hoezo koud.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

hoezo koud.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 23:37

wilde dit al een paar dagen op bokt zetten had alleen probjes met de foto's.
op 2 januari hebben een vriendin en ik de nieuwjaarsrit gemaakt.
maar wat was het koud mensen mij vroren de tenen er bijna af. maar goed mocht de pret niet drukken. dus gezadelt en op weg. we wilden alleen lekker rustig stappen. maar die dozen waren toch een potje druk. dribbel dribbel, ze zaten elkaar lekker op te fokken Scheve mond .
annie had ook nog nooit een windmolen gezien en ook dat was nogal eng.
oja en ik moet erbij zeggen ik ben niet zo'n buitenrijder , en dus ken ik nog niet alle paadjes die hier zijn. vonden we een leuk paadje door een bosje heen, totdat we op een plek kwamen waar ze heerlijk met zo'n grote machine bomen aan het zagen waren geweest. ikke nog denken het heeft zo gevroren dat de ondergrond hard genoeg zou zijn, nee dus annie tot aan haar kogels in de modder Boos! moesten we dus terug en dat met 2 van die dribbelkonten Tong uitsteken toch nog maar een stuk langs de weg gereden, tot de dames een hond hoorden blaffen en dat zo eng vonden dat ze niet verder wilden. toen hebben we het opgegeven en zijn maar terug gereden, het laatste stuk kreeg ik het wel erg koud aan mijn benen en ben gaan lopen om maar weer een beetje warm te worden.
weer thuis heeft mijn vriend deze foto's gemaakt. en ik heb al gezegt we gaan eerst weer buiten rijden als het voorjaar is, dit is me veel te koud.

twee jassen en een veiligheidshelm helpen wel wat maar toch BBBBRRRRR.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en voor de erg oplettende bokkers, ja dat is feline op de foto, die is nu zo fit dat we rustige stapritjes met haar doen. maar ze kan niet wachten om weer aan het werk te mogen Lovers

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 10:08

O wat heerlijk! Ik had ook zo'n zin om in de sneeuw een buitenrit te maken, maarja, dan moet je wel een rijdbaar paardje tot je beschikking hebben. Gewoon vaken doen joh, dan wennen jullie er allebei aan.

=^.,.^=

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 10:26

ja zeker...
en des te lekkerder smaakt dan die warme chocomel als je terug bent,en des te heerlijker is dan thuis aangekomen een warm bad....
ik heb veel plezier gehad altyd,zomer en winter...
het heeft allebei z`n charmes...
en wat die koude tenen betreft,mijn ervaring is dat ze warmer blyven met twee paar sokken en gymschoenen,dan met je laarzen aan...
misschien een tip??
enne...mooie paardjes hoor!!
zucht...,kwijl... OK dan!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:36

Wat heerlijk !
Ik weet precies HOE koud want wij hebben ook een nieuwjaarsrit gemaakt! Door de Drunense duinen.
Ook wij hebben daarna lekker aan de warme chocomelk gezeten... lekker met een beetje alcohol erdoor.... mmmmm
(effe mee profiteren van je topic Schijnheilig )
(SM: is echt western want we zijn alleen met westerners geweest... )

mijn vriendje op Powell:
Afbeelding

van links naar rechts; Vivian, Fabske, ikke, Remco
Afbeelding

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:46

Mooie plaatjes, lijkt 'mijn' achtertuin wel Lachen

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:06

Ikke is helemaal niet jaloers hoor! Schijnheilig

=^.,.^=

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:37

het gras is altijd groener......
Ik zou wel zo'n palomino als Rina willen... Schijnheilig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:43

Hahahaha, wat staan jullie er heerlijk verkleumd op Clown

Ik heb inmiddels allemaal thermo-ondergoed, thermo-sokken, thermo lange onderbroek, Goretex jas en handschoenen.

Na jaren vreselijk te lopen kleumen was ik het helemaal zat Boos! Nu heb ik het eigenlijk nooit meer echt koud, het helpt echt super OK dan! Maakt het rijden meteen een stuk aangenamer in de winter

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:48

Ik heb sokken en handschoenen, de rest wil ik ook nog een kopen.
Mijn thermo-broek is ook best lekker warm, maar dan moet het niet te hard waaien.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:57

Pride en ik verkleed als bikkels:
Afbeelding
Ik heb wel zo'n hekel aan die kou, van mij mag het wel snel weer zomer worden. Ik wordt ook altijd lichtelijk uitgelachen als ik ergens binnenkom en al die lagen uittrek......Boos!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:41

sjees wat hadden jullie veel sneeuw zeg!

Ik krijg er zo'n 'I just wannafeel'-clip gevoel van ( robbie williams) Lekker ingepakt een hand in jaszak andere aan de teugels.... heerlijk
tot je afstapt en je tenen niet meer voelt en dan nog erger als je ze wel weer gaat voelen.. HAHA

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 23:09

hihihi, ja dat idee kreeg ik ook al "I want to feel"
maar bonnigje wat is het mooi daar bij jullie (wil ik ook ) maar hier sneeuwde het gelukkig niet tijdens de rit, vind sneeuw wel te gek maar niet tijdens het rijden.
mijn daisy zou zich bij jullie helemaal uitgeleefd hebben, die is gek op sneeuw en loopt dan de hele tijd met haar neus erdoorheen net zo'n sneeuwschuiver Haha!

en je wilt het niet weten maar ik had op die foto een jasje aan met daarover een goretex jas, dat is idd wel warmer dan een gewone winterjas maar toch had ik het koud. en die warme chocomelk ging er, nadat we de dames verzorgt hadden, in als zoete koek Vingers aflikken

oja poca kijk eens naar de foto, dat van die gymschoenen kende ik al Knipoog Haha! idd veel warmer dan laarzen. maar dat thermo-ondergoed ha dik aan moeten denken, heb ze nl wel had ze alleen niet aangetrokken Blond Zij zijn groot en ik is klein!