. Dan kun je op de oefencross al gelijk vergelijken hoe je het had gedaan bij een echte cross. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dan kun je op de oefencross al gelijk vergelijken hoe je het had gedaan bij een echte cross.
) cross niet gekeken heb op mijn horloge onderweg. Ik had wel andere dingen te doen: netjes zitten, blijven ademen, nadenken welke hindernis als volgende komt, enz. En echt flink tempo rijden daar heb ik me niet mee bezig gehouden.
).
.
. Ik ben er ook wel mee bezig
!
dat ik zelfs in de L de optimale tijd niet kan halen. Had hem vorige week verschillende keren aangetikt met de zweep, nergens onnodig ingehouden (alleen de opsprongen en de molenwiek) en niet gaan zitten onderweg en nog tijdfouten
Dit zou betekend hebben dat ik uit de prijzen gezakt zou zijn owv die tijdfouten als ik geen strafpunten in het springen had gehad.
!
. Die ziet elke camera op de weg en zorgt er ook wel voor dat hij daar met oortjes vooruit op de foto staat (alleen bij een cross wat onhandig, bij die camera's zijn ook de hindernissen dus dan is het fijn als hij daar op let
). Ibonn schreef:Wat me opvalt, is dat er vaak geklaagd wordt over te snel gaan. Ik hoor eigenlijk nooit dat iemand de tijd niet kan halen. Ben ik dan de enige met zo'n traag paarddat ik zelfs in de L de optimale tijd niet kan halen. Had hem vorige week verschillende keren aangetikt met de zweep, nergens onnodig ingehouden (alleen de opsprongen en de molenwiek) en niet gaan zitten onderweg en nog tijdfouten
Dit zou betekend hebben dat ik uit de prijzen gezakt zou zijn owv die tijdfouten als ik geen strafpunten in het springen had gehad.
Ga het zaterdag weer proberen maar weet eigenlijk niet waar ik het laat liggen, zucht ze gefrusteerd![]()
Dit duurt iedere keer 1 seconde en dat is toch bijna een halve minuut in de cross. Heb gister even geoefend om in een hoog tempo te sluiten en ook daarna controle te krijgen zonder ritme en tempo verlies. Is nog best moeilijk.
en dat vond ik echt niet leuk. Zat op hem ook alleen maar hoho te roepen.
Ibonn schreef:Wat me opvalt, is dat er vaak geklaagd wordt over te snel gaan. Ik hoor eigenlijk nooit dat iemand de tijd niet kan halen. Ben ik dan de enige met zo'n traag paarddat ik zelfs in de L de optimale tijd niet kan halen. Had hem vorige week verschillende keren aangetikt met de zweep, nergens onnodig ingehouden (alleen de opsprongen en de molenwiek) en niet gaan zitten onderweg en nog tijdfouten
Ga het zaterdag weer proberen maar weet eigenlijk niet waar ik het laat liggen, zucht ze gefrusteerd![]()
Simmie schreef:Oplossing: met camera en al óp de hindernis gaan liggen.
), tussendoor zullen we denk ik in draf storten.
ondanks dat t bijna de hele week ervoor geregend had. En ik ben gisteravond ook flink nat geregend met rijden
Scum schreef:Simmie schreef:Oplossing: met camera en al óp de hindernis gaan liggen.
Wel lastig als de hindernis het water is