morgen afrijden, stress!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

morgen afrijden, stress!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 20:29

Whaaaa, ik moet morgen afrijden!! Moet gelukkig al om 9 uur dus heb geen dag voor me waarin ik kan stressen.. Heb nu geloof ik 30 lessen gehad dus t moest er eindelijk maar eens van komen.. Maar nu wordt ik ineens toch wel heel zenuwachtig!! Wat als ik ineens niet meer kan inparkeren? Of de hellingproef niet lukt??
Hoe vaker ik t doe, des te slechter t gaat.. Ooooow en nu ik er zo aan denk, wordt ik helemaal zenuwappig!!!

Nog tips?? KOmt er iemand een slaapliedje zingen??

Onderschriftloos :Y)



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:39

Ik ga voor je duimen meis!! Maak je er niet te druk om, laat het allemaal lekker op je af komen!!!!

Succes!!! Ach gut OK dan!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:45

Nou heel veel succes! Ik hoor woensdag wanneer ik af moet rijden! Brrrr het lijkt me echt helemaal niets.

Eeehhh als ik m'n rijbewijs heb, wil ik best een slaapliedje voor je zingen Knipoog Maar ben bang dat jij het dan ook al hebt *LOL*

*slaap kindje slaap
daar buiten loopt een paard
een paard met viehier voetjes
die drinkt z'n melk zo zoetjes
slaap kindje slaap
daar buiten loopt een paard*

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:46

Heel veel sterkte morgen! 1 tip: Zet je spiegels zo dat je iets moet bewegen met je lichaam om erin te kunnen zien. Dan kan de examinator je nooit betichten dat je niet in je spiegels hebt gekeken!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:51

Hééééél veel succes, het gaat je vast lukken OK dan! !!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:51

Succes!
Ik moet de 22ste.. ben nu al scheitzenuwachtig, zit er heel de dag aan te denken en heb vanacht zelfs een droom erover gehad!

Hoop dat het goed gaat bij je, en neem voor de zekerheid een rustgevend pilletje in ofzo, misschien helpt het!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:04

Hey succes!
Voor mij gaat u nu m'n examen aanvragen.

Mijn instructeur vertelde trouwens vandeweek dat hij iemand had gehad, die rampzalig reed met de bijzondere verrichtingen. Fileparkeren moest eindeloos over, en ook het keren op de weg was een drama, maar omdat hij goed keek was ie toch geslaagd.
Dus wat er ook gebeurt goed blijven kijken!
Succes!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 22:04

pffff, zie er echt tegen op...

En ik weet dat ik het kijken heel belangrijk is ja.. Gelukkig doe ik dat vanaf t begin af aan al goed.. Wil alleen nog wel eens naar zijn 3 schakelen ipv zijn 5.. Dan gaat ie zo raar loeien!!

Onderschriftloos :Y)

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:08

Succes, moet ook binnenkort. Heb nu 20 lessen in totaal gehad. Heb pakket van 30 lessen, dus binnen nu en 3 maanden hoop ik ook mijn roze papiertje te hebben.....

Heel veel succes!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:09

Het is inderdaad erg belangrijk om met speciale verrichtingen alles volgens de regels te doen, en erg veel te kijken! Ze kunnen je namelijk niet laten zakken op fout inparkeren, als je verder wel de regels van het inparkeren in acht genomen hebt...

En, ik heb tijdens m'n examen m'n instructeur mee in de auto gehad, en dat is echt fijn! Die haalt een beetje de spanning weg, en kan, als je een foutje maakt, proberen dit een beetje goed te praten...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:16

Laat goed zien dat je kijkt, houd je aan de regels. *Is ook wel logisch Knipoog * Eehm... geef voorrang als dat moet, maar neem het ook. Durf te rijden, haal in als dat moet, niet te voorzichtig doen. Gas geven op invoegstrook van snelweg, voeg niet te snel in, zijn er veel op gezakt destijds. Owja, praat lekker met je examinator, dat ontspant jezelf ook. Ik had op mijn 2e examen ook een lekkere boom opgezet over boeren en regelgeving, nou héérlijk Haha! We genoten allebei
Enne... heel veel succes OK dan!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:56

veel succes en laat wel een verslag achter als je terugkomt! het gaat je gewoon lukken okeeE??!!?! Lachen

Obelix is gewoon stoer!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:58

Heel veel sterkte!!!
*voor de rest niets zinnigs te zeggen, ik moet nog beginnen :/*

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 07:13

Nog maar 1 uur en drie kwartier.. Nagelbijten / Gniffelen

Succes! Haha!

... And we like all the fluffy animals.


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:27

SUCCES!!!! ik heb het in een keer gehaald....... dus jij kan het ook!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:37

ENENENENENENEN????? Gehaald?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:56

ja ben benieuwd! heb je het gehaald?

Dag lieve mama...

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:58

ikke ook!!!! vertel vertel vertel!!!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:34

Op je bijzondere verrichtingen zak je idd niet Haha! Anders was ik hartstikke gezakt geweest, ik had op het examen waarvoor ik slaagde een bochtje achteruit gereden, heel netjes hoor, maar ik kwam precies aan de verkeerde kant van de weg uit.


Ben je nou geslaagd?

28-09-2007
Nothing compares too you...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 11:54

jaaaaaaaaah!!! Helmaal geslaagd!! in 1 keer dus! Ben zo trots op mezelf en ben nu de trotse bezitter van het veel gewilde ROZE papiertje!!

Pff, was echt stikzenuwachtig!! MOest tig keer naar de wc en zat net in de auto en toen moest ik alweer!! En ja hoor.. Begon al lekker toen ik door oranje wilde rijden en zij op de rem trapte... Bloos

Verder sloeg ie af doordat ik op een t splitsing nog even in zijn 2 weg wilde rijden, omdat ik nog wel reed.. Maar teon sloeg ie af... Blijkbaar ging ik toch te langzaam..

En ik had af en teo ook nog wel eens dat ik dacht van: moet ik nu wel of niet, ohoh dat had beter anders gekund!!!
GIng namelijk weer bij een T-splitsing de weg op draaien en er kwamen net 2 fietsers aan aan de overkant zeg maar.. Ik dacht; nou ja.. het kan wel, maar toen ging net die fietser in halen...

En had bij zo'n wegversmalling door die manen eerste een auto voor laten gaan en vervolgens ging ik en stond er een auto in een zijweg te wachten voor haaientanden.. Komt die l*l toch nog even snel voor me langs! Maar ja... ik stond er al half in.. EN ik had voorrang! Dus meneer moest weer teruh.. EI! DAt doe je toch niet bij een lesauto??/ Die mensen gaan er altijd van uit dat je helemaal goed kan rijden, maar misschien was dit wel mijn eerste les! Had ik dan ook zo snel de rem gevonden??

Maar al met al ging alles wel redelijk goed. MOest alleen achteruit inparkeren en recht achteruit rijden, maar ook dat ging wel goed. NIet helemaal langs de stoeprand, maar gelukkig ook niet midden op de weg!! (het lukte de laatste tijd niet meer, terwij l het de eerste paar keren wel heel goed ging... Typisch)

MAAR. IK BEN DUS GESLAAGD!!!

Onderschriftloos :Y)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:03

Vaag dat je met al die fouten geslaagd bent... en dan nog een ingreep ook.

Maar voor jou alleen maar beter natuurlijk Haha!
Gefeliciteerd en veel plezier met je rijbewijs!

28-09-2007
Nothing compares too you...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 12:53

ja he dat is een ingreep he?? Dat dacht ik ook!!! En ik (uhm wat wilde ik nou zeggen??)

Maar het waren niet echt fouten hoor! Ja dat eerste misschien, maar je MAG door oranje...
En al die andere dingen die ik had genoemd DACHT ik dat ik fout zat, maar misschien was dat wel niet zo.. MEt die auto die ineens voor me kwam zat ik ZEKER niet fout, ik had gewoon voorrang..

Afslaan is ook niet erg, MITS je voor je weer weg rijdt wel weer opnieuw kijkt of je kan en niet als een blinde kip ineens weg rijdt..

Maar die moment dat ik dacht; moet ik nu wel of niet.. dat was dat ik een fietser in moest halen, maar er net een auto van de andere kant kwam.. En ik was al bezig met inhalen, dus ik nam gas terug en wachtte af en achter me zat ook een fietser.. Toen die auto weg was, kwam een bocht.. Wist niet of ik nou wel of niet zou inhalen... Maar die fietser maakte het me makkelijk!! Die sloeg af!!

En verder..,. snelheid he? Weet ik nooit zo goed.. op de een of andere manier krijf ik het ALTIJD voor elkaar die borden te missen.. Selectief blind misschien.. Maar blijkbaar was alles toch wel goed..

Onderschriftloos :Y)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:54

Gefeliciteerd hoor!! Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:08

gefelicibokt!!!! Haha!:D:D
mn broertje moet morgen, die zit ook te bibberen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:11

GEFELICITEERD!!!!!
Nu maar lekker rijden!!! Veel veilige kilometertjes hoor! OK dan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, YandexBot en 26 bezoekers

cron