vanaaf op tv

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 18:39

BROOKE HOSPITAL volgens mij op ned 2 22.06 uur!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:04

ga kijken!!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:06

ik ga ook kijken, lijkt me echt interessant!!! Party!!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 23:54

oliebol ik wist het, maar he het gemist, heb net het laatste stukje nog gezien.
Komt er toevallig een herhaling dat iemand weet??? Frusty

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 23:58

ik heb het net gezien en weet nu precies weer waarom brooke in het leven is geroepen.
Het was zo zielig om bepaalde paardjes te zien Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Gelukkig doet brooke hier iets aan!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 01:01

Vooral die man wiens paard ze afkoelden met emmers water en aan wie ze gingen uitleggen wat hij moest doen. Maar ja meneer had geen tijd om te wachten en vertrok al staand op zijn wagen terwijl hij zijn paard sloeg. Zo zielig, ik moest gewoon af en toe mijn hoofd afwenden.

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:19

Volgens mij was dit een herhaling van een tijdje geleden. of word ik gek?
Maar ik blijf het zielig vinden.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:50

ik heb het ook gezien, bij sommige stukken schoten gewoon de tranen in mjn ogen! ik vind het zo zielig! ik denk dat ik maar donateur ga worden, als je ziet wat ze daar kunnen met niet zoveel geld! zijn hier al meerder mensen lid trouwens? Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:23

ja, dat heb ik ook gezien, die vuile hufter. Was ik er maar geweest om hem van die kar af te meppen!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:30

Het is ook heel zielig voor die beesten, maar heel veel eigenaren in die landen kunnen niet anders.......
het is alleen zo jammer dat wij hier in het rijke westen er niets aan kunnen doen om dat soort dingen op te lossen/te verhelpen....
Gelukkig doet Brooke Hospital een heleboel voor die beesten, maar daar los je de problemen natuurlijk niet mee op, dat ligt aan de regeringen van zo´n land. Ik ben wel heeel blij dat er uberhaupt mensen zijn die zich willen inzetten voor die dieren in zulke landen...Brooke hospital is fantasties wat dat betreft.
Maar dat is natuurlijk net zoiets als ontwikkelingshulp. Zoals een keer op tv. Ze waren in Afrika en ze gingen daar de mensen laten zien hoe je een waterput bouwt, zodat ze dat in de toekomst ook zelf kunnen. En een van de ontwikkelingshelpers had aan een man het olien van de machine toevertrouwd en uitgelegd dat dat heel belangrijk was om de machine draaiende te houden, want anders geen water. Kwamen ze na paar weken terug, was heel de machine verroest, die man was het vergeten of had er geen zin in..... voor iedereen dus verpest.... dat soort dingen hebben in mijn ogen geen zin, omdat ze zelf moeten uitvinden wat de gevolgen/voordelen zijn van nieuwe technologien (wat voor oins alweer heel oud is...)

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:42

Dat soort dingen hebben juist wel zin! En als je er zelf achter komt, door een fout te maken, wat de reden van het olien bijvoorbeeld is dan zal je dat noooooiiit meer vergeten!!!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:52

Nou niet dus.... want die mensen hadden dus al een paar weken geen water! En die man was allang weer bezig met andere dingen....
Als ze het niet gewend zijn, en niet begrijpen dat het erg belangrijk is, kun je het ze wel 100 keer zeggen, maar ze moeten er zelf achter komen....
Anders waren al die toestanden er toch niet meer?
Zij moeten gewoon, net als wij, een industriele revolutie doormaken en dan pas zullen ze erachter komen, anders is het steeds water naar de zee dragen.....

Sorry voor off topic!!

Ik vind het Brooke Hospital een geweldige instelling, daar heeft dit niets mee te maken, maar als je zegt dat je zo´n man wel zou willen slaan..... tuurlijk is het heel zielig, maar het is echt niet zo dat hij een andere keus heeft. Tuurlijk zou hij een gezonder, niet zo mager dier willen hebben, die minder vracht hoefde te dragen, maar dat valt niet te realiseren voor zo iemand..... helaas Verdrietig