rustige buitenrit yeah right....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

rustige buitenrit yeah right....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 21:02

ging ik bij m'n vriendin waar haar paard staat gingen we een ahum "rustige wandeling" maken. ik met een haflinger en zij met een doodgewoonpaard, dus gingen we op pad komen we net buiten.
zegt mijn haflinger 'bok!' ike wow! (lag er niet af)ok wat was dat gingen we verder, deed het paard van haar raar. vraagt ze gaan we er niet ff naast lopen ze zijn nogal fris. gaan we verder gingen we wat verder 2 andere oppikken. klommen we er weer op gingen we verder dat leek al veeel beter te gaan gingen we een pad op (tussen 2 weides) zegt dat ene meisje ik galopeer ff verder, je houd hem wel in he?
ik:ja ik doe m'n best, galopeert ze verder. (ik voelde het aankomen!)
ging die haflinger waar ik op reed er bokkend achter ik : 'help!!!! (haf bokt) ik: bok!(haf bokt)bok!!stop!!(schreeuwde ik naar haar dat ze zou stoppen met galoperen) zo stuk of 5 bokken verder. komen we op een weide waar die andere 2 ff wouden galoperen. deden ze rondje (vond ik best gevaarlijk er lag veel sneeuw ijs) kwamen ze erug: ik vroeg wil jij ff met rufus (haf) een rondje doen dat hij zijn energie wat kwijt is. daar ging ze : bok!bok! (zweepslag!) bok! daar vloog ze. kwam ze terug zei ik: dat was heel aardig, maar je hoefde echt niet te vallen Schijnheilig met een lach ging ze wee rop haar pony. keerde we terug naar onze stal. wat een sensatie rit

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:08

Tsja een rustig ritje kan je het nou ook niet echt noemen..
Zeker gevaarlijk dat ze in die wei ging galoperen als er ijs en sneeuw licht... Verward
Misschien maar goed dat ze alleen viel en niet samen met die pony.
Gelukkig kon ze er lachend weer opkruipen
Knap trouwens dat je bleef zitten!! OK dan!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:01

idd wel gevaarlijk met dat sneeuw en ijs en als de bodem dan ook nog hard is!!

Naja gelukkig viel het allemaal mee!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:27

Jij ook al? Bloos! Mijn haf dacht ook ff mij wakker te maken. Ga over een pad, hij keihardbokken, pakt een bit beet, stopt niet meer, stopt naast mijn moeder geeft een bok, springt erlangs, galopeerd over de weg (hij heeft ijzers Scheve mond) over het bruggetje richting stal in rengalop, stopt nog steeds niet, maar na een tijdje moest ie wel vanwege een hek waar ie niet langs kon. En dat op de harde weg met z'n ijzers Scheve mond
Dan denk je wel, stop hem dan,maar dat ging echt niet hij pakte het bit vast en stopte echt niet.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:31

Gelukkig viel alles uiteindelijk mee!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:31

Hm..dan is mijn Haf niet de enige die buiten vooral in galop altijd loopt te bokken. Ik ga buiten in galop altijd in de verlichte zit zodat ik geen last heb van zn bokken.

Annash
Blogger

Berichten: 26500
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:02

grinnik

k rij geen haf, maar een nf en t klinkt heel bekend Tong uitsteken