niet 'zomaar even' op Dani zitten?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 13:31

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-11-14 20:46 ]</font>


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:39

Ik zou het maar niet meer doen. Straks leert ze dat het normaal is je er af te keilen als je erop gaat zitten.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:42

inderdaad!! helemaal mee eens... doe nix wat je nog niet wilt met hem en zeker niet overhaasten!!!

Het leven is een gebakje!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:45

ik heb dit ook een keer gedaan met soraya toen die 3 was... eerst erop zitten ging goed dus ik denk paar dagen later ga er weer ff opzitten en ja hoor daar lag ikop de grond... ik heb er daarna nooit meer opgezeten... ze is daarna ingereden door zo'n vent die dat vaker doet... is veel beter voor dat beestje ik ben er nie zo'n voorstander van om zelf te lopen stinkmodder omdat ik het gewoon nie aankan denk ik een jong paard zadelmak maken en inrijden.... als die eenmaal wat kent stap draf en galop enz ben ik er pas weer opgegaan op soraya dan

Love the life that you live, live the life that you love

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:47

Hoi
Ik heb net een nieuwe pony, die ook nog een beetje van alles moet leren onder het zadel, ben heel erg bang dat als ik alleen rij, hem alles verkeerd aanleer!!Dus zo vreemd is het nu ook weer niet!!

Bliep

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 13:48

Het inrijden doe ik dus zeker echt niet alleen. Maar wat ik dus bedoel.. het is toch verstandig om er niet op te gaan zitten?? Scheve mond\ En dan ben ik toch zeker geen mietje!?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 13:53

nee je bent zeker geen mietje
vind dit juist heel verstandig van jou je kan er eg meer mee verpesten dan dat je denkt
en dat dat andere kind nou zo stoer moet doen is jou probleem toch niet?
jij denkt tenminste na over het paard zij niet..
ik vind het een verstandige keuze van jou om er niet meer op te gaan zitten totdat die ingereden is

Love the life that you live, live the life that you love

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:03

Ik vind het onverstandig dat je dit meisje er toch heb t laten opspringen.
Zij is gevallen en daarna heeft er niemand meer opgezeten. Slechte ervaring voor het paard.
Het zal uiteindelijk wel meevallen, maar onverstandig dat je het toch toe gelaten hebt terwijl je het eigenlijk niet wou. Wat als er wat gebeurd was....

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

DubbelFun

Berichten: 88603
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:10

Natalie:
Ik denk dat het heel verstandig is om er niet op te gaan zitten.

Verder blijkt uit je verhaal dat je wat sterker/strenger (assertiver) op moet durven treden tegen je vriendin, ze doet met jouw pony gewoon waar zij zin in heeft Verdrietig Jouw nee moet ook nee zijn.. Knipoog

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:30

Het lijtk wel mode om iemand die verstandig is en bepaalde dingen niet doet of een cap op heeft voor 'mietje' uit te maken. Het is hun probleem als zij de wereld in mietjes en helden verdelen. Jij bent slim geweest, man je kan wel mega-ongelukig vallen. Daarbij denk ik inderdaad dat je haar beter niet had kunenn alten rijden. Het iss tenslotte jouw paard !!! en hij heeft nu al een keer ervaren dat hij iemand eraf kan krijgen: is niet handig.

Succes!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:07

nou het is helemaal neit raar dat ej er niet opw ilt zitten zonder dat iemand met veel verstand erbij is.
Er kan van alles gebeuren en zo iemand weet hoe die er mee om moet gaan.
Ik heb Irene ook allemaal maar 5 maand lang MET begeleiding gereden, nooit alleen.
Ik wou dr ook enit verprutsen maar wat Mariette (belinda) heeft si wel ff wat erger als dat van mij, het is neit erg hoor maar ik ahd het maar een heel klein beetje omdat Irene niet van mij was.
Ik ahd toen ook meer iets van als ikd r verpest geeft het nix want niemand anders wil opd r rijden.

Klinkt stom maarja, nu weer ff ontopic:
nog veel suc7 met Dani.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 19:50

Helemaal gene mietje! Juist niet. Ik ken het wel, lijkt een beteje op toen wij Colin hadden. Iedereen zag hem als een speelgoedbeest omdat hij zo lief (ahum }> )en klein was, en dachten dat je er zo maar alles mee kon gaan doen, opjagen tijdens het rijden(=als ik ben aan het rijden :// ) en je lekker uitleven op die pony.
Het is en blijft een levend beest. Jij wil die pony een goede toekomst bieden, dan moet je ook bij alles wat je doet goed nadenken.voor jou maakt het niet uit als je er een keertje afvalt, maar voor die pony is het al spannend genoeg als er iemand opklimt, zeker als iedereen er omheen stata te roepen. Doe gewoon rustig aan, laat je niet op je kop zitten hoewel ik weet hoe moeilijk dat is. Als jij je ergens niet goed bij voelt moet je dat niet doen(en ook geen vriendinnen laten doen..), zeker als je weet dat het niet echt verstandig is!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 20:40

Heel verstandig van je, eigenlijk had je Dani los moeten laten en had dat kind d'r been moeten breken Extreme duivel (ik ben aardig he? Schijnheilig ) Nee, eigenlijk had je haar er niet op moeten laten klimmen. En jij moet er ook niet op gaan zitten zonder begleiding. Is ook een slechte ervaring voor Dani, als er iemand af valt. Scheve mond\

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:14

het is heel verstandig geweest wat je hebt gedaan hoor...
het is trouwens ook niet goed voor een pony als in het begin je er steeds afvalt geloof ik...(correct me if i'm wrong...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Fly_high, Freddydeshet, IASCrawler, Poosje81, SemrushBot, tienus63 en 119 bezoekers