datum Utrechtse Boktrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Welke datum kun je mee met de Utrechtse Boktrit?

zaterdag 13 maart 2004
14 (50%)
zondag 14 maart 2004
14 (50%)

Totaal aantal stemmen: 28



sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

datum Utrechtse Boktrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 19:00

Aangezien het lastig is om via de berichten tot een datum te komen voor een Utrechtse Boktrit deze poll. Vul je keuze in en dat kijken we wie er wanneer mee kunnen.

De bedoeling is om een rit te doen en daarna gezellig wat te gaan eten als daar genoeg animo voor is.

Wie wil mij helpen met de organisatie? Ik heb t maar een beetje op me genomen maar kan alle hulp gebruiken!!!

Bevalt prima in duitsland...


sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 19:00

Stuur mij ook een PB met de datum van jou keuze! Ik zal het dan bijhouden en op deze plek neerzetten....

Bevalt prima in duitsland...

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:03

Oh, nu is het 1 tegen 1... Haha!
Voor mij maakt het niet zo veel uit maar de voorkeur is zondag. Zaterdag is boodschappendag Clown Verward

Huisje, boompje, beestje...

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:44

Maakt mij niet uit. Is meer afhankelij kof mijn vriend moet werken of niet en dat weet ik voorlopig niet.

Fiesta, freiberger, what else?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:10

mij maakt het niet uit, we spreken toch gewoon weer bijde mauritshoeve of bij de boerderij af|? ik wil wel helpen met de organisatie, maar kan niet blijven eten achteraf, ivm de baby

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:02

Ik ga ook voor de zondag.

Ook voor mij geldt zaterdag boodschappendag Schijnheilig

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:08

Ik ben voor de zaterdag gegaan. Dat is nog een eetje paardendag voor mij. Zondag ben ik vrij en wil ik liever niet teveel met paarden te maken hebben.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:37

Ik ben ook voor de zaterdag gegaan, dit is voor mij het makkelijkst, en ben ik meestal wel daar in de buurt te vinden ..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 12:29

youngster schreef:
Ik ben ook voor de zaterdag gegaan, dit is voor mij het makkelijkst, en ben ik meestal wel daar in de buurt te vinden ..


Je mag wel een paard lenen als je wilt.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:26

Katja"]
[quote="youngster schreef:
Ik ben ook voor de zaterdag gegaan, dit is voor mij het makkelijkst, en ben ik meestal wel daar in de buurt te vinden ..


Je mag wel een paard lenen als je wilt.
[/quote]

Mijn held.. zou wel erg cool zijn!! *LOL* kan ik eindelijk weer eens het bos in..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:03

Ik ga ook voor de zaterdag, weet alleen zo niet of ik kan op die datum... en of ik wel of niet met paard kom.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:25

Tsja, ik kan wel stemmen, maar het maakt mij niet uit, ik kan allebei de dagen Haha!

Ik dacht dat BBL op Bokt (Mariska) ook had gereageerd, maar dat zie ik nergens terug, dus of ze het nou wil of niet, ik sleur haar mee met paardje Beau (Quarter) Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:36

Maakt mij ook niet uit Knipoog
Weekend komt me niet heel goed uit, maar ik verzet m'n verjaardag wel Haha!
Ik wil ook wel helpen met de organisatie Maar zoals ik al zei heb ik weinig beschikking over internet. PB mijn tel-nummer zo wel even....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:09

als het beter uitkomt kunnen we het misschien beter een weekje opschuiven.
Willen jullie naar de boerderij toekomen trouwens? dan komt een zondag beter uit. kan ikwel voor een kopje koffie zorgen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:17

Tja, een weekeind opschuiven zal mij waarschijnlijk wel beter uitkomen. Maar als ik de enige ben, is de het weekend van de 12e/13e ook prima hoor Had wat betreft mijn verjaardag toch nog niets definitiefs gepland.
Boerderij lijkt mij een prima optie, zondag is voor mij ook geen probleem.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:26

Ik checkte mijn agenda even, maar zaterdag 14 maart gaat niet lukken, pap heeft dan een menwedstrijd met Jurga, dus dan heb ik geen paard plus vervoer en ik wil graaaaaag mee als trouwe fan. Dus dan zal ik niet aanwezig zijn (op zondag ook niet). 28 febr, 20 en 27 maart zijn nog wel vrij in mijn agenda.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:26

Ehhmm nee, komt mij niet zo goed uit. Mijn zusje heeft dan een wedstrijd, en ik moet haar dan voorlezen..eind maart kan ik weer wel..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:28

Jammer genoeg kan ik niet me rijden. Mijn verzorgpaard rijd al mee, maar misschien ga ik wel mee voor de support, is ook gezellig toch!!!!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:29

mmh jammer ik heb niet echt een paard om naar buiten te gaan

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:59

Ik denk dat laatste weekend van feburari dan handiger is dan eind maart. Als het zover opgeschoven wordt, leert de ervaring dat er niets van komt Schijnheilig
Bovendien geldt voor mij dat, hoe verder we het opschuiven, hoe kleiner de kans wordt dat ik Regina nog ter beschikking heb.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 23:33

21 februari is de enige dag in het weekend wat ik kan, de rest van de weekenden moet ik werken... tot het weekend van 13 maart...

Ik heb de datum maar zo geprikt aangezien er veel reacties waren van, dan kan ik niet en dan ik ook niet.. Ik denk dat op een gegeven moment je gewoon een of twee data moet prikken en dan kijken wie er mee kunnen.. Vandaar ook de Poll. Welke datum daaruit voort komt die als meeste is gekozen lijkt me dat dat dan de dag van de rit gaat worden... Daarna moet je nog kijken of degene die zich aanmelden ook daadwerkelijk nog mee kunnen en ook mee gaan...

Weekje verder is voor mij ook geen probleem hoor.....

Het is altijd heel lastig om zoiets met meerdere af te spreken dat blijkt wel... Dus ik doe mijn best om een leuke rit te plannen...
PB me maar met de datum van je voorkeur.... Al dan niet het weekend van 13-14 maart...
Dan kijk ik wel wat het geworden is... en maak ik een lijst met data en wie wanneer mee kunnen...

Bevalt prima in duitsland...

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:37

Hi, ik wil best helpen met organiseren hoor (heb wat uurtjes over zo af en toe) en ik wil ook graag mee met Baduh en dan neem ik een bosritten-verslaafde-stalgenoot met zijn geweldige Quarter-merrie Pride mee. Baduh heeft vandaag bewezen dat ie gek is op het bos ( en in volle galop slingerpaadjes kan nemen )

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:40

Volgens mij moet 21 februari ook wel lukken, mits Katja kan, en mijn zusje geen wedstrijd heeft..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:37

Het lijkt me erg leuk om mee te gaan, alleen heb ik geen vervoer.... iemand die meegaat met een 2p trailer en een plekje voor een schimmelmerrie van 1.76?? ik kan beide dagen...

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 01:01

He Mark,

Ik heb je een PB gestuurd...

Bevalt prima in duitsland...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers