waarom....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

waarom....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 18:47

waarom zeuren moeders toch altijd zo om t feit dat je altijd moet zeggen wat je gaat doen waar je heen gaat bij wie en vooral dat je zegt dat je vriendje er al om half 7 is en dat je dat dan zeker 3 dagen van te voren weet.
Dit moest ik ff kwijt.

mama van 2 prachtige jongens


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:50

Ik vind het heel normaal dat je moeder weet waar je bent of wat er gaat gebeuren.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 18:51

owh ja tuurlijk ook als je 19 bent en zowat een eigen leven heb

mama van 2 prachtige jongens

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:52

omdat ze bezorgd om je zijn?

wacht maar tot je later iemand hebt waar je echt om geeft en je niet weet waar diegene uithangt

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:53

ik ben 22 en ik zeg mijn moeder ook altijd waar ik ben. Stel er gebeurt iets dan weten ze me iig te vinden.


Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:53

Gewoon omdat ze van je houdt...en omdat ze het moeilijk heeft om je los te laten. Heel lastig voor jou, maar ook heel moeilijk voor haar!

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:55

idd, heeft mn moeder ook met mn zus, 18 jaar..

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 19:00

Jah oke dat is ook zo en ze vind t ook moeilijk om me los te laten zeker nu ik al bijna 11 maanden een vriendje heb en meer bij hem ben als thuis.
OKE meiden jullie hebben gelijk !!!!!!!!!!!!!!

mama van 2 prachtige jongens

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:02

zolang je thuis woont lijkt het me logisch dat je moeder weet wanneer je weg bent en waar je dan heenbent

ik ben 21 en als ik, zoals bv dit weekend naar Machie, naar Enschede ga, dan zeg ik dat ook ruim optijd van te voren, dan weet ze dat ik zaterdagmiddag wegga, met de trein naar Enschede en dat ik zondag eind vd middag/begin vd avond weer terug ben

ook als ik mn nieuwe werkrooster heb zet ik dat ff hier in de agenda, en als ik ga stappen zeg ik dat ik naar bv eindhoven ga of weet ik waar ik dan heenga, en als ik dan niet thuis kom die nacht, dan zeg ik alvast dat ik de dag erna begin vd middag weer thuis ben en waar ik ben die nacht, en anders als ik wel 's nachts thuiskom dan zeg ik hoelaat ik er ongeveer ben

Lijkt me ook logisch dat ze het weten, want zo kwam ik een keer maar niet thuis van mn werk, was ik onderweg aangereden en naar het ziekenhuis gebracht, maar omdat ik er niet meer goed bij was en niets bij me had met mn gegevens er op(zat in mn brommer, keek niemand naar) wisten ze dus pas iets toen mn moeder ongerust naar de politie belde, waar ze dus idd een melding hadden van een ongeluk op de weg waar ik altijd rij uit mn werk, van een meisje met haar brommer, ook een beschrijving van mij hadden ze, en toen mn moeder mij omschreef wisten ze dus eindelijk wie ik was, inmiddels was ik ook weer redelijk bij, en tegen de tijd dat ik weer wist wie ik was waren mn ouders er al.

als ik niet had gezegd dat ik rond 16.30 thuis was, had mn moeder tegen 19.00 echt niet rond gaan bellen of er iets was gebeurd! en had ik dus heel wat langer daar kunnen blijven, want pas tegen 21.00 wist ik weer wie ik was!

oke soms als ik zeg, ik ben ff weg ben over een uurtje terug en ze gaat dan zeuren waar ik heenga en waarom enzo dan heb ik zoiets van ja je hoeft niet alles te weten, maar meestal zeg ik uit mezelf wel naar wie ik toe ga, of naar welk winkelcentrum en hoe laat ik ongeveer terug ben.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:03

Ik ben 26 en laat veelal toch wel iemand weten (vrienden, kennissen o.i.d.) waar ik uithang. Vooral als ik een dagje weg ga ofzo. Stel er gebeurt wat met me. Ik zie mezelf al gerust ergens een week in een greppel liggen voor iemand me vind.
Ik vind het dus heel normaal dat je moeder die bezorgdheid toont Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:21

Ik ben nu 38 en als ik naar mijn ouders rijd (250km) laat ik even weten hoe laat ik er ongeveer zal zijn. Wordt het later dan bel ik even onderweg. Niet alleen om m'n ouders gerust te stellen, maar ook omdat als er iets gebeurt...
Mijn ouders zullen ook niet langer dan een uur wachten (als ik "te laat" ben) met bellen. Eerst naar mij, dan naar m'n man en als dat allemaal niets oplevert de politie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, Antonius, ARCTN, bcd94, Charmaine, Clmr, Dabo, GoogleAdsense, Janinevv, jasmijn16, Keldeo, Lara_, N_B_N, reina, Rosalie_91, StalNollie, tengeltje11, Valentinotje, Vavane, vikawiek en 118 bezoekers