nylon hoofdstel harry's horse, niet meer te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

nylon hoofdstel harry's horse, niet meer te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 19:56

in de lente/zomer heb ik bij de ruiterzaak een nylon hoofdstel van harry's horse gekocht, die koste toen 15 euro(een paar weken later 10 omdat de winkel failliet was gegaan maar goed). ik zoek er eigenlijk nog 1(ligt ook wel aan de prijs) maar nu zag ik ze niet meer staan op de site van harry's horse, weten jullie een adres waar je ze kan kopen??
hier een foto van welk hoofdstel ik bedoel(geweldige dingen, helemaal uit elkaar te halen en geen onderhoud, super soepel echt ideaal!)
Afbeelding (de frontriem is ook beige)
o ja, maat shetland


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:25

Hmm, ik heb hem 1x in de winkel gezien. Verder niet. Ik heb er nog mee in mn handen gestaan voor Dennis. Was een keer toen we toevallig op de terug weg van een keuring langs een paardenwinkel kwamen. Dus heb ook geen idee waar dat was.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:56

ja!! die heb ik hier zien hangen bij Sta-Rho (ken je toch niet Tong uitsteken )

heel dat rek afgezocht naar een full maar ze hadden alleen maar maat shetlander en pony, ze waren niet duurder als 20 maar de precieze prijs weet ik niet meer (is wel een wat duurdere winkel)
er hingen er redelijk veel en ik baalde er behoorlijk van dat ze geen grotere hadden Tong uitsteken

Als je wilt zou ik hem voor je kunnen halen en opsturen ofzo, of je moet zelf naar Rhoon komen Tong uitsteken .


Lilly97

Berichten: 250
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:32

Freddy's Ruitersport in Nieuwegein

Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest.
Op bokt bokken bokkers over hun bokkende bok Lachen

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 21:45

zijn er ook internetsites waar je ze kunt kopen dat jullie weten(ik kan er geen vinden...)

Peerkie

Berichten: 80
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:56

Er zijn via internet nylon hoofdstellen te koop bij singlefooters.nl, verschillende modellen en kleuren, ook reflecterend. Ik weet alleen niet of ze zulke kleine maten hebben en ze kosten ook zeker meer dan 20 Euro!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 bezoekers