wat noemen jullie pennymeisjes??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:27

Whaha Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31

Als ze een advertentie plaatsen voor een verzorgpony erbij zetten hoeveel haar poetservaring ze hebben...... Vind ik zooooo dom. Poetservaring? Verward Ik heb iig nooit les gehad in poetsen..... Haha!

Bij de vraag wat wil je later worden: Ik wil een manege en dan wil ik paarden van de slacht redden en dan gebruiken als manegepaarden Tong uitsteken

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:53

ja die advertenties zijn ook zo lollig Haha!

Ik heb al veel ervaring(rijdt anderhalfjaar)
ik kan ook met wilde paarden overweg
ik sla ze niet dat is zielig...
en dan hebben ze vaak nog een hele waslijst van eisen hoe hun verzorgpaard eruit moet zien Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:05

Whahaha!
Echt leuk om dit zo te lezen. Ik heb dus HET voorbeeld van een pennymeisje in mijn klas! Loopt in witte rijbroek door de maege en poetst alle paarden met cap op het hoofd. Op school heeft ze het nergens anders over als de wilde hengst die ze beleerd heeft en dat ZIJ allen er op kan rijden. Nou ze it ook te zeuren dat zij in de M heeft gereden maar doordat ze nu een 2 maand niet gereden heeft alles verleerd is. Ik heb er is op Perry gezet: ze kan nog niet eens lichtrijden. Ben bij dr in de manege geweest om is te kijken bij dr les: je raad het al beginnersles!

ik vind het wel lachen! *LOL*

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:15

Ik vind ze eigenlijk wel lief, die pennymeisjes....en handig! Ze willen idd ALTIJD je paard uitstappen en als ik Vos uit de stal haal die de hele nacht lekker in zijn eigen mest heeft lopen rollen staat er binnen no time een legertje van kleine meisjes om m heen te poetsen en knuffelen....is ie zo weer schoon en zn ego is weer helemaal gestreeld...
Laats was er dressuurwedstrijd op stal en ik jureerde de kleintjes....nou ik vond ze allemaal ronduit SCHATTIG met hun capje en bodywarmertje, en de een had een nog creatiever kapsel voor haar pony bedacht dan de ander....leuk hoor.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:32

verootjoo schreef:
ja? kzie het al voor me, zitten ze op de middelbare school, hebben ze een paardenagenda, paardenschriften, pennen, kaftpapier.


Het is heel erg maar zo eentje hebben wij in de klas ( niveau 4 paardenhouderij, 3e jaar )

Die meid heeft een paardentrui ( of één ? Meerdere )
paardenpennen
paardenagenda
paardenpapier
paardenschriften
paardenetui
paardjes aan haar tas hangen
paardenketting
paardenhaarspeld
en ga zo maar door

Ze wil na deze school een opvangtehuis voor moeilijk opvoedbare paarden beginnen maar springt al bibberend weg als een pony van de manege waar we praktijkles hebben een beetje jolig doet.

Ze zit uren lang boven haar couponnetje te zuchten in de klas, dan heeft ze bv 135 punten gehaald ofzo en zit dan een week erop nog te zuchten en te steunen...

Als we op excursie zijn moet ze alle paarden die we tegen komen een aai geven

Ze is 18...

Een meerderjarige opperpenny dus ! *LOL*

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:38

SANEX"]
[quote="verootjoo schreef:
ja? kzie het al voor me, zitten ze op de middelbare school, hebben ze een paardenagenda, paardenschriften, pennen, kaftpapier.


Het is heel erg maar zo eentje hebben wij in de klas ( niveau 4 paardenhouderij, 3e jaar )

Die meid heeft een paardentrui ( of één ? Meerdere )
paardenpennen
paardenagenda
paardenpapier
paardenschriften
paardenetui
paardjes aan haar tas hangen
paardenketting
paardenhaarspeld
en ga zo maar door

Ze wil na deze school een opvangtehuis voor moeilijk opvoedbare paarden beginnen maar springt al bibberend weg als een pony van de manege waar we praktijkles hebben een beetje jolig doet.

Ze zit uren lang boven haar couponnetje te zuchten in de klas, dan heeft ze bv 135 punten gehaald ofzo en zit dan een week erop nog te zuchten en te steunen...

Als we op excursie zijn moet ze alle paarden die we tegen komen een aai geven

Ze is 18...

Een meerderjarige opperpenny dus ! *LOL*
[/quote]

ok zo erg heb ik het dus niet zitten Haha! Alleen wat kaftpapier en mijn msnafbeelding is een paard maar alle paarden een aai geven doe ik niet meer Clown

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:53

dan ben ik ook maar een pennymeisje zeker? mijn kamer hangt vol met mijn oude posters, die ik er niet wil afhalen (teveel gekost Clown ) op mijn mappen staan ook afbeeldingen van paarden. En als ik op de manege kom waar ik vroeger reed, kan ik het niet laten om al die lieve pony'tjes van een tijdje terug te aaien.. Eigennlijk komen jullie allemaal tot eenzelfde conclusie: ze zijn handig!!!!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:03

hihi, dit is echt heel leuk om te lezen... en met Katleentje's (dacht ik) antwoord op de eerste pagina ben ik het ook eens ja...
Maar sommige meisjes zijn echt lief:
een meisje gaat iedere week elk paard in haar buurt een aai geven, met een rijbroek en kaplaarzen (paardrijlaarzen waren te duur) aan en ze is er van overtuigd dat die paarden dat echt fijn vinden en haar echt kennen enzo... dus ik dacht van nee dat kan niet, maar het is wel een beetje waar. Sommige van die paarden kwamen wel blij aangedraafd en leken wel blij te zijn met het beetje aandacht... (boerenpaarden zijn het vooral, die krijgen neit zo veel aandacht)
dus dit pennymeisje verricht goed werk!

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:32

Pennymeisjes daar versta ik onder: Van die meisjes die met hun cap, zweepje, gepoetste laarzen en poetsbak achter op de bagagedrager. Op weg naar de manege. Of naar hun verzorgpony. Haha!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:38

oh ik vindt dit echt grappig *LOL*
Bij ons op de manege lopen ook een paar meisjes en dan zitten ze zo: ''Jij mag dat paard niet poetsen want dat is het verzorgpaard van die en die'' terwijl je daar die les op moet rijden Verward

En er waren ook twee meisjes die zijn 2x op een manege geweest in de vakantie mochten daar op een heel moeilijk paard rijden. Nou mogen zij elke zomervakantie op dat paard rijden omdat ze zo goed konden rijden... Verward yeah right, alsof dat paard het hele jaar stilstaat

maar idd ze zijn wel handig, als je te laat op de manege komt voor je les en je vraagt of ze je paard willen zadelen doen ze het zo Haha!

Sheilalover

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:50

Ow als pennymeisjes dat betekend dan ken ik er wel een paar!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:51

Haha... of je rijd als enigste in de les op een paard en dan vragen ze of het je eigen paard is Haha!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:56

Gringo_HS13 schreef:
Pennymeisjes daar versta ik onder: Van die meisjes die met hun cap, zweepje, gepoetste laarzen en poetsbak achter op de bagagedrager. Op weg naar de manege. Of naar hun verzorgpony. Haha!


Hoezo is dat een pennymeisje, iemand die op de fiets zijn spullen vervoerd?

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:12

Ik bedoel: Op de fiets met cap op, op gepoetste laarzen. (net of ze van de fiets af kunnen vallen. Hi Hi.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:15

ow zo... ik d8 al...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:18

Moet ik namen noemen Haha!

gekheid. natuurlijk.......... penniemeisjes........ mijn Sanne is een prototype penniemeid.... ze zit bij mij achterop de fiets doet haar voeten in de fietstassen en gaat al lichtrijdend bij mij acherop naar schoolllllll

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:23

ahhh... das lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:35

gijsenkim schreef:
Moet ik namen noemen Haha!

gekheid. natuurlijk.......... penniemeisjes........ mijn Sanne is een prototype penniemeid.... ze zit bij mij achterop de fiets doet haar voeten in de fietstassen en gaat al lichtrijdend bij mij acherop naar schoolllllll


*LOL*

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:43

Jady schreef:
Een echt pennymeisje heeft meestal ook een Harry's Horse poetssetje in zo'n tasje.


Heey....die heb ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:44

hihi, pennymeisje Tong uitsteken

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:50

En een zweepje met een paardenhoofdje erop!!!!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:59

Gringo_HS13 schreef:
En een zweepje met een paardenhoofdje erop!!!!


Een cap met zo'n zilveren paarden speldje erop!

En overal: I love Blacky ofzo op schrijven.
Hihi.

En de hond een hoofdstel aandoen, en de hond laten springen.
Met je vriendinnetjes paardje spelen, en dan heel hoog stijgeren Clown
Paardentruien aandoen naar school, en mega super grote fan van Anky.
Als je een video van Anky aan het kijken bent, net alsof doen of je er verstand van hebt, zoals als ze aan het appuyeren is zeggen:"Ja pap, dat was nou een pirrouette!"
Op zaterdag (Voor veel pennymeisjes de grote manege-dag) proberen zo veel mogelijk pony's te poetsen.
En iedere zaterdag je record te verbreken.
Zeggen dat je galopeeren helemaal niet eng vind, maar juist gaaf vind als een pony gaat crossen. (terwijl je eigenlijk 7 kleuren stront schijt.)
Huizenhoog tegen in jou ogen "Goeie ruiters" opkijken.


En natuurlijk: ALLE PAARDJES MEGA LIEF EN LEUK VINDEN!

Tja, ik weet er alles van... zo was IK vroeger ook. Clown

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:19

Angeliek"]
[quote="Gringo_HS13 schreef:
En een zweepje met een paardenhoofdje erop!!!!


Een cap met zo'n zilveren paarden speldje erop!

En overal: I love Blacky ofzo op schrijven.
Hihi.

En de hond een hoofdstel aandoen, en de hond laten springen.
Met je vriendinnetjes paardje spelen, en dan heel hoog stijgeren Clown
Paardentruien aandoen naar school, en mega super grote fan van Anky.
Als je een video van Anky aan het kijken bent, net alsof doen of je er verstand van hebt, zoals als ze aan het appuyeren is zeggen:"Ja pap, dat was nou een pirrouette!"
Op zaterdag (Voor veel pennymeisjes de grote manege-dag) proberen zo veel mogelijk pony's te poetsen.
En iedere zaterdag je record te verbreken.
Zeggen dat je galopeeren helemaal niet eng vind, maar juist gaaf vind als een pony gaat crossen. (terwijl je eigenlijk 7 kleuren stront schijt.)
Huizenhoog tegen in jou ogen "Goeie ruiters" opkijken.


En natuurlijk: ALLE PAARDJES MEGA LIEF EN LEUK VINDEN!

Tja, ik weet er alles van... zo was IK vroeger ook. Clown
[/quote]

hé dat doe ik ook Tong uitsteken nu ja geen hoofdstel aandoen. Maar ik oefen regelmatig behendigheid in de tuin en dan moet hij ook springen maar dat is dan voor de hondensport Tong uitsteken mijn record is nu 1.20 en dat voor een shetlandpony Schijnheilig Bloos! Haha!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:24

Jady schreef:
Een echt pennymeisje heeft meestal ook een Harry's Horse poetssetje in zo'n tasje.


Haha, dan ben ik helemaal verschrikkelijk! Ik heb mijn poetsspullen in een pennytas zitten!!! *LOL* Haha!