Het is nu definitief....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Het is nu definitief....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 21:25

na de zoveelste ruzie hier ben ik toch per maart het huis uit...
Mijn moeder wilde niet dat ik het huis uit gezet zou worden (door mijn vader) omdat ik gewoon niet genoeg geld heb en gewoon omdat ze het niet wilde.
Ik heb deze weken vakantie en probeer mijn ouders zo veel mogelijk te meiden door dag in dag uit van 10 tot 10 bij de paarden te zitten.... wat krijg ik te horen? dat ze me hier niet meer moeten hebben omdat ik alleen nog thuis kom voor het vreten en slapen, ja verdomme vind je het gek als je vader je continue laat merken dat je niet gewenst bent in huis!!! Ja, dan blijf ik wel weg, en ben ik verdomme weg dan is het nog niet goed!
Nouja, ik weet eigenlijk niet wat ik verder nog wil zeggen... ik heb al eerder een topic geopend waar het hele verhaal in staat.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:26

he bah bah meiske... echt super klote... sja... ouders... Verward soms denk ik ook wel eens, wat moet je ermee:? veel sterkte in ieder geval!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:29

Dit is niet echt fijn nieuws, weet je al waar je gaat wonen nu?
Het is ook nooit goed, eerst ben je er teveel en dan ga je weg en ben je er te weinig!
Maar ga maar lekker naar je paardjes toe, dan heb jij tenminste een leuke dag!
Sterkte ermee!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 21:49

thanx.. nee, ik heb geen idee waar ik naartoe kan, ik wil in ieder geval naar een plek waar ik van niemand afhankelijk ben, lekker alleen ofzo...
maar ik heb me nergens ingeschreven, en ik heb ook totaal geen idee waar ik terecht kan... ik weet het gewoon niet meer Boos!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:04

misschien eens bij de gemeente langs gaan of zo? die kunnen je vast wel helpen hoe je alles nou het beste kan regelen? als je een keer wil praten of zo dan ben ik te vinden op msn... nogmaals stertke....

echt poedersuiker voor je!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 22:09

mja, ik denk dat ik morgen maar langs ga bij de gemeente.......

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:10

sterkte :/

En idd zoals Shiloh zegt: poedersuiker Boos!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:13

heb je geen vrienden waar je zo lang terecht kan ?
die kunnen je ook nog eens morele steun bieden, en dan kun je op je gemak naar een stekkie kijken
heeeel veel sterkte iig!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 22:14

jawel kan wel, maar ik wil zodra ik het huis uit ben gelijk op mijn eentje gaan... behalve dat het slecht thuis gaat gaat het ook nog slecht op school en op mijn werk...... ik wil me daar op kunnen concentreren

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:28

Echt vet poedersuiker!!
Heel erg veel sterkte toegewenst!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:14

ik zou je idd gelijk laten inschrijven, dat heb ik ook gelijk gedaan toen ik 18 was geworden. Maar daar heb je nu nog niet veel aan.

veel sterkte

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:22

Jeetje Tessa, das niet niks... Maar zou het geen tijdelijk iets zijn? Er zijn bij mij thuis ook vaak van die periodes dat ik gewoon wil stoppen met mijn studies, gaan werken en op mezelf gaan wonen. Maar na een tijdje wordt dat altijd wel weer beter...
Nu ja, ik wens je iig erg veel sterkte en hoop dat er snel een oplossing uit de bus zal komen... Ach gut

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:23

Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je je inschrijft bij de gemeente kan het vaak jaren duren voordat je aan de beurt bent voor een flatje/woning. Urgentie doen ze vaak niet eens meer aan tegenwoordig.
Dus misschien is het het handigst als je toch probeert tijdelijk bij iemand in huis te wonen, om daarvandaan verder te zoeken naar geschikte woonruimte.

Zelf ben ik ook uit huis gegaan toen ik 19 was, en heb in eerste instantie op kamers gezeten. Mijn vader had 1 keer gezegd: zou je niet eens iets voor jezelf gaan zoeken, en daarna heb ik dit gelijk maar gedaan, voordat de boel thuis escaleerde. Ik heb hier geen spijt van gekregen, want het contact met mijn vader is door mijn verhuizing eigenlijk alleen maar beter geworden. Toen vond ik het niet leuk om op mezelf te gaan, maar achteraf is het het beste geweest.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes met het vinden van geschikte woonruimte.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 00:25

nou, dit speelt al wel een tijdje, ik heb in december (heel zeikerig) een proefperiode gekregen t/m maart, als ik dan "mijn leven"niet gebeterd had dan kon ik vertrekken, vandaag kreeg ik dus die mededeling dat ik kon vertrekken... waarom? omdat ik alsmaar weg ben en dus niks uitvoer thuis, ja, vind je het gek? :S had gehoopt dat ze er vrede mee zouden hebben als ik hele dagen bij de paarden zou zitten, maar ach, niet dus. Tis nooit goed of het deugd niet

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 00:27

thanx odin, en ja, ik was al bang dat dit het geval zou zijn, het is maar afwachten wat zij mij te bieden hebben, misschien dat terwijl ik in gesprek ben mij iets te binnen schiet ofzo, een oud collega van mij heeft het voor mekaar gekregen in 2 weken tijd een slooppand te bemachtigen, een pandje in redelijk goede staat die een jaar later gesloopt wordt, nou, dat zou voor mij ideaal zijn, dan heb ik een jaar de tijd om iets nieuws te zoeken... misschien zoiets

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:30

Je weet dat je bijh ons terecht kan he?
En mij ouders zijn het daar helemaal mee eens.
Weet dat het geen oplossing is maar je kan in elk geva lergens heen tot je wat anders hebt.
Kan je niet in een kostgezin ofzoiets?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 00:33

mja, ik zal even rond moeten informeren wat de beste oplossing is, ik kan eventueel bij karin terecht, waar beauty staat enzo, dat zou helemaal perfect zijn aangezien alles waar ik me mee bezig houd het werk en de paarden zijn.... maar ik ga toch liever op mezelf

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132050
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:41

Ai, da's niet zo best !
Ook balen dat je nog geen onderdak gevonden hebt.
Wat je misschien kunt doen: een huisje huren op een recreatiepark.
Officieel mag je er niet permanent wonen en je hebt een postadres nodig, maar dat is vast wel te regelen (familie, vrienden etc.).
Dan heb je in elk geval een tijdje onderdak en kun je uitkijken naar iets anders.
Heel veel sterkte !

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 01:00

dat is ook een goed idee, thanx oscar, maar is dat niet wat duur?

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:13

Ga anders eens langs het maatschappelijk werk.
Zij kennen de wegen en kunnen je helpen zsm woonruimte te krijgen.
Ook kun je er allerlei tips krijgen over vanalles en nogwat bv financieel.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 08:54

Wat ik niet snap is je ouders, begin dan verdomme niet aan kinderen. Kinderen zijn geen honden of katten die je ff naar het assiel brengt omdat je ze zat bent, en kinderen zomaar uit huis zetten zonder dat ze ergens heen kunnen zouden ze wat mij betreft strafbaar mogen maken en flink ook.
Succes met het zoeken naar woonruimte, probeer het eens via bv direkt wonen ofzo, die verhuren ook vaak kamers waar je zo'n beetje per direkt in kunt tegen betaalbare prijzen.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:02

ik hoop dat je snel iets vind want op zo'n manier thuiszitten werkt ook niet.
heel veel sterkte... Ach gut

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:26

Vippie schreef:
Wat ik niet snap is je ouders, begin dan verdomme niet aan kinderen. Kinderen zijn geen honden of katten die je ff naar het assiel brengt omdat je ze zat bent, en kinderen zomaar uit huis zetten zonder dat ze ergens heen kunnen zouden ze wat mij betreft strafbaar mogen maken en flink ook.
Succes met het zoeken naar woonruimte, probeer het eens via bv direkt wonen ofzo, die verhuren ook vaak kamers waar je zo'n beetje per direkt in kunt tegen betaalbare prijzen.


Dat ie wel erg zwart-wit Vippie, ze is ook al 19 jaar, dus geen kind meer hoor, en wij horen alleen haar kant van het verhaal, misschien(??) is zij ook wel niet zo leuk thuis, en als het niet meer gaat kun je misschien ook maar beter op je zelf gaan nietwaar?
Ik ben zelf ook op mijn 17-e het huis uitgegaan omdat ik zo nodig zelfstandig wou zijn en me niet meer aanpaste thuis, mijn ouders hebben me geholpen op kamers te gaan en ik heb er nooit 1 dag spijt van gehad en onze relatie was meteen weer goed, ik had blijkbaar al vroeg mijn eigen space nodig!

Lunaatje:
Maar ik wens succes met zoeken hoor meid!! *LOL*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132050
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:19

lunatje schreef:
dat is ook een goed idee, thanx oscar, maar is dat niet wat duur?


Het varieert van superduur tot spotprijs *LOL*
Kijk bijv. eens op Marktplaats, daar worden regelmatig chalets / caravans aangeboden met een standplaats.
Je kunt ook eens rondkijken op sites waar mensen hun woning voor een langere tijd aanbieden.
Dan moet je denken aan mensen die bijv. voor een bepaalde periode naar het buitenland gaan maar hun huis niet te koop willen zetten.
Vaak bieden ze die woningen aan voor de verhuur.

Veel succes !

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:51

Zo moeilijk hoor. Vervelend dat je vader zo doet! Lijkt me heel moeilijk. Waarom begin je dan aan kinderen? Ik ken het verhaal wel ik had ook een vriendin die haar moeder deed zo. Helaas Boos!
Besef wel dat als je op jezelf gaat echt genoeg geld moet hebben! als je een huis koopt komt er nog zo ongelooflijk veel kosten bij. Dat red je niet met 1000,- euro! Succes iig!