Het GBS topic! (gekke beesten topic)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Het GBS topic! (gekke beesten topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 01:28

Heb jij ook zo'n huisdier of paard of wat dan ook die iets mafs heeft!?
Vast wel, vertel hier wat voor mafs jouw dier altijd uithaalt...

Me-too... mijn jongste kat... verslaafd aan blote benen....
Eerst loopt ze keihard (na ergens van geschrokken te zijn) tegen een deur op, ik doe de deur open, zij wilt langs mij wegrennen maar ziet dat ik in mijn nachtpon loop, dus blote benen heb... ze remt zo ontzettend hard dat ze helemaal op dr voorpoten stond met dr kont in de lucht, geeft een kopje tegen mijn been en rent weer als een idioot verder... gestoord of niet? :S

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:57

Hahaha, die kat van jou is idd gestoord! Haha!

Die van ons ook, Spooky. Mn vader schilt altijd de aardappels boven een geopende vuilnisbak, dan gaat ze tussen zn benen op dr achterpoten staan, hengelt de vallende aardappelschillen uit de lucht en eet ze vervolgens op. Ze is er inmiddels heel erg goed in geworden, eerst viste ze ze uit de vuilnisbak, nu plukt ze ze uit de lucht!

Ze kan ook de deur open maken, ze zat een keer op de gang, deur was dicht en ze sprong net zo lang naar de klink tot die deur open ging. *LOL*

Een andere kat, die inmiddels dood is, is als klein poesje eens haar eten komen halen toen het te lang duurde. Mn vader had haar bakje vast en ze klom zo via zn broek en overhemd naar boven, echt een prachtig gezicht! *LOL*

En 2 van de 4 katten gaan aan de klink van de keukenkastjes hangen als ze eten krijgen en als ze ook maar ff de kans krijgen, klimmen ze naar boven om het vast op te eten!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:25

hahaha dat klinkt ook apart Haha! zo vloog een vorig katje van ons ineens het gordijn in, had ze nooit gedaan, maar dat gordijn is zachtroze en het katje zwart, en ze ging met dr kop door het lus van de gordijn heen Haha! schattig!!! magoed, dezelfde dag is ze nog dood gegaan...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:40

Hmmmm, mijn hond muil rentnet zo lang achter zijn staart aan en zodra hij hem dan heeft (ja hij krijgt hem te pakken) gaat hij er smakelijk op kauwen.... is wel apart.
Zag net op Jart van Nederland een konijn dat een knuffel... tja hoe zeg je dat? wipte...

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:50

hond? muil? heb je een nieuwe hond of word ik nou gek?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:55

Wist je dat niet?????
Bruno is al een tijdej dood, had het aan zijn hart dat werkte nog maar voor 36%
Gelijk de volgende dag zijn we op zoek gegaan naar een ander hond en op internet zagen we een advertentie; Hond labrador 1 jaar oud.
Die hebben we dus een uur na het lezen van de advertentie opgehaald.
Dus we hebben nu een andere Labrador. Heette eerst Pummel maar dat vonden we een stomme naam, dus toen hebben we er Muil van gemaakt, je weet wel uit Harry Potter....

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 00:01

hey joh, nee, ik wist dat niet, sinds wanneer heb je hem!?? jeetje joh...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:05

We hebben hem sinds een paar dagen voor de grote vakantie.
Bruno was altijd helemaal gek op het strand en we vonden het niet eerlijk om hem mee te nemen te wijl hij niet eens meer dan een km kon lopen.
Vandaar dat we toen besloten hebben om hem in te laten slapen... snik.
En een dag later hadden we Muil. Volgens mij vader was het goed om gelijk een ander hond te nemen zodat je niet telkens aan Bruno dacht.
Het was natuurlijk wel leuk een andere hond maar ik miste Bruno echt heel erg..l

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 00:08

mja dat geloof ik, maar ik denk wel dat dit dan de beste keuze is geweest hoor, wel goed idd dat jullie gelijk een nieuwe hond hebben gekocht!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:09

Waneer heb je nou eens tijd om te kijken???
Je moet mijn nieuwe ratten ook nog bewonderen Haha!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 00:10

hmpf, ik had vakantie... of zoiets...maar ik word volledig in beslag genomen door 8paarden... moeten maar eens een goede afspraak maken

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:15

of zoiets Haha!
Moeten we zeker doen en we hebben ook heel wat bij te kletesen...

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 00:18

mja idd

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 00:18

ps hoe kom je aan zo ontzettend veel berichten nu al? sinds wanneer heb je deze naam? (trouwens, we moeten weer on topic)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:22

ok nog een keer of topic.
Eh ik ben gewoon verslaaft geraakt aan bokt.....
En had ik je geen pb gestuurd?
Lycartte wilde niet dat ik de naam van haar paard gebruikte. Voor detais pb je maar. En dan nu on topic Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:42

ik heb een geflipte algeneter... hij is verliefd op m'n filter, maar dat is niet echt een spectaculair verhaal ben ik bang Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 06:27

Mijn katje Scramble heeft zo haar rare streken. Allereerst is ze een geoefend vandaal. Overal waar ze komt krijgt ze het vooor elkaar om dingen te molesteren. Er zijn al duizenden vazen, fotolijstjes, lampen en zelfs schilderijen gemolt door haar. Ze trekt bijvoorbeeld met haar pootje zomaar een schilderij van de muur, of springt op een bronzen beeld van mijn ouders en valt vervolgens met beeld en al op het parket waar vervolgens een gat ingeslagen is. Ook is ze een keer van de televisie naar de rijstlamp aan het plafond gesprongen.....ze dacht dat die lamp haar wel zou houden....NIET dus...ze is met lamp en al naar beneden gestort. Ik kon dus weer een nieuwe lamp aanschaffen.

Verder houdt ze van water; als ik sta te douchen zit ze braaf achter de douchedeurtjes altijd te wachten tot ik klaar ben. Zie ik de hele tijd zo'n grijze schim daar zitten Haha! Als ik dan klaar ben en ik doe de deurtjes open, komt ze de cabine in en gaat daar ravotten. Ook als ik de kraan van de wastafel aanzet, gaat ze er onder door wandelen en eruit drinken....gek beestje Tong uitsteken

Verder houdt ze ervan om 'snachts bij mij te slapen ONDER de dekens. We liggen dan letterlijk 'lepeltje lepeltje'...zooo lief!!!! Haha! En af en toe rekt ze zich dan heeeelemaal uit en maakt hele lieve kreungeluidjes.

Tenslotte wil ze altijd HOOG zitten. In de huiskamer zoekt ze de hoogste punten op......dus..als ik Scramble kwijt ben, hoef ik alleen maar even naar boven te kijken.

Scramble!!!! Mijn gekke poesie!!! Ik ben gek op haar. *LOL*

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11568
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:55

hmm onze hond kijkt nooit waar die loopt Tong uitsteken
en hij is een keer keihard tegen onze schuifpui aangerend
die heeft de hele zomer opengestaan dus hij kon naar buiten wanneer hij dat wilde.
alleen toen werd het weer kouder en ging de schuifpui weer dicht
en max hoorde wat en wilde naar buiten rennen, maar toen zat de schuifpui opeens dicht Tong uitsteken
doet ie ook nooit meer Haha!
en hij heeft ook altijd aanvaringen met lantaarnpalen, want dan loopt ie achterom te kijken naar bijv. een kat,
en dan staat er opeens een lantaarnpaal in de weg Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:46

Ow ja ik vergeet dat mijn twee kleine ratjes elkaar vlooien als apen... Haha!