DRINGEND HULP verzocht. info mishandelde paarden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

DRINGEND HULP verzocht. info mishandelde paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 17:48

Hallo,

ik moet voor levensbeschouwing een case gaan analiseren en daar een etisch juist antwoord op geven. (ik samen met een vriendin) Deze case (een zaak, verhaal situatie) hebben we zelf moeten schrijven, waarbij je dan tegen een etisch probleem aanloopt en dat je met je normen en je waarden dus daar een goed antwoord of keuze mee moet maken....

Ik heb nu een verhaaltje zitten schrijven, over een advocaat die een oordeel moet vellen over de mishandelaar van de paarden. dat die man dan niet helemaal 100% is en zo, en wat voor straf hij hem dan moet geven... gewone gevangenis straf? of tbs etc....

Nou is een stap in die analise feiten verzamelen. Dus nu heb ik dus feiten nodig betreffende de paarden. Ik weet wel veel van het paard dat vermoord was hier in tilburg, maar de andere gevallen heb ik eignelijk helemaal niet gevolg...

zouden jullie me kunnen helpen aan artikelen, en eigenlijk vooral de topics die er over gegaan zijn. En eventueel feiten opschrijven die je zo uit je hoofd weet.

Ik moet eigenlijk vooral weten hoeveel paarden (en eventueel andere dieren) en waar....

alvast bedankt groetjes ingrid

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"



Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:34

je moet even op de website/forum van STP kijken, die hebben daar een hele zooi info over, link heb ik niet van je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:44


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 20:34

ow jah, dank je Knipoog verder nog tips?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:37

Uhm... heb je de zoekfunctie al gebruikt? Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 21:52

jah, maar ik kan daar dus echt absoluut nie tmee overweg... Verward hij geeft telkens meldignen en zo dat er geen resultaten zijn Verward:?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers