vuurwerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 21:14

wat deed jullie pony met al die knallen van het vuurwerk!
wat heb je met hem gedaan?
mijn pony stind gewoon in haar stal het viel eigenlijk mee wat ze deed! ik wist niet wat ik met haar moest doen ze is zich maar 1 keer echt wilt geschrokken! Lachen
groetjes robin

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:24

Mijn pony ging er telkens vandoor als ze vuurwerk hoorde, we zijn gewoon gaan rijden (zitten bij de landerijen) maar toen kwamen we jongens tegen die naar de paarden aan het gooien waren, ze wilden niet stoppen, maar we moesten er egt langs, toen ben ik er maar naast gaan lopen, niet omdat ik haar anders niet kon houden maar omdat ze anders niet wil lopen.

's nachts heeft ze gewoon op het land gestaan, we zitten niet midden in de stad dus het was redelijk rustig.


heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 21:36

owja mijn pony stond onder haar afdakje bij ons is er heel veel je kunt hoorn ook horen en zien maar het viel nog mee hoe ze deed!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:41

De boer zei dat mijn paard er niet veel van had.
Ze stonden binnen ' s nachts.
Hij keek alleen een beetje omhoog enzo (naar het dak)maar was niet onrustig.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:43

mijn konijn, misschien beetje offtopic o:), was echt heel rustig, verbazingwekkend gewoon... zat gewoon in haar hokje en vond alles best knabbelde aan wat hooi...!

Maar mijn verzorghaf heeft er denken wij ook niet veel om gegeven, er waren geen sporen te zien van dat hij heeft gegalloppeerd en ze waren ook helemaal niet anders met rijden en poetsen dan anders...

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 20:22

zielig ja maar ja dat kan toch mijn pony toen niet ze wou wel graag kijken natuurlijk! maar verder neeej niks aan de hand de avond ervoor kon ze ook niet normaal eten maar dan zag ze ook niks!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:29

Ik ben naar de paarden geweest Haha! !! Naast de wei schoten ze vuurwerk af dus ik moest gewoon gaan ik was al helemaal in de stress Haha!.Om 5 na 12 kwam ik aan en ze stonden gewoon wat paniekerig te draven , na wat bemoederende woordjes stonden ze al stil en kwam mijn knol af Lachen ! Toen heb ik hem
3 kussen gegeven en waren we samen naar het vuurwerk aan het kijken , verder was ie wel relaxed... .Maar bij de hardere knallen werd ie wel wat zenuwachtig maar voor de rest... superknol Lovers !

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 20:33

goed van em de mijne ook ze stond er naar te kijken alsof het mooi was!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:18

Deze week stak er nog iemand vuurwerk op. Dinsdag dacht ik. Maar goed, ik lekker aan het rijden (heb een buitenpiste) staken ze 2 knallers af, en Camble liep lekker door Tong uitsteken
Eerst keer ze eens toen het zo openknalde maar bij vuur doet ze bijvoorbeeld ook niets.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:21

Smiles was behoorlijk zenuwachtig, de zenuwpees naast hem stond rustig te suffen en Smiles die normaal heel rustig is is erg onrustig geweest, maar geen paniek.

AnsjeE
Berichten: 10
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:13

Edje kon kiezen, binnen of buiten.
We hebben een kleine uitloop namelijk.
We hebben een drietal stalletjes en elke stalletje heeft een kleine uitloop, het is helaas wel bagger op dit moment, maar ze hebben zich prima gedragen, er wordt hier dan ook niet teveel vuurwerk afgestoken gelukkig, wij hebben alleen een paar siervuurwerk gedaan. Geen pijlen i.v.m ons mooie rieten dakkie *LOL*) tjonge het zal je maar gebeuren

**Mijn edje is de liefste**

Zaza

Berichten: 37
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:33

m'n verzorgpaardje was dr ook niet echt bang voor. er was niet echt veel vuurwerk in die omgeving. alleen met rijden was tie wel iets drukker dan normaal maar das wel logisch als je steeds knallen hoort Lachen

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 20:37

achter ons heeft iemand nog een rotje gegooit ofzo nou pamba gelijk in galop met les maar ja ze stopte gelukkig wel snel anders was ze teggen de andere paarden op gebotst en dat op de straat

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers