Onze Ponyclub...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 20:43

Daar wil ik echt even wat over kwijt...we hebben een onwijs gezellige ponyclub maar dat is niet altijd zo geweest een paar jaar geleden waren er een aantal mensen die de sfeer heel erg hebben verziekt door zomaar onze instructeur aan te vallen en zeggen dat hij geen les kon geven ...(door hem ben ik toevallig wel m springen geworden en andere zijn ook heel tevreden over hem)...we hebben toen echt een tijd gehad dat ik echt niet meer naar de club wou omdat de sfeer zo erg was...echt in 2 delen verdeeld...nu zijn die mensen weg en hebben een andere ponyclub opgericht omdat ik zo blij ben dat ze weg zijn plaats ik dit berichtje de club groeit op het moment ontzettend hard (we zijn eigenlijk maar een heel klein clubje en het aantal wat we nu hebben is heel groot) en het is nog nooit zo gezellig geweest...!!!

Wat ik hiermee wil zeggen is BOSRUITERS ga zo door...en ik zal altijd een bosruiter blijven...!!!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 21:58

Oke dan BOSRUITERS ZET 'EM OP!!! Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:14

beetje een vreemd berichtje. Ik ken beide kanten van het verhaal en die ruzie is er niets voor niets geweest.
imo beetje kinderachtig dit zo hier neer te zetten terwijl je weet dat er ook mensen van die andere vereniging hier op bokt komen.
wel fijn dat jij het zo naar je zin hebt.
Ik heb het verenigingsleven al een tijd gelden aan de kant geschoven.
Dit omdat eerst op pothoven en later op WWNA van die clupjes waren je moest perse daar bij horen en an dingen voldoen anders hoorde je er niet bij Boos!
neeh prioveles bevalt een stuk beter en een startkaart via een vereniging die behalve wedstrijden hoduen niets doet das ideaal:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 22:20

Ten eerste weet ik dus niet dat er van die andere club hier ook mensen komen...als ik dat wist was ik hier dus allang niet meer
en ten tweede jij bent er niet bijgeweest en dan kan je wel alle 2 de kanten hebben gehoord maar je hebt het niet van dichtbij meegmemaakt en waarom ik dit berichtje heb geplaatst is omdat hier een aantal bosruiters zijn die ik zo wil laten zien dat we de goede kant op gaan....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:27

Nou ik ben ook een die- hard bosruiter!En er is maar een verhaal waar!Ze hebben de hele club naar zn grootje geholpen door te stoken en te liegen! Die mensen die t nodig vonden om mensen zwart te maken zijn nog schijnheilig ook! Eerst de hele boel opstoken en een of andere ponyclub beginnen en vervolgens wel donateur blijven om in de bak te mogen rijden omdat dat dichter bij is ! whoehaha! das echt dom !Ik ken veel mensen die niet deugen maar die mensen die dat destijds geflikt hebben dat zijn echt idioten!Enne ze zijn er uiteindelijk alleen maar beter op geworden!Er zijn nu 4 keer zoveel leden en de sfeer is echt geweldig!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: obsession op 2001-11-08 21:30 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 23:27

Zou leuk zijn als dit gewoon in Apeldoorn uitgevochten wordt. Lijkt me niet dat de rest van Bokkend Nederland hierin betrokken hoeft te worden.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers