cdtje branden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

cdtje branden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 20:32

heel leuk, maar als ik een cdtje heb van 700 of 800 mb waar zo'n 20 nummers op kunnen en ik heb er 10 (of soms nog minder) op en ik wil er meer bij zetten komt er altijd te staan: Past niet. En ik krijg er dus met geen moglijkheid meer nummers bij op.
Nu heb ik dus weer 1 nummer wat ik even bij op een andere cd wil hebben maar dat lukt dus niet en als ik m op 1 cd apart zet heb ik een cd met 1 nummer waar ik vervolgens ook niet meer nummers bij kan zetten.. (ik kan er dus wel in 1 keer meerdere nummers op zetten, maar niet naderhand nóg een keer wat bij zetten)
Wie helpt mij uit de brand?????


MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:39

welk brand-programma gebruik je?

En anders kan je beter eerst je selectie helemaal klaar maken en dan pas gaan branden.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 21:18

ik doe t altijd met windows mediaplayer En meestal doek dat ook altijd, eerst selectie maken, maar meestal kan ik niet wachten totdat ik 20 nummers heb gedownload en wil ik het al eerder op cd hebben Tong uitsteken (geduld is een schone zaak, vooral als je t niet hebt Tong uitsteken)

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 21:26

ik probeerde net de cd eerst weer te wissen en dan weer opnieuw de nummers erop te zetten + de het nummer wat erbij moest, maar hij wi dus ook niet wissen.. Verward

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:33

Ah, je bedoelt op een cd waar al 5 liedjes ofzo opstaan, nog iets bijschrijven een week later ofzo? Dat gaat niet met een normale, daar heb je een re-writecd voor nodig, maar ik weet niet of je daar dat dan nog bij kan zetten, of dat het dan erover gaat.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 08:31

Zolang je een cd niet finalized ( het afronden van een cd zodat er niets meer kan worden bijgeschreven) tijdens het branden kan er altijd meer informatie worden bijgezet ( mits er genoeg ruimte is). Probeer eens een programma zoals Nero om mee te branden. Je hebt dan veel meer mogelijkheden.

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:24

angelke schreef:
Ah, je bedoelt op een cd waar al 5 liedjes ofzo opstaan, nog iets bijschrijven een week later ofzo? Dat gaat niet met een normale, daar heb je een re-writecd voor nodig, maar ik weet niet of je daar dat dan nog bij kan zetten, of dat het dan erover gaat.


Dit kan ook op een gewone writable cd, zolang die nog niet 'finalized' is. En dat doet mediaplayer wel als je daarmee schrijft. Maar mediaplayer is ook niet als brandprogramma gemaakt.
Nero is vele malen beter en kan je ook veel meer mee Lachen

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 13:04

jah, wij hebben ook wel ahead nero, maar ik brand meestal ff snel met mediaplayer.. Moet eerst ook nog even uitzoeken hoe nero precies werkt. Clown

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:18

MrMagic"]
[quote="angelke schreef:
Ah, je bedoelt op een cd waar al 5 liedjes ofzo opstaan, nog iets bijschrijven een week later ofzo? Dat gaat niet met een normale, daar heb je een re-writecd voor nodig, maar ik weet niet of je daar dat dan nog bij kan zetten, of dat het dan erover gaat.


Dit kan ook op een gewone writable cd, zolang die nog niet 'finalized' is. En dat doet mediaplayer wel als je daarmee schrijft. Maar mediaplayer is ook niet als brandprogramma gemaakt.
Nero is vele malen beter en kan je ook veel meer mee Lachen
[/quote]

Leuk om te weten! Als die nog niet finalized is, kan je hem al wel luisteren dan of niet?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:36

Ja je kunt gewoon de cd gebruiken/beluisteren.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:55

*volcano* schreef:
jah, wij hebben ook wel ahead nero, maar ik brand meestal ff snel met mediaplayer.. Moet eerst ook nog even uitzoeken hoe nero precies werkt. Clown


Nero is best makkelijk, daarbij kun je ook gelijk zien hoeveel mb de numers samen zijn, erg handig. Succes ermee!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:05

Het klopt idd dat je na afsluiten van de CD er geen nummers meer aan kunt toevoegen.
Bij Nero moet je 'm toch ook afsluiten voor je 'm in de CD-speler kunt draaien?

Geen onderschrift.


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:26

Ik weet dat niet, nooit uit geprobeert. Ik had al genoeg CD verpest Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers