mijn meisjes op 6,5 maanden met mooie buiken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

mijn meisjes op 6,5 maanden met mooie buiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 01:31

Hierbij dus de foto's van beidde meiden met buik Knipoog Ik maak me een beetje zorgen over het vosje... Ze is 6,5 maanden drachtig nu, maar ze is dubbel zo dik als shanaya vorig jaar was op het laatst van haar dracht... De da had cystes ontdekt, maar twijfelde eerst en had bij de eerste scan er 1 kapot geknepen omdat hij dacht dat het een 2e vrucht was... Bij de 2e scan was de kapotte nog steeds zichtbaar en verklaarde hij dat dat een cyste was, toen hij verder zocht ontdekte hij nog een cyste die hij verder met rust liet. Maar wat als dat nou eens geen cyste was? Dat zou in ieder geval verklaren waarom njadien zo dik is Knipoog Kijk en vergelijk, de vos is dus njadien... Shanaya is 8 dagen minder drachtig dan njadien. Op de foto's lijken ze platter als dat ze zijn en de hoeveelheid buik die onder njadien hangt zit ook aan beidde zijkanten dus vergis je niet Knipoog
AfbeeldingAfbeelding

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23439
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:33

woww die is inderdaad goed dik... ik zou me inderdaad ook wel zorgen maken als ik jou was, zeker als je het verschil zo ziet. Je kan nu niet meer laten scannen he?

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:36

Volgens mij is Shanaya een grotere merrie, langer en wordt het volgens mij haar 1e veulen, als ik me niet vergis.
Njadien (ken haar persoonlijk) is een kleine korte merrie, die al meerdere veulens gehad heeft. Bij haar is het dan ook echt veel zichtbaarder.
Maak je maar geen zorgen, dit zit wel goed...

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 01:42

horseranch schreef:
Volgens mij is Shanaya een grotere merrie, langer en wordt het volgens mij haar 1e veulen, als ik me niet vergis.
Njadien (ken haar persoonlijk) is een kleine korte merrie, die al meerdere veulens gehad heeft. Bij haar is het dan ook echt veel zichtbaarder.
Maak je maar geen zorgen, dit zit wel goed...


Tis shanaya's 2e veulen... qua hoogte zit er maar een paar cm verschil in en qua lengte eigenlijk ook.... Njadien was altijd al wat dikker, maar ze was behoorlijk afgevallen in het begin van de dracht. Ze krijgt minder voer dan shanaya per dag en beweegt meer. Ondanks het feit dat ze meer veulens heeft gehad twijfel ik toch sterk, meer ook omdat ik als da assistente toch een en ander ervaring heb erin... Het is moeilijk om de hartslag juist te bepalen bij grotere dieren (van de jongen bedoel ik) dus daar kan ik niet helemaal mijn menig op baseren. De da komt volgende week weer langs en dan zal ik mijn ex-collega eens aan de tand voelen Knipoog

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 02:35

zo die zien er gezond uit hoor