Bokken vanuit Thailand

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Bokken vanuit Thailand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 04:36

Ik wil jullie allemaal even de groetjes doen vanuit een tropisch Thailand Cool Ik ben van 4 tot 23 januari op bezoek bij mijn vader in Thailand. Mijn vader is in mei vorig jaar geemigreerd naar Thailand.

Het is voor mij de 1e keer dat ik in Thailand ben en tot nu toe bevalt het me uitstekend Haha! Gisteren op straat een olifantje gezien, dat was wel heel apart. De natuur is erg mooi hier en ze hebben hele mooie vlinders, we gaan straks naar een vlindertuin. De tijgerzoo zit hier ook in de buurt en slangen leven hier ook in het wild *hellup* Scheve mond

De vlucht was best lang en vermoeiend maar ik heb geen jetlag gelukkig, want heb me meteen aan het ritme hier aangepast. Volgende week ga ik 5 dagen met mijn vader naar Koh Samui, een heel mooi tropisch eiland Tong uitsteken

Mis Omar verschrikkelijk maar ik weet dat Danielle (danifur) en Tamara (mijn bijrijdster) heel goed voor hem zorgen dus daar maak ik me niet druk om Danielle houdt me via bokt ook op de hoogte over Omar gelukkig!

Nou de groetjes allemaal, ik denk dat jullie nu allemaal wel slapen maar het is hier 6 uur tijdsverschil en nu iets van 09.30 uur in de ochtend.

Groetjes vanuit Thailand

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 06:09

wat een heerlijkheid om daar te zijn zeg! Ik ben helaas wel wakker en zit op mijn werk maar een beetje internet af te struinen..... Zou zo met je willen ruilen....

Heel veel plezier daar nog! Denk dat er hoop jaloerse Bokker zijn.......

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 08:40

Heeyheey!
Idd leuk dat het zo bevalt, als je een jetlag had gehad was er niks aan geweest
Heb je ook foto's?

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 08:41

zo wel geluk dat je naar thailand kan! klinkt echt kei gaaf! jij lekker vakantie en ik naar school eigenlijk niet eerlijk hihi.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:17

Heej wat leuk zeg! Nou veel plezier in Thailand....en geniet er van.
Detail > Hier is het vies / nat slecht weer.... Boos! (bij jou niet neem ik aan).

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:24

Ha!! Haha! daar is die wereldreizigster dus. Je bent dus nog steeds aan het genieten hoor ik wel. Inmiddels zul je wel liggen te bakken in de zon. Nou… hier is het dus nog steeds donker Boos!

Geniet er nog maar even van! Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:43

en dat terwijl wij allemaal op school zitten of werken Huilen
whaha grapje! Leuk zeg dat je daar op vakantie bent. Maak je wel veel foto s? En dan uiteraard wel op bokt zetten. Veel plezier verder Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:58

Ja hoor, aso hoor, lekker in Thailand.
Nou wij zitten hier te genieten van het donker en de regen.
Geniet nog maar even lekker! Omar moet het maar even zonder je redden.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:44

Wat leuk!! Ik had net een topic geopend omdat ik op vakantie wil naar thailand en niet echt weet wat voor land het is.. Toen zei Maarten al dat jij er zat. Als je fotos hebt, of nog meer verhalen over hoe t daar is dan weet je me te vinden Knipoog Have fun!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:19

Aaah cool Miek!! Haha! Ik wist wel dat je ging, maar de tijd gaat zó hard he Echt cool een keertje Thailand!! Hou je het wel uit dan daarzo? Haha! Moet wel lukken he Knipoog Zolang het maar met Omar goed gaat hehe. Veel plezier nog deze 3 weekies!! Als jij terug ben zijn wij ook over in ons nieuwe huis!! Ook spannend dus Tong uitsteken Tot snel!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 17:33

Maarten schreef:
Ha!! Haha! daar is die wereldreizigster dus. Je bent dus nog steeds aan het genieten hoor ik wel. Inmiddels zul je wel liggen te bakken in de zon. Nou… hier is het dus nog steeds donker Boos!

Geniet er nog maar even van! Lachen


Op het moment dat jij je berichtje hebt geplaats was het hier 14.24 in de middag en lag ik inderdaad aan de rand van het zwembad in de zon onder de palmbomen Cool Tong uitsteken en ja.. lag echt te drinken uit een cocosnoot (heb foto als bewijs ) maarre niet met mijn billen bloot *LOL*

Het is hier al weer bedtijd (22.26 uur). De mensen gaan hier vroeg naar bed en vroeg weer op... Tijdens mijn vakantie leef ik namelijk een beetje als een Thaise omdat mijn vade hertrouwd is met een Thaise vrouw. Ik heb dan ook 1 Thais stiefzusje en 2 Thaise stiefbroers Haha! Mijn stiefzusje en haar moeder hebben al 5 jaar in Nederland gewoond en spreken dus gewoon Nederlands, alleen met haar broers kan ik niet communiceren, behalve handen en voetentaal dan.

Het is hier inderdaad heel erg mooi weer en zelfs 's avonds warm. Ik slaap met de Ventilator aan omdat het anders te warm is. Het is echt zo raar nu om te bedenken dat het bij jullie nu koud en nat weer is Scheve mond Ik wou dat ik over 3 weken wat zon voor jullie mee kon nemen Knipoog

We zijn vanochtend naar de vlindertuin gegaan waar ze de mooiste vlinders hadden die ik ooit gezien heb! Ik heb atlasvlinders (nachtvlinders) gezien, dat zijn de grootste vlinders ter wereld, ze zijn ongeveer zo groot als je je handen naast elkaar plaats

s' Middags lekker aan een mooi zwembad met tropische tuin gelegen en lekker gezwommen.

Morgen gaan we naar een tijgerzoo waar ze dus tijgers hebbben, je kan daar ook op de foto met een jong tijgertje op schoot Bloos! maar ze hebben ook krokodillenshows en olifanten. Ik ben benieuwd en als ik de moed verzamel ga ik met een tijger op de foto

Nou dat was het weer voor vandaag. Ik ga nu slapen... trusten allemaal Doei, doei

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 17:35

Clautje schreef:
Aaah cool Miek!! Haha! Ik wist wel dat je ging, maar de tijd gaat zó hard he Echt cool een keertje Thailand!! Hou je het wel uit dan daarzo? Haha! Moet wel lukken he Knipoog Zolang het maar met Omar goed gaat hehe. Veel plezier nog deze 3 weekies!! Als jij terug ben zijn wij ook over in ons nieuwe huis!! Ook spannend dus Tong uitsteken Tot snel!!


Het is hier fantastisch Tong uitsteken en voor Omar wordt ook goed gezorgd

Lekker joh over 3 weken al naar jullie nieuwe huis.. en je pony Verward Ik kom je echt een keer opzoeken als jullie verhuist zijn!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 17:38

Aramat schreef:
Wat leuk!! Ik had net een topic geopend omdat ik op vakantie wil naar thailand en niet echt weet wat voor land het is.. Toen zei Maarten al dat jij er zat. Als je fotos hebt, of nog meer verhalen over hoe t daar is dan weet je me te vinden Knipoog Have fun!


Ik hou je op de hoogte in dit toppic!

Tot nu toe bevalt het heel erg goed hier Het eten is heerlijk en het weer is super maar wel warm. We gaan naar 2 dagen naar Bangkok, Koh Samui (eiland), Pattaya (waar mijn vader ongeveer een uur rijden vandaan woont) en misschien nog naar het Noorden van Thailand; Chiang Mai.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:53

hey annemiekje

wat leuk dat je nou ff een topic geopend hebt
leuk dat je het daar nog naar je zin heb Tong uitsteken
met omar gaat her prima, dus maak je daar maar geen zorgen over

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:57

Hey Annemieke, we hadden al ge-pb't, maar zie nu ook je topic staan Haha! Gaaf gaaf gaaf!!! Ik benijd je echt. Ik ben 3 jaar geleden in Thailand geweest en zal het nooooit meer vergeten, het was in 1 woord SUPER!! Geniet er maar van en ik ben benieuwd naar je verhalen *LOL*

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:57

sooooooooooooooow ruilen!!!!!!!!!
Errug jaloers nu!
Veel plezier nog verder!!!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:23

Sooooow Tong uitsteken Ikke jaloers Tong uitsteken

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen Haha! Had je mijn berichtje (sms) nog gehad voor vertrek??

Winnie en ik doen je de groeten uit een snotweer-nederland

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:25

Hey wat leuk dat je in Thailand zit! Ik ga er van de zomer zeer waarschijnlijk naartoe (we zitten te twijfelen tussen Thailand en Egypte, wordt waarschijnlijk Thailand) dus ben erg benieuwd naar je reisverslagen!!

ps: Waar is die tijgerzoo?? Schijnheilig

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:28

Wat een aso zeg! Een beetje lekker maken hier Tong uitsteken
Gaaf hoor, ik ben echt jaloers.... Straks wordt het afzien voor je, het is echt koud geweest.

Veel plezier nog!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:30

Klinkt goed OK dan!.

Lijkt me ook geweldig leuk om dan te zien waar je vader is gaan wonen Lachen. Veel plezier nog deze periode Lachen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 13:40

MarianneR schreef:
Hey wat leuk dat je in Thailand zit! Ik ga er van de zomer zeer waarschijnlijk naartoe (we zitten te twijfelen tussen Thailand en Egypte, wordt waarschijnlijk Thailand) dus ben erg benieuwd naar je reisverslagen!!

ps: Waar is die tijgerzoo?? Schijnheilig


De Tigerzoo is in Sri Racha, waar mijn vader woont. Ik ben er vandaag geweest en het was helemaal top OK dan! Ik heb een foto (polaroid) waar ik opsta met een babytijgertje van 2 maanden Wat een droppie was dat zeg Tong uitsteken Ik had hem wel mee naar huis willen nemen.. maar helaas kleine tijgertjes worden groot Schijnheilig Ik gaf hem een zoen en dan begon hij helemaal te knorren *LOL*

Ze hadden daar biggetjes, tijgertjes en honden samen zitten en die gingen met elkaar om alsof het de normaalste zaak ter wereld was! Een varken wat tijgertjes melk gaf. Ik heb de tijgershow gezien, olifantenshow en krokodillenshow. Je kon ook olifantrijden maar dat heb ik maar niet gedaan.. een paard lijkt me veiliger Verward Haha! Ik heb wel op de slurven van 2 olifanten gezeten die mij zo optilden en mijn vader heeft toen foto's gemaakt. Ze hadden zelfs een kleine pithon die ik heb geaaid Scheve mond Ik ben eigenlijk een beetje bang voor slangen.. ik heb hem maar niet om mijn nek gehangen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 13:42

Pauline schreef:
Wat een aso zeg! Een beetje lekker maken hier Tong uitsteken
Gaaf hoor, ik ben echt jaloers.... Straks wordt het afzien voor je, het is echt koud geweest.

Veel plezier nog!


Ik denk ook dat straks de overgang van warm naar koud erger is dan andersom.. brrrrrr. Ik hou niet van kou dus heb hier geen problemen met de hitte maar met die vrieskou Scheve mond

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:21

ja haha... je zal t straks wel heel koud hebben hier. terwijl wij het dan lekker vinden, omdat we t nog gewend zijn Tong uitsteken
Dan zijn wij blij dat er net niet zoveel wind meer staat Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:25

En het vriest hier geeneens Tong uitsteken

Waar blijft die kaart nou Annemiek?? Tong uitsteken

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:29

ja daar zit ik ook maar op te wachten Haha! Knipoog