Wow Artis bij nacht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 01:41

Artis heb ik vanaf de buitenkant al heel vaak in het donker gezien, maar zaterdag heb ik de kans om de dierentuin snachts van binnen te zien. Zaterdagavond/nacht is het museumnacht in Amsterdam, Artis doet ook mee en je kunt snachts het aquarium in (gemist bij de boktmeeting dankzij Bart en nog iemand), daarna in het donker door de tuin naar het planetarium.
Lijkt me wel grappig om eens bij nacht in Artis te lopen, eens zien wat er leeft. Uitvogelen hoe de bewaking is enzo....
http://www.de-n8.nl/index3.htm


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 11:16

leuk joh!
zal idd heel mooi en heel indrukwekkend zijn!


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:19

daaaaaas heel gaaf alleen zie je niet zo heel erg veel want de dieren slapen snachts.... en het is erg donker je loopt ook niet heel artis rond! maar het is heel gaaf en mooi ik hebhet 2 weken geleden gedaan met een personeelsuitje van een vriend vanmij!!!! heel kik is het!!! Haha!

....

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 21:14

Oooh, ja das heel gaaf Party!! Haha! Cool *LOL*
Ik heb het een keer gedaan in ouwehands dierenpark, echt heel tof Clown
door dat berenbos heen enzo, al die beren. en op zoek naar vleermuizen (jek) die zaten dr ook!! Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Corien_, Dominique_96, Finesse, fleurtjeuh, Ginny135, Ies_, jasmijn16, Joy_Mennings, LWDaisy, mika11, mosimonster, Nustice, Petra_O, Polarize, Roosch, ryukapple, Silenna, soeboenoe, topsylover, Typhoon, Wieke, xnaomivdh, YandexBot en 160 bezoekers