ip ban van paulwalkner

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vindiesel
Berichten: 25
Geregistreerd: 04-01-04

ip ban van paulwalkner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:23

Hallo ik wou zeggen dat ik het behoorlijk irritant vind dat paulwalkner is gebanned zonder rede die bartv moet ookeens een x leren vergeten en vergeven het is het nieuwe jaar ze heeft niets verkeerds gedaan ze heeft collage's gemaakt voor andere mensen ze heeft haar excuus aangeboden aan mickey omdat ze het plaatje zonder te vragen op haar site had gezet, die is er nu afgehaald ik vind dit echt stom, ze had opzen minst een waarschuwing moeten hebben want we missen haar hier op het forum.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:25

Ik weet niet wat de reden percies is achter de ban, want een verhaal heeft 2 kanten.
Maar Bart die bant heus iemand niet zomaar.
Daar is vast wel een goede reden voor geweest.
En je krijgt van tevoren altijd en waarschuwing, soms meerdere.
Dus het zal wel een goede reden zijn geweest.

Ook snap ik niet waarom je hier dan een berichtje plaats Verward.
Want je bereikt er toch niks meer

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:29

Haffielover"]
Ik weet niet wat de reden percies is achter de ban, want een verhaal heeft 2 kanten.
Maar Bart die bant heus iemand niet zomaar.
Daar is vast wel een goede reden voor geweest.
En je krijgt van tevoren altijd en waarschuwing, soms meerdere.
Dus het zal wel een goede reden zijn geweest.
[/quote]

Ben ik het mee eens, denk ook dat dit niet zomaar voor de lol gebeurt is...

[quote="Haffielover schreef:
Ook snap ik niet waarom je hier dan een berichtje plaats Verward.
Want je bereikt er toch niks meer


Ja, ben ik ook benieuwd naar, vertel...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:30

vindiesel schreef:
ik vind dit echt stom, ze had opzen minst een waarschuwing moeten hebben want we missen haar hier op het forum.


en dat zeg je al als je je eerste berichtje plaatst Haha! ? of ben je een stiekeme gastfan die alleen op bokt kwam om berichtjes van paulwalkner te lezen? Haha!

Verder geloof ik ook niet dat hij(of ben jij het zelf Verward ) geen waarschuwing heeft gehad. Dat krijg je altijd, tenzij je echt ontzettend erg over de schreef gaat.

vindiesel
Berichten: 25
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:33

geen waarschuwing gehad en ik ben haaar beste vriendin, en ik las idd haar berichten.

vindiesel
Berichten: 25
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:33

en die waren heel normaal, bart sommige mensen veranderen hoor sjees leef niet in de ouwe koeien.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:35

dan zou ik ipv hier zitten jammeren en klagen in een compleet nutteloos topic dat hoogstwaarschijnlijk toch een slotje krijgt gewoon eventjes een pb'tje doen en dan vragen wat ze precies verkeerd heeft gedaan, maar ik blijf erbij dat je altijd gewaarschuwd word al je iets verkeerd doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:41

Lekker nuttig dit

Maar goed...
Een IP ban krijg je meestal niet zomaar, ik ken een geval waar dat wel zo was (niet hier op Bokt). Dat was een onenigheidje tussen de beheerder en de gebruiker waarbij je beheerder zijn "macht" misbruikte.
Ik denk dat dat hier niet het geval is, gezien het feit dat Bart altijd wel een waarschuwing geeft.

Citaat:
Hallo ik wou zeggen dat ik het behoorlijk irritant vind dat paulwalkner is gebanned zonder rede


Hier geef je aan dat het zonder redeN gebeurd is...


Citaat:
bartv moet ookeens een x leren vergeten en vergeven


Als zij niets gedaan heeft hoeft Bart ook niets te vergetn en te vergeven toch? Verward Beetje tegenstrijdig dus...

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:41

vindiesel schreef:
en die waren heel normaal, bart sommige mensen veranderen hoor sjees leef niet in de ouwe koeien.

sommige bercihten worden naar een deel van het forum geplaatst waar wij als normale gebruikers ze niet kunnen lezen, dus misschien heeft ze wel iets gedaan wat echt niet kon en is dat nu niet meer leesbaar.

ik weet trouwens verder niets hiervan af ofzo, maar het is misschien een optie...

vindiesel
Berichten: 25
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:45

ze hadden vroeger een x ruzie gehad een jaar geleden ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:54

vindiesel schreef:
ze hadden vroeger een x ruzie gehad een jaar geleden ofzo


Daar heb je waarschijnlijk het probleem.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:08

En waarom moet het op een topic. Als je er echt problemen met hebt, kun je BartVB zelf beter ff pben.
Ik zit al een tijd op bokt en heb ook nog nooit een waarschuwing gekregen ofzoiets. Dus bij normaal gedrag heb je geen problemen....!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:10

Nee, een ruzie van een jaar geleden kan haast niet, want ze was pas van 24-12-2003 geregistreerd.
Dat 30% van haar berichten naar haar eigen website verwezen had er misschien meer mee te maken?

Oke, we kunnen hier wel allemaal gaan speculeren waarom ze een ban heeft gehad, maar feit is dat die ban er is. Waarschijnlijk niet zonder reden, dat zal ze zelf wel weten, dus waarom gaan we hier over door?
Wie het echt wil weten kan misschien Bart een PB'tje sturen, maar of die daar op zit te wachten...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:12

Helaas gebruikte PaulWalkner een schaduwaccount omdat ze onder haar eigen account een ban heeft staan.
Dat is de reden dat ze een ban heeft gekregen.

Het was een beetje dom van haar om een foto van mij te gebruiken op een site zonder dat eerst te vragen aan mij. Daar heb ik haar op aangesproken en dat heeft ze inderdaad ook verwijderd. Maar dat is dus niet de reden geweest van haar ban.
Dat was haar schaduwaccount.

Tja als je een ban hebt mag je een tijdje niet op bokt komen. En als je dan onder een andere naam er toch probeert te komen en je wordt ontdekt dan krijg je dus op dat account ook een ban.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:23

Ik heb op het forum van Paulwalkner een berichtje nagelaten. Want ik ging eens kijken en wat bleek ze heeft ook een bewerkte foto van mij gebruikt, wat ik dus niet op prijs stel Boos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:23

en wat was de andere naam van PaulWalkner dan, als paulwalkner haar schaduwaccoutnwas?

ben niet nieuwsgierig ofzo hoor!

en dat ze nu een ban heeft is terecht, zoals in mickey's uitleg staat!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:29

Citaat:
... want we missen haar hier op het forum.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Paulwalkner niet mis op bokt..

Ook in andere topics waren de berichten zo van:
"Wat vinden jullie van deze site?" en dan krijgt ze kritiek, en dan is het ineens niet haar site. En een topic later weer wel.. Ra ra raadsel...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:37

Rainie schreef:
Citaat:
... want we missen haar hier op het forum.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Paulwalkner niet mis op bokt..

Ook in andere topics waren de berichten zo van:
"Wat vinden jullie van deze site?" en dan krijgt ze kritiek, en dan is het ineens niet haar site. En een topic later weer wel.. Ra ra raadsel...



Ik zal het je nog sterker vertellen: die naam zegt me helemaal niets??
Ik lees bijna alles (behalve bepaalde specifieke fora als jh en wn) maar nog nooit tegengekomen hoor??
En zoals hierboven is uitgelegd is de ban zeker niet zonder reden.

Ach ja ik kan me er niet druk om maken. Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:42

Wie is in hemelsnaam Paul Walkner????? Verward

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:49

Ik denk dat PW dezelfde is als de topicstarter...
(maar die zie ik ook al niet meer, dus ik gok dat iemand nu een ip-ban heeft gekregen)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:42

Het is toch jammer dat je dan zelfs de naam van de bewuste acteur niet kan spellen. Hij heet namelijk Paul Walker. En.. hij speelt in een film met Vin Diesel (goh toevallig)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:01

Is www.kinderBokt.nl niet een goed idee? Vroeguh, speelde wij altijd op straat, nu komen kinderen de deur niet meer uit.....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:04

gera schreef:
Het is toch jammer dat je dan zelfs de naam van de bewuste acteur niet kan spellen. Hij heet namelijk Paul Walker. En.. hij speelt in een film met Vin Diesel (goh toevallig)



Mens, wat walgelijk slim vanjou Haha! Hoe kom je erop?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:34

vvtjuh"]
[quote="Prima schreef:
Is www.kinderBokt.nl niet een goed idee? Vroeguh, speelde wij altijd op straat, nu komen kinderen de deur niet meer uit.....


Vroegah kwam jij ook alleen uit een lamp als je eroverheen wreef. Tong uitsteken Scheve mond
[/quote]

Moet je kijken wat er gebeurt als je over mij wrijft Knipoog

On Topic:
Tijd voor een naam ban van beide accounts!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:36

Fasel"]
[quote="gera schreef:
Het is toch jammer dat je dan zelfs de naam van de bewuste acteur niet kan spellen. Hij heet namelijk Paul Walker. En.. hij speelt in een film met Vin Diesel (goh toevallig)



Mens, wat walgelijk slim vanjou Haha! Hoe kom je erop?
[/quote]

Zo walgelijk is het toch niet? Clown
Ik kom erop doordat ik The Fast and The Furious ook een erg goede film vind en ik aanneem dat de bewuste boktgebruiker/boktmisbruiker ook gecharmeerd is van de film..