Ons studentenhuis voor hoerenkast uitgemaakt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Ons studentenhuis voor hoerenkast uitgemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 19:55

Ik kwam net even in het studentenhuis waar ik doordeweeks woon in Dronten, en daar lag een krantenartikel wat in dagblad Flevpland geplaatst was.
In dat krantenartikel werd ons huis voor hoerenkast uitgemaakt, mensen van Groenlinks dachten dat het nog wel eens een illegaal bordeel zou kunnen zijn.... Haha! Bloos!
Waarom? De naam van ons huis hangt op een lichtbak boven de voordeur, en er hangt een bordje met entree 10 euro, een overblijfsel van een ooit gegeven feestje.. Ook hangt er een bordje u kunt hier pinnen en chippen..

Al met al vonden ze dat verdacht, en zijn maar eens wezen kijken. Ze hebben aangebeld, maar er was niemand thuis. Toen hebben ze naar binnen gekeken en gezien dat er lege bierflesjes op tafel stonden.
Later hebben ze opgebeld om te vragen wat er nou was, en een huisgenoot heeft netjes uitgelegd dat het een studentenhuis was, en verder niet.

Ik vind het eigenlijk wel een giller, maar dat ze dit gewoon publiceren compleet met foto van de voordeur vind ik wel een beetje bizar.....
Wat moet ik hier nou mee??? Ziek

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:15

Geweldig!
Dus nou zien mensen jou aan voor h*er als ze je daar naar binnen zien gaan

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:18

oeooeeohgooeee kassaaahhhhaaaa........ letselschade advocaat in de arm nemen en je studie is betaald Haha! Haha!

Geintje......... maar ik zou er niet zo blij mee zijn als het bij mij zou gebeuren, ik denk dat ik mijn mening ook niet onder stoelen of banken zou steken..... denk dat ik best wel boos zou zijn

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:19

Wat een mafketels, ze zijn het blijkbaar niet gewend, dat er studentenhuizen bestaan Haha!

En ik vraag me idd af, hoe dat zit met privacywetgeving ed, een foto van je voordeur met zo'n verhaal. Ik zou best een rectificatie willen, straks krijg je allerlei griezels op je dak die denken voor 10 euro klaar te komen...... Cool

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:40

Ik zou het erook niet bij laten zitten, straks krijg je inderdaad allemaal griezels aan de deur.
Minstens een recertificatie eisen.

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:44

Bij mij was het andersom, ik heb 2 jaar in een studentenhuis gewoond wat letterlijk midden in de hoerenstraat zit! Haha! Ik kom er nog regelmatig omdat er nog steeds goede vrienden van me wonen en ik zet mijn fiets daar in de schuur als ik ga stappen. Als ik snachts terugkom zijn er altijd wel mannen/jongens die vragen of ik daar woon en die het heel stoer vinden, zo'n meisje in een hoerenstraat! Haha! Ik heb me daar altijd prima vermaakt, maar het was wel lawaaiig en het uitzicht begon na een tijdje ook wel te vervelen... Tong uitsteken

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:53

WHAHAHA wat een giller zeg Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:53

Hahaha! Het er gewoon bij laten zitten en er hard om lachen Haha! (zou ik doen).

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:56

Stel gekken Tong uitsteken Eigenlijk wel een giller ja *LOL*
Ik zou gewoon even voor de zekerheid dat entree 10 euro bordje weg halen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:59

*Rent nu naar beneden om de krant uit te pluizen* *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:09

Haha écht lachen.
Ik moest pas een historisch onderzoek (dus ook locatie bezoek doen) van dé hoerenstraat in Den Haag.....
Liep ik dan als meid in mijn dikke winterjas Haha! Haha! Haha! Ik ben wel een paar keer errug raar aangekeken Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:22

*ligt in een deuk* Je zal de krant maar nietsvermoedend openslaan *LOL*. Je zou er toch in blijven!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:23

sterker nog......... je moeder slaat de krant niksvermoedend open Haha!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:27

Wind schreef:
Ik heb me daar altijd prima vermaakt, maar het was wel lawaaiig en het uitzicht begon na een tijdje ook wel te vervelen... Tong uitsteken

hahaha ja iedere dag hetzelfde is ook niet alles he Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:02

lol Lachen

das wel een heel slecht staaltje journalistiek zeg! Lachen

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:38

whahahah dat is ook echt weer wat voor jullie! *ligt hier onder tafel*

En het was nog altijd zo netjes als ik langskwam!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:43

Hahaha, voor de rechter slepen. En het artikel inlijsten Knipoog

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:48

hahhaha volgens mij weet ik welk huis je bedoelt Haha!
is dat op de ... Thomas straat ofzo iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:21

Uitprinten op A1 formaat en op de deur hangen Haha!
Niet vergeten te vermelden wie "de klant" was.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:31

Inderdaad, geplasticiceerd op de deur spijkeren! En een scherpe brief naar de krant schrijven, da's wel een hele vlotte conclusie namelijk. Bordjes voor het raam en bierflessen op tafel - yup, dat moet wel een hoerenhuis zijn. Komen zeker niet vaak in studentenhuizen! (en zijn hun eigen studietijd vergeten...)

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 23:41

Maya schreef:
*Rent nu naar beneden om de krant uit te pluizen* *LOL*


Hij is van vorige week ofzo denk ik, weet niet precies welke dag..
Ik ga ook even kijken of het artikel op internet te vinden is..

Citaat:
hahhaha volgens mij weet ik welk huis je bedoelt
is dat op de ... Thomas straat ofzo iets?


Nee, het is het huis aan de Zate, genaamd Residance Da Zate..

M'n vader vroeg al waarom hij eigenlijk mijn studie betaalde.....

Ik ga nu even het artikel zoeken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:41

Hmm.. in welke krant, en van wanneer stond t? Ik kan het niet vinden Bloos

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:43

[quote="Nuv"M'n vader vroeg al waarom hij eigenlijk mijn studie betaalde.....

[/quote]

begrijppie Haha!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 23:47

Dit is het artikel:

Een seksinrichting aan de Zate?

door Herre Stegenga

31 DECEMBER 2003 - DRONTEN - Zijn er prostituees actief in het centrum van Dronten? Volgens GroenLinks-raadslid Theo Kuipers heeft het er alle schijn van. Hij meldde onlangs in een gemeenteraadsvergadering dat er enkele huizen met ‘suggestieve‘ bordjes zijn.

Neem die nieuwbouwwoning aan de Zate, op een steenworp afstand van het winkelcentrum. ‘Residance Da Zate‘, meldt een lichtbak aan de gevel. Op een bordje achter de deur staat dat de entree een tientje kost. En dat pinnen en chippen mogelijk is. ‘Verdacht‘, vindt Kuipers.

Het raadslid verwijst nog eens naar de algemene plaatselijke verordening (apv) van Dronten, die het beleid rond ‘seksinrichtingen‘ regelt. Volgens Artikel 83, lid 1 is het verboden om zonder vergunning (...) een seksinrichting te exploiteren (...) in door het college aangewezen gebieden of delen van de gemeente. In Dronten gaat het om een deel van de Business Zone Delta, maar daar is nog geen bordeel neergestreken.

Kortom, de vraag is of er illegale bordelen in Dronten zijn. Kuipers vertrouwt het niet helemaal, heeft signalen gekregen over verdachte huizen. ‘Gewoon in woonwijken, ja. Zo hoort het natuurlijk niet. Ik vraag me af of handhaven nodig is. Van de andere kant: als de buurt geen overlast heeft, wie ben ik dan om er een probleem van te maken?‘

‘OPEN‘

De proef op de som. Aanbellen bij de woning aan de Zate. ‘Open‘, staat er op de voordeur. Maar helaas, de bel wordt niet beantwoord. Een blik door het raam. Lege bierflesje op tafel en is dat een Playboy op de bank? De KPN zegt dat er meerdere telefoonaansluitingen op het bewuste adres zijn. Eén van de nummers maar even proberen. Verrek, de hoorn wordt opgenomen.

Twintig seconden later is het raadsel opgelost: de ‘residance‘ is gewoon een studentenhuis, vertelt Martijn Lenters, één van de zeven bewoners. Hij kan wel lachen om de suggestie van het GroenLinks-raadslid. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft het vaker gehoord. ‘De oma van een bekende heeft ook eens gevraagd of dit huis een bordeel is.‘

En die bordjes achter het raam en op de deur? Een paar huisgenoten zijn betrokken bij de Cultus Inn, daar komen die bordjes vandaan. ‘Maar als het problemen geeft dan zullen we ze weghalen. Nee, tot dusver hebben we geen klachten gehad van de buren.‘

Ook in een woning aan de Morinel zouden zich merkwaardige taferelen afspelen, heeft Kuipers vernomen. Mensen lopen af en aan en de gordijnen blijven dicht. Navraag bij een omwonende leert echter dat de rust is teruggekeerd in deze straat. Bordeel, drugshol, studentenhuis of gewoon een druk huishouden? Het zal wel nooit duidelijk worden.

GroenLinks kan opgelucht ademhalen. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat er prostituees actief zijn in Dronten, maar zij opereren in het geheim. En zullen zeker niet in een illegaal bordeel gaan werken met een lichtbak aan de gevel.

Een woordvoerder van de politie is niets bekend over prostitutie in Dronten. ‘Daar komen geen klachten of meldingen over binnen. Tja, een paar jaar geleden is een parenclub in Swifterbant opgerold, maar sindsdien is het rustig.‘

Bron: De Stentor

Nouja, er zijn weer een aantal ambtenaren een paar dagen bezig geweest denk ik maar...

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:50

Whahahaha...oeps? Haha!

En dan nu een heel leuk, druk bezocht feestje organiseren met als thema:

MOULIN ROUGE!

*gniffel*