Klokhuis vanavond om half zeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
DGKstudent

Berichten: 221
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Wolvega

Klokhuis vanavond om half zeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 15:24

Beste mensen,

degene die geinteresseerd zijn hoe de studie Diergeneeskunde er een beetje uitziet, kijk vanavond 6 jan maar eens om half zeven naar Klokhuis;

Het nivo is wel erg laag, dat moest van de filmers, maar het is wel leuk (hoop ik);

Groetjes


Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:17

Oh leuk, wilde altijd dierenarts worden.......opgenomen in utrecht?

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:46

Leuk, ga ik zeker kijken!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:01

interesant,bedankt voor de tip. Lachen Knipoog

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:17

Okay, superbedankt voor de tip Haha!

Druk druk druk... Knipoog

Marije_jiplover

Berichten: 25301
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:29

Ja, het is opgenomenin Utrecht een een aantal studenten komen aan het woord. Ik ben erg benieuwd of het was is.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:57

Cool, ik wil namelijk ook dgk gaan studeren dus Knipoog

Druk druk druk... Knipoog

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:59

Gaaf man!! Ik ga seker kijken!!

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:57

Ik vond het wel leuk :J
Naja, op zich werd er niet veel verteld, maarja, het is ook voor jongere kinderen he...

Druk druk druk... Knipoog

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:59

heb ik dat, zie ik dit topic nu weer voorbijkomen! vergeten te kijken dus!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:10

heb het gekeken, gadsie, die koe zeg!!!! Was jij daar ook een student?

:){


Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:10

Das balen... niet dat je veel nieuwe informatie kreeg, maar was wel leuk om te zien

Druk druk druk... Knipoog

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:15

oliebol gemist

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:10

Heej, ik heb t gezien, was erg leuk. Wel vreemd om iets waar je bijna elke dag rondsjokt op TV te zien. Heb erg gelachen om mijn medebestuursgenoot Wolter die weer s heel droog uit de hoek kwam.

DGKstudent

Berichten: 221
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 23:40

Heyy,
t was toch best leuk he?, vond het wel lachen; Van Nieuwstadt was akelig serieus trouwens; Zo ben ik hem niet zo gewend van mijn colleges

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 08:31

Had ongetwijfeld instructies gekregen van "hogerhand" Knipoog over het promoten van de opleiding blablabla Schijnheilig

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 12:49

Ik denk juist niet dat ze de opleiding willen promoten Knipoog Ze hebben al zoveel inschrijvingen, hihi...
Zaten er ook nog bokkers bij op tv?

Druk druk druk... Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 12:55

te laat Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 12:58

te laat, ik zei om 7 uur dat ik klokhuis wilde zien zegt Harmen: Da's allang geweest.

Sjips!

:evaw:

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:18

Is dat dokter van Nieuwstadt van inwenige ziekten paard????????
Was me namelijk niet opgevallen of ik heb het even gemist.....

DGKstudent

Berichten: 221
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 21:48

Ja, hij is een hele goede dierenarts mbt paard en ik vind hem persoonlijk echt heel goed les geven; zijn colleges ervaar ik altijd als een soort van cabaret, aangezien hij de dingen zo komisch en beeldend weet uit te leggen, echt gewoon schitterend

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:13

Goh, mijn ervaring met hem is anders...
Mijn paard heeft in oktober wegens wobbler in utrecht gestaan, heeft ook artrose in zijn halswervels.
Hij zei dat het om C4, 5, 6 en 7 ging, maar inmiddels zijn we er achter dat het alleen om C4 en C5 ging....
Volgens hem zou ik niemand vinden die mijn paard wil opereren, inmiddels liggen de foto's in Engeland en daar zijn ze heel positief over een operatie...
De operatie heb ik nog niet laten doen, want er is iemand met hem bezig (nee, geen homeopaat en geen fisio en kraker) die nu, na ruim 3 maanden, hele goede resultaten heeft, we zien namelijk niks meer aan mijn paard, hij buigt zijn hals weer volop en hij is weer bespierd en op zijn normale gewicht!
Ik heb op zich hele goede ervaringen met Utrecht, tot nu toe hebben ze elk paard er weer bovenop gekregen van ons, maar van het bezoekje in oktober heb ik een vies bijsmaakje.
Ik snap dat ze daar geen hoop mogen geven als het er niet best uit ziet, maar ze vonden het al raar dat ik mijn paard mee naar huis nam, zo'n indruk kregen wij tenminste.
Na dat gesprek met deze arts, die het zo eng en uitzichtloos voorschotelde, ben ik echt een tijd van slag geweest en zag ik het niet meer zitten om mijn paard mee naar huis te nemen, want als ik de arts moest geloven werd het verschrikkelijk.
Uiteindelijk heb ik toch gezegt, goed ik haal hem naar huis, maar ik ga toch verder kijken of iemand er wel wat mee kan.
Van mijn da moest hij op pijnstillers, maar dat heb ik even uitgesteld en binnen korte tijd kwamen we bij iemand terecht die beweerde er wat mee te kunnen.
Ik was nog in de veronderstelling dat een operatie niet meer mogelijk was, dus is diegene gaan behandelen.
Ik mag nu weer gaan longeren, ik zie helemaal niks meer aan mijn paard, hij is vrolijk, buigt zijn hals tot op zijn kont en hij was sterk vermagerd afgelopen zomer, maar dat gewicht zit er allemaal weer bij.
EN DAT ZONDER PIJNSTILLERS EN ONTSTEKINGSREMMERS!

Over een paar maanden laat ik foto's maken van de hals, want ik wil natuurlijk wel zien of er echt dingen verbeterd zijn.
Ondertussen heb ik flink contact met Engeland gehad, en ook al wordt hij daar natuurlijk eerst binnenstebuiten gekeerd voordat hij in aanmerking komt voor een operatie, de foto's schrikken hun niet af.
Dus mocht er achteraf toch een terugval komen, heb ik in ieder geval een plan B.
Mijn paard is namelijk niet oud en versleten, nee hij is pas vijf jaar jong, en dat is voor mij reden genoeg om alles te proberen wat mogelijk is, zolang het voor hem reeel is natuurlijk, want ik laat hem niet aftakelen.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 02:13

By the way, nu ik mijn bericht zo terug lees, klink ik negatief over Utrecht, maar dat is dus niet het geval, want zoals ik al zei, mijn paarden zijn er altijd goed geholpen.
Ik vond het alleen erg jammer dat de situatie van mijn paard zo hard werd voorgeschoteld, en ik begrijp dus wel dat ze geen hoop mogen geven op iets wat waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren, maar de dag voor de foto's gemaakt werden zag alles er nog hoopvol uit, er was namelijk ook gezegt door mijn da dat hij EMND kon hebben, dus we waren hoopvol toen dat niet het geval bleek te zijn, maar als ik dan s'ochtends hoor dat het niet goed zit in de hals en dan twee uur later ook nog zo'n rottig gesprek op je dak krijgt en alle hoop op verbetering de grond in geboord word, dan baal je daar van hoor!
De arts zei dat mijn paard binnen een half jaar af kan takelen, en als maximaal gaf hij hem vier jaar.
Het is nu nog maar vier maanden later, maar zoals het er tot nu toe uit ziet is ver boven verwachting...

DGKstudent

Berichten: 221
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 23:09

Ik begrijp het natuurlijk wel maarrr....
Een postbode brengt wel eens een brief bij het verkeerde adres, een bouwkundig calculator maakt wel eens fouten bij berekening van bouwkosten en zo kan een dierenarts natuurlijk ook wel eens fouten maken; Het grote nadeel is echter dat het dan om geld en levens gaat;
Maar het is gewoon ontzettend moeilijk, OOK voor een hele goede paardenarts, om iedere situatie juist in te schatten;
In ieder geval wel goed, dat je als eigenaar een second opinion raadpleegt, dat is gewoon heel goed, zou ik ook altijd doen;;
Groetjes (en suc6 met je paard natuurlijk)

Groetjes

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:09

helemaal vergeten klokhuis te kijken!!

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DanaxxLester, Peachy en 108 bezoekers