gisteren film gekeken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

gisteren film gekeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 13:44

Magnolia. Ik moet er aan denken omdat ik nu een liedje op de radio hoor, "first cut is the deepest". Was ook in de film.

Ik dacht dat het wel een aardige film zou zijn, Tom Cruise deed er namelijk in mee. Het ging over 9 mensen, waarvan de wegen een beetje elkaar kruisten en zo. Hun sores en beslommeringen, hun verleden dat ze achtervolgde en confronteerde. Ik vond het maar een rare film.

Op een gegeven moment zie je de drugsverslaafde dochter van een van hun een liedje zingen, en dan zie je die 8 andere personen, zingen ook dat liedje, grinnik. Ik vond dat zo lachwekkend en duf!

En op het laatst regende het kikkers. Die agent zat in zijn auto, viel er een kikker op zijn ruit. Die zakte naar beneden en ik dacht "ach, arme stumper.". En nog een, die leefde nog. Ik dacht nog "misschien kan hij die nog helpen". Kwam er een complete kikkerregen. Was waarschijnlijk bijbels, stond voor de zonden die de mensen waren begaan denk ik. Vond het echt belachelijk hoor. Helemaal niet realistisch. Ik kan daar niets mee. Kent iemand de film?

De hond is de betere mens


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 14:10

Nee, film ken ik niet. En na dit verhaal moest ik het maar zo laten...Haha!

Je suis Charlie.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 14:12

Ik vond het juist wel een hele goede film. Er zitten veel diepere betekenissen in, die niet iedereen eruit haalt. Ik heb hem nu 2 keer gezien en de DVD komt binnenkort weer de kast uit!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 15:11

Hij was inderdaad pretty deep ja, dat is wel zo. En dat vind ik heel goed. Maar het is niet de enige vereiste voor mij. Hij moet ook nog een beetje realistisch zijn. En dat was deze maar tot bepaalde hoogte, tot dat domme zingen en die kikkerregen.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:24

Ja, ken de film wel, maar heb m nog niet gezien, ik twijfel nog omdat ik Vanilla Sky ook al zo vond tegenvallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:25

Ja, ken de film wel, maar heb m nog niet gezien, ik twijfel nog omdat ik Vanilla Sky ook al zo vond tegenvallen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:54

De meeste films met Tom Cruise vind ik erg tegenvallen.. Die laatste ook, minority report heet die geloof ik, ook zo'n vage film..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 15:57

Interview with a vampire zag ik anders toch heel graag. Behoort tot mijn favoriete films.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:58

Dan hou ik me toch liever bij films als Top Gun, Jerry McGuire enzo Haha!.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 16:01

Minority Report is echt 100% ok OK dan!.

Magnolia en Vanilla Sky zeggen me niet zo veel. Dit weekend komt er weer een nieuwe Cruise uit: The Last Samurai. Schijnt wel aardig te zijn, maar volgens de kritieken niet zo bijzonder. Het wordt vnl als Oscar-vehicel voor Cruise gezien.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 16:01

In jerry mc guire was ie ook heel leuk. Hou wel van die humoristische films. Top gun was nice. MAar ik hou niet bijzonder van dat soort films. Dat zijn toch maar actiefilms met een liefdesverhaaltje erbij.

De hond is de betere mens

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:52

Ben niet zo een cruise fan (wij noemen hem hier Tom Grease).
Vanilla sky vond ik ook tegen vallen, de spaanse (originele) versie was veel beter! Minority Report was ok, maar er was teveel ophef over gemaakt, waardoor mijn verwachtingen te hoog waren.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Danseresje, Facebook, kimmetje26, Lielle, ManonGrr, Sandyislief, Tazzey en 114 bezoekers