Verslag kerstavond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Verslag kerstavond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 14:16

Wij gaan altijd met de kerst naar Oostenrijk om op die lange latten te staan.
Ook doen we ook altijd cadeautjes (lootjes trekken), maar dit jaar wou ik ook nog iets aparts voor mijn vriendje kopen. Gewoon een leuk kleinigheidje!

Ik wist alleen niet dat hij ook voor mij een cadeau in gedachte had........

Een paar weken terug ben ik wezen kijken voor leren rijlaarzen en heb ik mijn maten in het boekje van Petrie laten zetten en dat mee naar huis genomen. Mijn vriend was daar bij en wist hoe lang ik al voor leren rijlaarzen spaarde.

Tot op kerstavond.........kwam hij aan met een hele grote tas helemaal vol met sneeuw!!!!! Daar zat mijn cadeau in!!!!!! Je raadt het onderin die tas lag een bestelbon voor mijn leren rijlaarzen!!!!!!

Ik was zo blij dat ik alleen nog maar kon huilen. Nu kan ik ook wel huilen want ik ben ze aan het inlopen en merk nu dat dat geen pretje is!!!!!

Hoe lang duurt het voordat de pijn wegtrekt?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:23

wat lief zeg van je vriend!! Echt tof!!
Ik heb alleen leren Jodphurs dat duurde een weekje ofzo en toen was de pijn weg. Heb onwijs veel blaren gehad dat deed echt veel pijn! Maar wanneer ze naar je voeten zitten zijn het net pantoffels!!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 14:30

Dat heb ik ook gehoord ja, maar ze zitten nu nog verre weg van pantoffels!!!!!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:37

Echt super lief zeg!!!
Daar zou ik maar heel erg zuinig op zijn!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:02

duurt lang, hihihi