Paarden tussen runderen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 13:58

Is het verantwoord om je paard(en) tussen runderen te laten lopen? Koeien zullen wel gaan maar hoe zit dat dan met stieren(opfokspul)? Hoe denken jullie hierover en heeft hier ook iemand ervaring met dit?

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:18

ik zie het wel eens maar als het nou zo goed idee is weet ik niet

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:34

Die van mij heeft van de zomer tussen de koeien op de wei gestaan. Went erg snel hoor voor ze. Over gemengde stalling dus paard in koe-stal ben ik minder tevreden. Hoe dat met stieren zit? Ik weet het niet.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:30

De paarden bij mijn oom staan heel vaak tussen de koeien! gaat prima hoor!! En volgens mij ook gewoon tussen de stieren (sowieso tussen jonge stieren)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:17


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten