[vd]"net een hondje"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

[vd]"net een hondje"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 15:38

gisteren was ik aan het oefenen met de pirouette, toen kwam claire erbij staan, eerst echt ontzettend zeiken over dat touw schuurt achter zn benen(ik: "hij heeft een wintervacht hoor, hij voelt er niks van.." blablabla. na de training ging ik de bak uit en liep boef heel lief achter me aan, claire: "ah, boefie lijkt zo net een hondje". (dat krijg je met vd, een hechte band) ik vond het eigelijk wel grappig, er word wel eens gezeurt van gevaarlijk blabla, en gisteren dan over die longeerlijn, en dan vind ik het wel leuk dat ze dan ook echt zien wat voor band ik met mn ponekke heb. (ik laat hem zo vaak los lopen, dan zeg ik ho, doe het hek open, laat hem eruit, zeg ho, ga er zelf ook uit en doe het hek dicht. verder als ik naar mijn eigen weitje ga, ik zet hem erin, zeg stay en doe het hek dicht, boef wacht 99 van de 100 keer wel) Pling

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:58

Nou super toch. Dat heb je toch maar mooi even voor elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:26

hartsikke leuk!! Dat gezeik komt me erg bekend voor...

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:36

Leuk toch. Den is ook net een hondje, volgt netjes. Kan blijven, zitten, liggen, voetjes geven en sinds kort kan ik hem zelfs voor uit sturen als ik met hem werk.

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:36

Hahaah Gezeik, dat komt hier ook genoeg voro hoor!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:39

Geweldig dt jullie dit allemaal kunnen met jullie pony's/paardjes zelf blijft mijn pony staan als ik blijf zeg. Maar verder kan ze geen trucjes ofzo Wel hebben we een goede band (vind ik) Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:33

Wat geen gezeur, maar ze zullen wel zien wat voor resultaten het boekt Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:48

Shariff97 schreef:
Hahaah Gezeik, dat komt hier ook genoeg voro hoor!


Valt mee hoor....
Vreemd dat er op bijv Marieke, Dagami, Evy en Dennis zelden tot nooit gezeik is....
Echt vreemd..... Schijnheilig

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:53

het hangt er denk ik vanaf of de mensen op stal gewend zijn dat mensen met nh bezig zijn. ik ben net begonnen met clicker training, en toen begon ook iedereen te zeiken. het is gewoon dat je iets anders met je paard omgaat dan de rest. ik vind dat zelf heel jammer. Maar als meer mensen dat doen, zal het steeds bekender worden, en word er niet zoveel over gezeurt!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 20:46

fiek schreef:
het hangt er denk ik vanaf of de mensen op stal gewend zijn dat mensen met nh bezig zijn. ik ben net begonnen met clicker training, en toen begon ook iedereen te zeiken. het is gewoon dat je iets anders met je paard omgaat dan de rest. ik vind dat zelf heel jammer. Maar als meer mensen dat doen, zal het steeds bekender worden, en word er niet zoveel over gezeurt!

nee het zijn dressuurtypes.. het is wel zo met dat bekender worden, maar denk ook eens aan al die showteams, als iedereen het gaat doen net als dressuur/springen etc. is er niks meer aan om te zien....

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:24

ik doe ook veel vrijheidsdressuur.. maar ik heb zelden gezeik.. ze vragen me eerder hoe ik zo'n goede band heb gekregen.. en of ik hun erbij zou willen helpen.. sinds ik ben begonnen met vd en nh zijn er opvallend veel andere mensen ook begonnen met oefeningen.. en de paarden worden stukken handelbaarder.. niet dat ze eerst onuitstaanbare mormels waren.. maar je kunt het verschil echt wel merken.. is heel erug leuk..