Argghh sommige mensen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Olympia

Berichten: 55600
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Argghh sommige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 21:30

Vandaag voor het eerst gesprongen met een jong paardje ging echt super goed.. Ze von dhet in het begin dood eng maar later ging het al beter.. Maar sommige mensen kunnen daar echt geen rekening mee houden dat jij op een jong paard zit en het allemaal nog spannend vind als iemand langs dr rijd.. En toen ik haar naar stal ging brengen sloeg iemand met zn hand op de kont.. Paard helemaal in paniek..Grrrr ik haat die mensen.. sorrie moet ff mn verhaal kwijt.. Hoop dat het volgende week wat beter gaat en dat wat meer mensen rekening ermee houden..

Kuzzz

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:58

Ik vind het zowieso al niet leuk als mensen op een paard zijn kont slaan als ze langs passeren. Wat ze niet begrijpen is dat het paard zich een goedje kan schrikken en een goeie trap kan verkopen waar de kontslager niet goed van zou zijn. Tja, mensen die niet beter weten houden dus eenmaal geen rekening met anderen. Dat heb je meestal al met die snobben die denken dat ze alles kunnen.
Kontslager....> Debiel!!!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:14

whoeoahaha,en gelijk heb je..
maar zo`n debiel zal er vroeg of later toch zelf ook wel achter komen,dat hy zelf een debiel is..
en dat ie dan maar meteen GOED zit,en de volgende keer zijn handjes thuis houdt...
succes de volgende keer..

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:00

DiamondCheckers schreef:
Ik vind het zowieso al niet leuk als mensen op een paard zijn kont slaan als ze langs passeren. Wat ze niet begrijpen is dat het paard zich een goedje kan schrikken en een goeie trap kan verkopen waar de kontslager niet goed van zou zijn. Tja, mensen die niet beter weten houden dus eenmaal geen rekening met anderen. Dat heb je meestal al met die snobben die denken dat ze alles kunnen.
Kontslager....> Debiel!!!


idd, een aaitje ofzo kan wel maar slaan Scheve mond dat vind ik echt niet normaal sorry....
Die mensen die dat doen zijn gewoon stom

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:48

Het is vervelend als mensen geen rekening met je houden! En zeker dat slaan op de kont heel vervelend! Rare mensen.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:16

Diemmensen weten nix van paarden.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:34

sommige mensen kan ik wel wurgen had het ook een keer in het bos was er net kinder vakantie spelen (we kwamen er daar pas achter Schijnheilig ) gaan ze lopen schreuwen en doen en 1 wou een mep op ilet's kont geven dus ik heis mijn zweep op om hem een klap terug te verkopen ~~}>
nou toen deed hij het niet watje Boos!

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:27

Heb het een keertje op het fietspad gehad, gaf er toch een een loeier van een knal op de achterste van me ijslander. Zij verblikte of verbloosde gelukkig niet, maar ik zat bijna achterste voren op me paardje. Heb die man even heel duidelijk gezegt dat ik daar niet van gedient was en hij blij moch zijn dat ik me zweep niet bijme had, Eikel Boos!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Olympia

Berichten: 55600
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 18:54

TOen ik er wat van zei liep ze gewoon door. En in de les ook ze snijd je gewoon af..Bleh en verzorgd dr paard niej eens goed af.. Ik heb zo'n hekel aan dat mens.. Hoop dat ze niet lang in mijn les blijft en snel naar een andere gaat..

Kuzzz

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers