Lamsvelletje...WAAR??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Lamsvelletje...WAAR??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 14:51

Hoihoihoi,
Ik ben op zoek naar een schapenbontje/ lamsvelletje voor mijn paard (op aanraden van de fysio). Wie weet waar ik er 1 kan kopen? Welk merk is het beste?

Er schijnen ook nogal wat minder bekende ruitersportverzendhuizen te zijn....wie kent ze???

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:38

Deze verkopen ze zeker weten:
www.baduh.nl
www.thegallop.nl

Deze dacht ik niet, maar dat weet ik niet zeker
www.ruitersportoutlet.nl

En ook divoza verkoopt ze, maar die is niet onbekend, natuurlijk
www.divoza.nl
enz enz enz Haha!

Ik geloof dat die Mattes wel goed zijn, maar er zijn ook nog dikkere te krijg, daar weet ik alleen geen merk van.
Ik denk dat ze ze bij de betere ruitersportzaak bij jou in de buurt ook wel zullen verkopen. (hier iig wel)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:49

ik weet niet of je een dekje/shabrakje of een echt vel zoekt.
Echte vachten zijn in de babywinkel en bij de Ikea te koop. Dekjes bij bijna iedere paardenwinkel.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:07

die van christ zijn iets dikker dan die van mattes en blijven ook langer mooi... een vriendin van mij heeft er namelijk 1 van mattes en die heeft hem maar een week langer dan ik de mijne heb van christ. die van haar is al redelijk platgedrukt en die van mij nog mooi wollig

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:23

Ik ben ook Christ-fan, gebruik ik al anderhalf jaar en heb het ding nog nooit moeten fatsoeneren. Klinkt een beetje banketstaaf uit de mond van mij (ik verkoop in mijn shop www.baduh.nl alleen orgaterm) maar wat ik zelf verkoop is iets korthariger maar wel dichter behaard.