ik kan het nog steeds niet geloven wat zij doet!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

ik kan het nog steeds niet geloven wat zij doet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 22:00

Ik snap echt niet dat sommige mensen zo egoistisch zijn!!!
Mijn beste vriendin, inmiddels EX beste vriendin was helemaal gek van paarden. Nou ik had een pony en zo ging elke dag mee om te kijken en te poetsen enzo (dat was in groep 8) dus toen stond mijn pony alleen en besloot mijn opa om er een pony bij te kopen, dit werden er twee: haddaoui en wendel. Niet zo jong meer maar in uitstekende conditie. Mijn ouders hebben mijn opa gevraagd ofdat mijn vriendin niet op haddaoui mocht rijden. Dit was geen probleem en zo gebeurde het.
Inmiddels zaten we in de eerste en kregen we andere vrienden omdat we niet meer bij elkaar in de klas zaten. Dit vonden we geen probleem we zaten nog op dezelfde school en zagen elkaar vaak bij de paarden en bij elkaar thuis.
Toen we naar de 2e gingen zat ze inmiddels ook op de ponyclub en reed wedstrijden mee. Ze begon te veranderen, zei zat op vmbo en ik op havo/vwo dus dat is verschil van mensen en ze kreeg ook andere vrienden. Vmbo is niet slecht hoor helemaal niet zelfs ik heb er genoeg vrienden maar zij had net de verkeerde vrienden. Ze werd arrogant en we kregen steeds vaker ruzie. Zij vond haar paard de beste en ze mocht en kon alles doen en alles moest en zou gaan zoals zij het wou. Terwijl ik wist dat mijn pony betere "kwaliteit" was maar ik zei er natuurlijk niks van iedereen vind zijn eigen pony de beste en haar pony was ook goed!! Ze reed steeds minder, en ging verhuizen naar de stad. Dit was de omslag, ze reed alleen nog maar op concours want haar pony was nogal makkelijk wat dat betreft ze kwam nooit meer naar mij en ik probeerde contact te houden maar dat ging niet want ze werkte niet mee. Ik had inmiddels een andere beste vriendin en zij ook. Ik zag haddaoui wegkwijnen in de wei, ik vond het sneu maar ik had gewoonweg geen tijd om haar er ook no eens bij te rijden. Ze had haddaoui helemaal naar de knoppen gereden had hem teugelkrom gemaakt en hem aangewend scheef te lopen omdat zij scheef zat.
Nu belde ze vanavond om te zeggen dat ze stopte met de ponyclub en begon ze vreselijk te schreeuwen tegen het bestuur (waar mijn moeder ook in zit) over dat ze niet goed behandeld werd, dat is niet zo. Want zij doet namelijk niks en vergeet altijd alles we zijn veel te makkelijk met haar geweest want wij zorgden altijd dat het goed kwam en dat ze kon rijden en dat er iemand was die haar punten ophaalde.
Nu hebben we een stap genomen en haar van haddaoui afgezet, ze hoeft nooit meer te komen. Dit is niet mijn beslissing en ik vind het heel erg dat ik mijn vriendin kwijt ben maar als ik heel eerlijk ben is dit geen groot verlies......
Ik heb nu vakantie en rijd 3 paarden: binky, wendel en haddaoui dit is niet zo moeilijk met zoveel vrije tijd en ik ben er zeker van dat we snel iemand voor haddaoui zullen vinden want er zijn genoeg meisjes die alles over hebben voor een pony...
Dit moest ik even kwijt!!


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:04

Ik vind eigenlijk dat jullie haar veel te lang haar gang hebben laten gaan. Ik had haar al veel eerder van die pony afgezet. En als zij pas nu beseft wat ze is kwijtgeraakt, dan had ze dat eerder moeten bedenken. Jullie hebben voor de pony de beste stap gezet, en ik denk dat jullie iemand anders er heel blij mee kunnen maken.

Je suis Charlie.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:05

mooi dumpen die handel.. slaat nergens op.. daar kan ik echt niet tegen...

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:27

Ja je merkt het heel veel meisjes die als ze op de middelbare school gaan inneens geen intresse meer hebben in de paarden/pony's. Ik kan daar echt niet tegen zeker niet als het zo moet.
Als ze nou gewoon zelf was gekomen met dat ze niet meer wou voordat ze het zover heeft laten komen.

En ik vind het goed dat jullie haar van dat paardje hebben afgezet zal ook wel niet leuk zijn om even aan een (ex)beste vriendin te zeggen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 00:25

jeetje jammer dat het zo gelopen is! ik hoop dat je snel iemand vind die wel helemaa weg is van die pony... misschien een advertentie plaatsen op marjtplaats en bokt?
succes!

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 07:47

Ik vind dit absoluut niet netjes van haar, maar wees blij dat je nu van haar af bent.
Iemand die jou en jouw ouders/opa/pony zo behandeld is geen vriendin en kun je beter kwijt zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 07:58

Ik denk dat jullie een leuke meid heel erg blij kunnen maken met dat paardje. Eentje die het wel waardeert, en niet zo'n verwaand nest is.
Succes!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 09:03

Bedankt voor de reacties, ik weet zeker dat we snel iemand zullen vinden want er staan genoeg meisjes te springen om een lieve en brave pony waar ze alles mee mogen doen zolang ze maar oppassen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:03

Gemeen van haar zeg, goed dat jullie haar niet meer laten komen!
Jammer dat zulke aardige mensen dan net de verkeerde vrienden maken, hopelijk vind je snel iemand anders die goed voor je pony kan zorgen en waar je ook een goede band mee kan beginnen, niets is mooier, als met een goede vriendin samen met paarden bezig zijn!
Succes met het zoeken!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:49

Sjee Kasia, S..... (ik spreek die naam liever niet uit) zei al dat ze niet meer reed, maar verder niet waarom...
Tja, eigenlijk was t wel te verwachten, ze is veranderd...
Hoop dat haddauoi snele en ander lief baasje vindt!

prompter

Berichten: 10912
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:51

Heeeeel oud topic....

Extremely rare and Beyond Compare

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:52

oud topic, dus een slotje

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej en 32 bezoekers