Bommelding.....!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 16:57

Ik had net mijn collega van de andere vestiging in Den Helder aan de telefoon die me vertelde dat er bij de politie een bommelding was binnengekomen. Die bom zou dus in het pand grenzend aan ons kantoor liggen... Verward

Allemaal blauwe petten en (volgens mijn collega die ik niet helemaal voor vol aanzie, sorry collega!) renden er allemaal arabieren in het rond. Geen paarden dit keer maar menselijke arabieren.

Vaag verhaal, maar goed, als het waar is en als er daadwerkelijk een bom ligt (wat ik niet geloof: in Den Helder????? of all places????) is het niet zo best natuurlijk.

Ben benieuwd hoe dat afloopt. Iedereen moest de buurt verlaten maar mijn collega's zaten nog doodleuk te werken. Stoer of stom...? Verward

Blijf het vaag vinden! Zou ik in de maling worden genomen?:))

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:05

Er staat in ieder geval niets over op Teletekst...

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:08

Vaag, rondrennende arabieren......aangezien je hem niet voor vol aanziet, mensen zien tegenwoordig nogal snel spoken.

Maar een bommelding moet je wel serieus nemen, je weet maar nooit, ik bleef in elk geval niet werken als het naast m'n kantoor was.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 09:54

Er was dus toch sprake van een bommelding, gelukkig konden ze niets vinden. Akelig geintje zoiets. Frusty

Alle belendende panden waren ontruimd, behalve het kantoor van mijn collega's. Die konden dus fijn doorwerken! }> }>

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 01:09

Het was wel even chaos, ik moest in een keer omfietsen Haha! Verkeerd moment, verkeerde plaats Haha!
Maar arabieren heb ik niet gezien hoor, maar de marine en landmacht trainen ineens wel drie keer zoveel als normaal(ik zit op school bij de dijk dus ik zie ze de hele dag kikkersprong doen enzo....)

Girlly20
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 19:07

ja mijn vriendin zit bij de marine.....arm kind Haha! Haha!