Hoe duur is jullie fysio?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Hoe duur is jullie fysio?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 22:15

Ik wil een keer een fysio naar mn paard laten kijken. Ik had Nelleke Deen gemaild omdat zij rijdt waar mn vader ment en dat dat dus hier in de buurt is. Ze vraag voor de 1e keer 45 euro en voor de volgende keren 35 euro, ze zegt niks over hoelang een consult is.
Ik vraag me af of dit een normale prijs is, heb er geen verstand van.. Weet wel dat Nelleke wel goed bekend staat! Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:26

30 euro per keer en dan is ze er 3 kwartier tot een uur

de eerste keer was ze er iets langer, de andere keren was ze er ongeveer 3 kwartier

ze is zowel een mensen fysio als een honden&paardenfysio en na 6 behandelingen was mn paard helemaal goed!

ze zei ook dat als je na 2 of 3 behandelingen totaal geen verschil merkte(kon ook eerst een negatieve veranderig zijn voor het positief werd) het niet werkte en ze dus niet meer zou komen

na 2 behandelingen had ik een extreem chagie paard(en hij was normaal al een beetje chagie) en na 4 behandelingen was ie superlief en na 6 behandelingen was ie zelfs gewillig tijdens het rijden!

ik moest wel op een bepaalde manier longeren van haar, om hem nog wat soepeler te krijgen, met alleen fysio ben je er niet, je moet hem natuurlijk zelf ook trainen om steeds losser te worden, maar ik ben iig heel tevreden over mn fysio!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 17:29

Die 45 is dan wel aardig duur.. 35 valt wel mee dan!

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:45

De eerste keer dat ze kwam was het €40 en de keren daarna werd het €35. Het lag er een beetje aan hoe lang ze bezig was, de ene keer drie kwartier en de andere keer een uur en een kwartier.

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:13

Die ik eventueel wil laten komen kost 60 euro per consult, daar zit dat ook rijles bij-in. Maar ik geloof dat een gewone behandeling even duur is. Hij is er 60-90 minuten.