Wie kent Lena Lootens uit Leuven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Wie kent Lena Lootens uit Leuven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 15:06

Lena Lootens is operazangeres in Belgie en heeft de vader van mijn veulen gekocht. Ik wil graag op de een of andere manier met haar in contact komen. Wie weet hoe ik haar kan vinden. Ik heb het al via Google geprobeerd, maar dan kom ik alleen bij concerten en cd's terecht.

[edit] Lootens is met 2 o's [/edit]
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 07-01-04 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt


Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:20

Hoe noemt het paard en weet je of hij op een manege ofzo staat?

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:22

Als je via google alleen bij concerten en cd's terechtkomt, zal daar vast ook wel een boekingscontactpersoon bijstaan, niet? Via die persoon (zal wel manager ofzo zijn) kan je eventueel proberen om aan haar adres te komen. Zal je wel het hele verhaal moeten uitleggen, kan me voorstellen dat je het niet zomaar krijgt.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 15:37

Anjatjeuh schreef:
Hoe noemt het paard en weet je of hij op een manege ofzo staat?


Het paard heet Suelto de la Licorn, het is een schimmelhengst, een Lusitano. (dacht dat ik dat erbij gezet had, maar blijkbaar niet)
Deze mensen hebben een behoorlijke schep geld, dus ik denk niet dat ze op de eerste de beste manege staat.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:45

Ken ik niet, maar vroeg ernaar omdat ik ook in omgeving van Leuven sta met mn paard.
Ik sta ook op een nogal een shikke manege/pensionstal in leuven, dus er kon een kans zijn dat hij daar stond.
(Er zijn zo een 70 eigenaars die ik lang niet allemaal persoonlijk ken dus vroeg naam van het paard Knipoog)

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:56

Tessebes"]
[quote="Anjatjeuh schreef:
Hoe noemt het paard en weet je of hij op een manege ofzo staat?


Het paard heet Suelto de la Licorn, het is een schimmelhengst, een Lusitano. (dacht dat ik dat erbij gezet had, maar blijkbaar niet)
Deze mensen hebben een behoorlijke schep geld, dus ik denk niet dat ze op de eerste de beste manege staat.
[/quote]

offtopic sorry: tis dat het een schimmel is, anders zou ik nog gaan denken dat Idra ooit een naamsverandering ondergaan heeft Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 16:05

Persoonlijk denk ik dat ze het paard bij huis heeft staan.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 16:39

leentje schreef:
Als je via google alleen bij concerten en cd's terechtkomt, zal daar vast ook wel een boekingscontactpersoon bijstaan, niet? Via die persoon (zal wel manager ofzo zijn) kan je eventueel proberen om aan haar adres te komen. Zal je wel het hele verhaal moeten uitleggen, kan me voorstellen dat je het niet zomaar krijgt.


Nee, ik kan geen contactpersoon vinden, daar ben ik de vorige keer ook al op vastgelopen. Scheve mond

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:47

En via de fokker / verkoper van de hengst????

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 17:02

Nouvel schreef:
En via de fokker / verkoper van de hengst????


Ik probeer haar al maanden te bereiken, maar sinds ze naar Portugal zijn vertrokken is het nog niet gelukt in contact te komen met haar. Ik kan wel degene die de paarden in Nederland waarneemt weer eens mailen.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:15

Ik ken Lena Lootens!! Ze woont in Kessel-Lo... Mijn DA heeft mij haar numme rgegeven toen ik op zoek was naar een Andalusier, omdat ze er zelf ook zou hebben... Ik ga, als ik even tijd heb, hard op zoek naar haar nummer voor je!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 17:18

Idra schreef:
Ik ken Lena Lootens!! Ze woont in Kessel-Lo... Mijn DA heeft mij haar numme rgegeven toen ik op zoek was naar een Andalusier, omdat ze er zelf ook zou hebben... Ik ga, als ik even tijd heb, hard op zoek naar haar nummer voor je!


Zoooo... dat zou hartstikke tof zijn!
Ze heeft dus een Lusitano, geen Andalusier... maar ja, wat scheelt het. Misschien heeft ze trouwens wel allebei!

muscleams
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 08:05

Probeer Liliane Weinstadt, Artists Management, Brussel, ze heeft eerder concerten met Lootens georganiseerd en weet wellicht wie haar manager bij wie u dan een bericht kunt achterlaten.

@leentje:

The Misstress´s Voice!! *D
Laatst bijgewerkt door Judje op 16-02-09 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd & quote verwijderd.



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers