eigenwijze pony's toch die shet's

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

eigenwijze pony's toch die shet's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 20:57

vandaag moest ik om 09.00 uur bij de paarden zijn.. Omdat de hoefsmid kwam. Mijn paardje was toe aan nieuwe schoenen hij had er eerst 2 maar omdat meneen altijd over de straat gaat en ik hem dan nergends meer heen kan sturen en zijn hoefjes dan Te kort worden.. heb ik aan mijn ouders gevraagd of hij rondom ijzers mocht *LOL* ...En dat mocht Lachen .Maar okay hier het verhaal :

W. de Reus was al op stal toen ik aan kwam.Ik mn paarjde gepakt.. dekentje af gedaan en de hoefsmid kom beginnen met zn achterhoefsjes eerst even bekappen.. en toen ijzer op maat maken.Zo dra hij bezig was had meneer geen zin meer.. en begon heen en weer te trippelen..op een gegeven moment duurde het hem echt te lang en begon hij de heletijd te "springen" met zn kont (niet echt bokken... )de hoefsmit dacht ook dat het lag aan omdat hj nog jong is (5 jaar) en nog niet gewend was dat er achter ook ijzertjes onder gingen... Maar ondankt de ong.45 min dat hij heeft staan te klooien met zn achterhoeven Haha! ... Gingen zijn voor hoeven erg snel vind ik zelf(15 min og. ) hij ging wel een paar x in het compliment.. Verward maar verder was hij erg braaf Lachen dus ondanks dat mijn kleine boef zo verveldend en eigenwijs deed heeft hij nu onwijs mooie hoeven door W. de Reus *LOL*

-xx- Madieke en een (_) hoefje van Frummel

:+:


IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:01

Hahaha leuk dat die ijzertjes heeft! mijn shets hebben het nie maar die lopen ook nie over de weg..

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:52

Leuk hoor zo'n kleintje met ijzers....

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:12

achh echt schattig! maar ik zie ze morgen wel hea Lachen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:22

LIef hoor!!! Altijd zo scheetig die kleine hoefjes met ijzertjes

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:22

Leuk dat hij ijzertjes heeft ,
alleen heb ik je profiel gezien ,ik vindt het wel zielig dat je er nog op rijdt je benen hangen bijna op de grond .
Ik ben nog kleiner als jou maar ik ga echt niet meer op een shetje rijden dat is meer iets voor me zusje(6 jaar)

Maar het is wel een schattig beestje!!

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 19:37

*LOL* is goed anne Tong uitsteken maar zo heeel klein zijn ze niet vind ik Tong uitsteken

:+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ninaka, vilheide, Whizz en 34 bezoekers