Jouw vrouw, mijn vrouw

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Jouw vrouw, mijn vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:59

Wat heb ik me gister weer zitten ergeren voor de TV, niet zozeer om het programma Mijn vrouw, jouw vrouw (volgens mij op RTL4) maar om de dames in kwestie.
Dame 1 had nog nooit een poetslap of fornuis van dichtbij gezien en Dame 2 was een ordinaire 'trollup' (zo noemde ze in ieder geval Dame 1.
Dame 1 was Emma en 2 Lizzy.

Lizzy was echt ziekelijk jaloers en dacht dat Emma haar man van haar ging stelen, al hadden ze 8!!! kinderen samen... En Emma was nijdig omdat dat andere stel 15.000 euro meer in een jaar beurden, ondanks dat ze beiden niet werkten. En dan niet snappen dat je die 15.000 euro wel nodig hebt met het onderhouden van die kinderen.


Gutagutagut, wat een ellende zogenaamd weer op de wereld, het is maar ongelijk verdeeld (vonden ze)....

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:05

Haha, ik heb het gister ook gezien. Ik vond het opzich wel grappig, heb me alleen aan het gezin met 8 kinderen lopen ergeren. Die Lizzy was verschrikkelijk! Haar man trouwens ook Haha!
Die Emma vond ik wel gaan.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:10

Pff vooral die Lizzy en haar man vond ik vreselijk. Zo'n asociaal stel, die man van haar kon geen enkel zinnetje zeggen zonder f*cking ertussen.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:11

Ik was het niet Schijnheilig

Maar ik weet niet welk programma dat is hoor.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:16

Mijn vriend en ik kwamen niet meer bij toen die Lizzy na 3 dagen op belde dat die Emma dus als de sodemieter bij haar (dwz Lizzy's) man weg moest Haha! Wie riep aan het begin van de week ook weer dat ze dit met gemak ging volhouden? Schijnheilig
Vreselijk programma maar we hebben wel lol gehad *LOL*


p.s. en ondanks je chronische astma+een paar kinderen met astma stug sigaret na sigaret weg roken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 20:19

Haha, dat vond ik ook al zo'n goeie bak, Flettie!
En maar stug volhouden dat je die 10 dagen uitzingt. Nee hoor, na 3 dagen wilde madam alweer terug naar haar man.

En idd, schelden dat die vent kon, niet te filmen...

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:56

Haha, ik vond het ERG grappig! Wat een aso's zeg.
Leuk programma

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:56

flettie schreef:
Mijn vriend en ik kwamen niet meer bij toen die Lizzy na 3 dagen op belde dat die Emma dus als de sodemieter bij haar (dwz Lizzy's) man weg moest Haha! Wie riep aan het begin van de week ook weer dat ze dit met gemak ging volhouden? Schijnheilig
Vreselijk programma maar we hebben wel lol gehad *LOL*


p.s. en ondanks je chronische astma+een paar kinderen met astma stug sigaret na sigaret weg roken


En hier sluit ik me helemaal bij aan!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:02

Ik heb het ook gezien! Wat een asociaal stel! Volgens mij wilde die vent (Lizzy's man) 10 dagen vakantie, alles laten doen door Emma en zelf maar zitten en zeuren dat ze niet genoeg doet? En Lizzy vond ik helemaal raar. Zit ze bij wildvreemde thuis in dr badjas te roken, en te zeuren dat ze niet kan werken omdat ze astma heeft, en een beetje die Emma uitschelden? Aan zo'n programma deed ik dus nevernooit mee!!!!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:06

Ik vond het programma echt leuk, helemaal dat die asociale zo ging zeggen van: ik ga nu zeker de 10 dagen vol maken. En dan ineens toch willen stoppen *LOL*

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:07

wat een vreselijk mens vond ik die Lizzie. Toen Emma zei dat ze het gek vond dat ze erge astma heeft en haar kinderen ook dat ze gewoon blijft roken. Ze ging echt helemaal uit haar dak, niet normaal meer. Zo wil je toch niet op televisie

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:19

Ik heb vorig jaar op channel 4 al een keer een andere aflevering gezien, die was wel leuk. Ik vond die twee echt zwaar aso zeg Die jongen kon echt geen zin zeggen zonder het woord f*ck of f*cking... triest Scheve mond

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:21

Dit is echt mijn favoriete programma, ik zweer t je. Dit is al de tweede serie en ik zit me helemaal te verkneukelen op de bank, hahahaaaa! Hier mogen ze er meer van maken en het is een aardige vervanging voor het verdwijnen van alle leuke series op tv. Kopspijkers ook nog weg, nu ga ik zondagavond maar lekker 'Wife Swop' kijken Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:59

whahaha ik heb me echt helemaal kappot zitten lachen, wat een mensen zeg...ik vond dat ordinaire wijf wel heel erg!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:05

Sjee, wat had Lizzie weinig zelfvertrouwen zeg! En dat verhaalde ze op Emma, dat is bepaald geen eerlijke manier van omgang. Ze legde Emma woorden in de mond, en beweerde dingen die Emma helemaal niet gezegd had. Ze probeerde zichzelf te zien door de ogen van Emma en haar man en concludeerde daaruit kennelijk dat Emma haar een "fat cow" vond.

Emma vond het ook schandalig dat die mensen in de bijstand meer verdienden dan zij, met hun werk. En dat is ook terecht! 8 kinderen of geen 8 kinderen, dat heeft er niets mee te maken. Lizzy was goed en wel 1 dag naar het werk gegaan en melde zich daarna al ziek "want ze had astma" en ze rookte tegelijk als een schoorsteen, ZELFS in de buurt van haar kinderen waarvan ook 3 astmatisch waren! Een wijf zonder ruggegraat, dat was het.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:06

Hahaha ja geweldig programma, wat een gestoord wijf zeg, die Lizzie Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:40

ik heb het niet gezien omdat mijn man darten moest kijken Boos!