst alleen iets meer dan anders naar RUINEN Clown . Misschien omdat ze nu gewoon gewent is dat ze met meerdere paarden staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:56

Carolien007 schreef:
annebel was vorig jaar ook zo erg, en ook de hele tijd in het gangpad pissen (echt vies gewoon). Nu merk je er bijna niets meer van, ze krijst alleen iets meer dan anders naar RUINEN Clown . Misschien omdat ze nu gewoon gewent is dat ze met meerdere paarden staat?

Ik denk idd dat dat kan schelen, die van mij staat met een ruin en een merrie, kleine groep dus en heb het nog nooit zo erg meegemaakt.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:01

Bij die merrie van mij merk ik het niet zo... die hengstigheid... Oke, af en toe krijst ze indd tegen iedere ruin of hengst... Maar ach... die paar dagen... Clown Met rijden is ze wel iets sneller afgeleid...

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:11

Dees is volgens mij al 3 weken hengstig...

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:28

Sikiley is ook al tijden hengstig, ik heb er alleen niet zoveel kijk op, want ik ben bijrijder en haar eigenaresse komt zelf niet zo vaak. Volgens de pensionmeneer is ze zo'n beetje doorlopend hengstig. Wat vinden jullie, moet de dierenarts erbij? Even zien hoe ik dat dan aan moet pakken met de eigenaar...

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:44

Dookie schreef:
Camble is heel regelmatig, Elke maand opnieuw Haha!


Nou mijn merrie is wel om de twee weken hengstig!! Ze kan dan ook helemaal niet meer met een ruin in de wei staan, want die zit ze heel de tijd uit te dagen. Gelukkig gaat het bij het rijden nog wel goed. Maar iig is ze bij mij ook nog steeds hengstig aan het worden!

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:37

Mijn merrie is zo vaak als het maar kan hengstig! Verward is ook heel leuk met uitpluizen van die heerlijke kleffe staart..
bij haar gaat het ook gewoon het hele jaar door! Schijnheilig

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:40

Die van mij is niet te genieten als ze hengstig is. Met de kleverige staart etc valt het wel mee, maar ze laat zich ineens niet meer vangen in de wei, is een stuiterbal tijdens het poetsen en met het rijden ontzettend vervelend. Muts. Bloos

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:44

die van mij was ook precies elke maand hengstig heel irritant, alleen nu is het ineens over het had al lang geweest moeten zijn maar is niet geweest Haha! ik blij dus...
je heb allerlei middeltjes ervoor maar ja het blijft een pismerrie!haha

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:23

Ja hoor wij hebben heeeel vaak dit geval haha!
Dat vandaag is het dan wel 9 januarie en ik kwam bij stal en ,mijn paarden stonden dan lekker in het weiland en onze tuiger stond tien bij een ruin en ze was verschrikkelijk hengstig.!

Wij konden het al wel merken aan de stal, want als ze hengstig begint te worden of al is dan maakt ze altijd haar stal smerig en waarneer ze niet hengstigh is dan niet..."!

Dat als Nikita hengstig is moet je wel oppassen, want anders begint ze te donderjagen en dan heb je kans dat je plat gedrukt word.
Om het beter te zeggen dan begint ze gewoon een beetje kribbig en gevaarlijk te worden....en dat is minder.

Dat de onze piest ook gewoon van haar af maar ja dat hoort erbij en natuurlijk die staart verschrikklijk opzij en hoog en andere paarden uitdagen haha.

Maar ze moet nog even wachten, want dit jaar word ze gedekt en dan kijken of er een goed veulen uitkomt haha.

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:01

Roos is nu iedere keer zo om de anderhalve week a twee weken hengstig. Rijden is eigenlijk niet te doen, en in omgang is ze dan ook niet een van de makkelijkste. Ze staat op stal met haar staart op haar rug, met haar kont tegen de stalmuur te rijden Bloos Haar bijnaam is dan ook sloerie. Ze is ook echt bi seksueel, valt op merries, hengsten en ruinen, het maakt haar allemaal niets uit. De DA heeft me nu iets homeopatisch gegeven, een soort korreltjes. Dit haalt de scherpe randjes eraf. Ik kan met die korreltjes goed rijden, en in omgang is haar gedrag ook verbeterd. Fijn he? Merries? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:25

zeker fijn hoor merries!!
Maar het valt me op dat jullie merries wel vaak hengstig zijn zeg!
heb ik gelukkig niet zo erg vaak last van!!!!
Maar die buien wisselen ook heel sterk hoor, vandaag was ze weer erg poepie!