VWO in deeltijd..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

VWO in deeltijd..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 11:29

Heeft iemand ervaring met het doen van VWO in deeltijd..?

En wat zijn de mogelijkheden..? (1 dag in de week school, meedere avonden school etc).

Ik kon er op internet niet zoveel over vinden... weet ook niet zo goed waar ik moet zoeken.

Alvast bedankt Lachen


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:41

Ik heb een half jaar 5/6 vwo in een jaar gedaan. was met mijn vooropleiding/instelling niet haalbaar. Je kan het vaak doen bij het roc (heet dat overal zo) of zoeken op volwassene onderwijs. je kan zelf beslissen welke vakken je doet en in hoeveel jaar verder of je dag onderwijs volgt of het avondonderwijs. anders ff op google zoeken op roc en educatie dan kan je vast wel info vinden.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:45

Ik doe nu 4/5 Havo in 1 jaar. Ook op het ROC. Maar je kan er ook voor kiezen om het in 2 jaar te doen, en voor avond of ochtend/middag-klas.

Ik zou gewoon even een afspraak maken met een ROC bij jou in de buurt en eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 13:05

Ik heb in Hilversum 5 en 6 VWO in één jaar gedaan, was geen deeltijd trouwens, maar wel afwisselend overdag en 's avonds. 's Avonds vond ik het toch altijd wat minder lachen trouwens.

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 22:02

Bedankt voor jullie reacties.

Heeft er toevallig ook iemand ervaring met een schriftelijke HAVO of VWO opleiding..?

Doordat ik erg onregelmatig werk heb ik weinig mogelijkheden om naar school te gaan. 1 avond of dag(deel) in de week zou wel kunnen, dus ga ik eerst maar kijken of dat mogelijk is.

En anders toch maar schriftelijk... Lachen

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:39

Ik doe een schriftelijke VWO opleiding. Bij de LOI, bevalt op zich wel prima. Studeren in je eigen tempo, 'huiswerk' stuur je op en eens in het jaar hebben ze voor elk vak apart 'examentrainingen'. Je hebt er wel een behoorlijke zelfdiscipline voor nodig! Lachen

Als je vragen hebt mag je me gerust pb`en hoor!

puntje puntje puntje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Googlebot en 104 bezoekers