Goede en Slechte voornemens...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lente
Berichten: 27787
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Goede en Slechte voornemens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 18:43

Hai Allemaal!

Het nieuwe jaar is weer begonnen, en ik heb maar eens besloten om op dieet te gaan. Ik ben hier (lekker dwars) gister (2 januari) mee begonnen. Ik had al 3 weken niet meer paard gereden, dus je kan je voorstellen dat ik erg zin had om ook gister weer lekker te rijden... Toen ik op de manege kwam bleek ik op Marty te zitten. Voor mij de eerste keer. Marty is een nogal vierkante ruin, die erom bekend staat dat hij het erg leuk vindt om in de galop ineens om te draaien. Maar gelukkig is het de laatste tijd een stuk beter. Schijnheilig

Nou volgens mij had Marty een "slecht"voornemen, want toen we bij A op de grote volte reden (in draf). Besloot meneer ineens dat het toch wel beter was om linksom te gaan. Ik zag dus plotseling de grond op me afkomen en ben bij gebrek aan ruimte dus echt op de grond gekwakt Boos!

Natuurlijk ben ik gewoon weer opgestegen en verder gereden. Wilde hem nog even aanpakken, maar kreeg toen de reactie "als hij hard loopt, draait hij zich alleen maar harder om hoor!" Nou laat maar zitten dan dus.

Uiteindelijk ben ik gaan stappen, kreeg last van mijn stuitje (was lekker op mijn rug terecht gekomen namelijk)... Toen iedereeen gegalopeerd had, zei mijn instructrice doodleuk: Lenneke nog even in d'r eentje?

Dacht het dus effe niet! Ben een kwartier voor tijd afgestapt (was te koud om alleen maar met hem te stappen) en heb het beest op stal gezet. Ben lekker in de warme kantine gaan zitten en gewacht op vriendje-lief om me op te halen.

Vanochtend met spierpijn wakker geworden (wat wil je?) en toen naar Divoza gereden. Heb een nieuwe cap, 2 paar nieuwe rijhandschoentjes, een lekkere zachte borstel, halster en touw, en voor mijn vriend chaps gekocht. Nu weer lekker thuis, moeite te hebben met het dieet... En volgende week (hopelijk niet op Marty) weer lekker rijden!

Doeg!

Lenneke

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:11

En heel veel sterkte met dieëten!!! Getver wat is dat toch moeilijk....

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:31

Ja veel succes!

LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:00

Ja das balen als ze dat doen.Ik heb er zelf ook 1 die dat dus doet maar ik moet zeggen je leert er mee te rijden hoor.En voorkomen dat gaat bijna niet.Tenminste niet met die van mij die pakt gewoon zijn bit vast en daar gaat ie.En uitkijken voor anderen doet ie dan ook niet meer en dat is wel minder maar ja.Hij kan ook erg lief zijn dus neem ik dat gedrag maar voor lief al kan ik m soms dan wel ............
Een warm bad of douche helpt meestal wel voor de spierpijn.Dus mocht je er nog eens afvallen moet je dat zo snel mogelijk doen