We zijn niet meer 'in' bij de katten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

We zijn niet meer 'in' bij de katten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 18:39

Vanochtend zijn we naar de dierenarts geweest om een afspraak te maken om onze drie katten te laten steriliseren en te castreren. Morgen is dus de 'grote dag'. We laten eerst de moederpoes steriliseren en het katertje castreren. Het andere poesje doen we over een week of twee. Drie tegelijk wordt een beetje te duur... Haha!

Ook maar direct vlooienspul en ontwormtabletten gehaald... Die troep uit de dierenwinkel werkt voor geen meter...

Het wordt morgenvroeg wat, ze moeten ook vasten om vanavond 8 uur... denk dat ze het hele huis morgenvroeg afbreken omdat ze niet mogen eten Haha! Knipoog

Hoop dat we ze ook in de reismand kunnen krijgen... Vandaag ook maar direct zo'n ding gekocht. Altijd handig. Dat mens in de dierenwinkel zei nog, het wordt nog wat om ze erin te krijgen, nou, het tegengestelde is waar Haha! . Toen we hem in de kamer zetten zaten ze er direct in en op... Knipoog Der is even lekker in gebeten enzo... hij is al omgegooid... Dus helemaal goedgekeurd... Haha! Knipoog

Denk alleen dat ze hem morgen niet meer zo leuk zullen vinden.... Arme schatjes... Tong uitsteken

Zal morgen een spannende dag worden! Hoop dat alles een beetje goed gaat met die narcose enzo... Scheve mond

Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de operatie en hoe het morgen met ze gegaan is.

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:27

Spannend !
Mijn co-ouderschaps-katje moet er ook in de komende weken aan geloven...zal dan wel een toontje lager zingen, die kleine terrorist! Mijn andere 4 (je-weet-wel katers) worden er stapelgek van: bommetjes vanaf de keukentafel, er op af stormen en dan over de katers heenspringen etc.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 19:30

Hahaha Dat doet dat katertje van ons ook... Vervelend dattie is... Bloos! Indd bommetjes van de keukentafel, zusje terroriseren, moeders terroriseren...
Onze kleine terrorist Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:33

ik heb nu drie keer je topic titel gelezen, en ik snap hem nog niet? Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 20:00

Ellende schreef:
ik heb nu drie keer je topic titel gelezen, en ik snap hem nog niet? Lachen

Haha!! Blont Blond Haha! Knipoog Nee, geintje..! Ik bedoel dus: Omdat ze morgen naar de DA moeten, vinden ze ons waarschijnlijk niet meer leuk, lief en aardig. We zijn dus niet meer 'in' om het zomaar even te zeggen...

Hoop dat je m'n kromme uitleg een beetje snapt Scheve mond Haha! Knipoog

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:07

Hoe oud zijn jouw poezen of "kattinen" zoals ze hier zeggen ? ik weet het van "monster" niet zeker omdat ze bij de overburen gedumped is, maar de DA zei dat ik ze voor feb. moest steraliseren. We schatten nu een maand of 7-8 maar ze is nog best klein (behalve de buik dan!)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 21:18

De moederpoes is nu anderhalf jaar. Haar kinderen zijn nu vijf maanden. Wanneer je ze steriliseerd maakt volgens mij geen bal uit. Wij wouden onze poes eerst een nestje laten hebben,omdat dat ons erg leuk leek. Ze is nu 1,5 jaar, en kan gewoon gesteriliseerd worden... De DA zei daar ook niks over...

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:52

poezen zijn het nou hahaha ik dacht al die titel! afwachten maar!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 20:24

Nou, vandaag zijn ze geopereerd. We konden ze om 2 uur weer afhalen. De beide operaties zijn allebei goed gegaan.
Jerommeke (het katertje) is al weer helemaal de oude gelukkig. Minoes (de moederpoes) is nog wat suf en erg moe, maar ze hebben allebei al weer gegeten. Jerommeke zelfs een heel ding blikvoer... Minoes heeft steeds kleine beetjes gegeten. Jerom is nu echt een Je-weet-wel kater Haha! ...
Het andere poesje (Diewe) mag pas eind februari gesteriliseerd worden. Ze is eigenlijk nog te jong voor zo'n, toch best wel 'zware', operatie.
Minoes heeft gelukkig niet zo'n grote snee, ik schat iets van 2 centimeter... Dus dat valt mee. Hechtingen hoeven gelukkig ook niet verwijderd te worden.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:29

das mooi dat het zo goed gegaan is eg!