Equitana

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Equitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 18:04

Wie is er weleens naar de duitse beurs Equitana in Essen geweest? Wij gaan dit jaar heen en nou zou ik graag jullie ervaringen wel willen horen. Is het leuk, groot en is het de moeite waard?

Hoe zit het met kaarten kopen. Moet ik die bestellen of kan dat daar aan de kassa??

Alvast bedankt!

^&+ 20 mei 2016


Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:29

Ik ben er nog nooit geweest. Maar weet jij ook wanneer dat is?

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:32

Ik heb dezelfde vraag als Joeylover .. !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:39

Het equitana in Essen is pas in 2005

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:41

Volgens mij is het dit jaar niet Verward
Want het is maar maar 1 x in de 3 jaar volgens mij en volgens mij is het verleden jaar namelijk al geweest.
Maar misschien heb ik het fout hoor.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:52

Ik ken mensen die er vorig jaar (of het jaar daarvoor... Verward ) geweest zijn. Zij gingen er altijd speciaal heen omdat je veel kortingen en veel keuze hebt! Dus volgens hen is het wel een aanrader...

Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:59

Ik ben er vorig jaar geweest. En dit jaar is het dan ook niet. Zoals Freckles zei is het dus in 2005.

Ik vond het echt super . We zijn toen op een doordeweekse dag gegaan, want in het weekend schijnt het niet normaal te zijn, zo druk. Er zijn wel redelijk wat leuke aanbiedingen. Aan het einde van de beurs zakken de prijzen heel erg, schijnt het.
Wat je maar kan bedenken wat maar iets te maken heeft met paarden kun je er vinden. Je hebt bijvoorbeeld een hal alleen al met trailers, een hal over paard en gezondheid. Het is dus echt heel groot. Als je geen geld hebt, moet je er niet naar toe gaan Haha!
Daarnaast heb je nog een hal waar de hele dag shows te zien zijn, zodat als je moe bent van al het slenteren daar even kunt gaan zitten.

Je kan de kaarten gewoon aan de kassa kopen.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:16

Klinkt wel leuk!! Dus dan word het sparen voor 2005!

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:24

Fabiënne1 schreef:

Je kan de kaarten gewoon aan de kassa kopen.


En hoe dur zijn de kaarten ongeveer..?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:29

Dit jaar is Equitana open Air (voor het 2e jaar) en wordt dus afgewisseld met Equitana indoor. Op www.equitana.de staat een link naar het open air gebeuren. Het is van 4-6 juni op de renbaan van Nuess geloof ik zo ff snel uit het hoofd.
Ik ga dit jaar ook, geen idee wat ik moet verwachten, zie ik vanzelf wel. Zal wel minder klein zijn dan het indoor gebeuren.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31


De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


prompter

Berichten: 11041
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:35

Open air is dit jaar alweer voor de vierde keer Vippie, ik ben er in 2002 voor het eerst geweest. Het lijkt meer op Paard Ahoy dan op de Equitana *LOL*. Maar ach, ik heb me er prima vermaakt, er is veel te zien in de diverse ringen (alhoewel allemaal basissportwedstrijden, erg leuk maar niet voor de mensen die spectaculaire shows verwachten). Er zijn zo'n 100 standhouders (op de grote Equitana 800, dus dat is geen vergelijk....).

Extremely rare and Beyond Compare

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:53

Ik ben vorig jaar ook naar de Equitana geweest samen met 4 andere bokkers.

Ik had een Hostel geboekt voor 2 overnachtingen op zo'n 30 minuten van de beurs(volgende keer gaan we dichterbij).
Ik vond het echt geweldig en volgend jaar ga ik weer.


Dan wil ook wel aan het eind van de beurs voor de koopjes en wil ik wat meer shows gaan kijken, nu hadden we aan 2 dagen net genoeg om rond te kijken en te kopen. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:56

Wij zijn met school een dagje geweest en het was echt geweldig leuk!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:57

Vippie schreef:
Dit jaar is Equitana open Air (voor het 2e jaar) en wordt dus afgewisseld met Equitana indoor. Op www.equitana.de staat een link naar het open air gebeuren. Het is van 4-6 juni op de renbaan van Nuess geloof ik zo ff snel uit het hoofd.
Ik ga dit jaar ook, geen idee wat ik moet verwachten, zie ik vanzelf wel. Zal wel minder klein zijn dan het indoor gebeuren.

klopt, dat zeiden ze daar op equitana ook al, ik ben alleen nog maar in essen geweest, koste 16 euro. Was echt super.
Misschien dat ik ook nog wel naar open air ga, maar dat is dacht wel iets verder rijden.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 11:49

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Gelukkig dat jullie me even vertellen dat de indoor in 2005 is! Anders had ik daar mooi gestaan ( er was tegen mij gezegd dat het elk jaar was ).
Dat is wel jammer, nu moet ik nog een heel jaar wachten! Maar ik weet in ieder geval wat me te wachten staat, en zoals ik zie moet ik er zeker heen gaan! Bedankt!!

^&+ 20 mei 2016

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:45

Ik ben vorig jaar ook geweest. Equitana is gewoon het enige ruitsportgebeuren waar mijn vader vrijwillig mee naar toe gaat, dus dat wil wel wat zeggen. Tong uitsteken
Equitana in Essen is idd pas weer in 2005, dus dan moet je nog even wachten. Equitane outdoor vond ik vorig jaar tegenvallen, maar misschien komt dat wel door de verwachtingen die ik had. Voor mij is de open air echt dichtbij, dus voor de afstand hoef ik het niet te laten, maar, wat mij betreft, wel voor het aanbod.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:03

Zijn vorig jaar ook geweest, het is dan ook echt wel fantastisch ^^
Alleen viel tijdens de show het licht uit
Even paniek en toen begonnen de mensen op de tenessee walkers hun publiek tekalmeren met onozele grapjes à la hoe zet je de lichten aan op dit ding...^^ Was nog de beste show van allemaal^^, Maar was wel lollig, op 1 zaal na equitania helemaal verduisterd! lol!
Btw wie heeft de cd van de 'equitania song' gekocht ^^?
Is een aanrader volgens mij hoor^^

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:13

Ik ben de afgelopen 6 of 7 keer naar de Equitana geweest, en op een gegeven moment weet je het wel, want je komt er wel iedere keer dezelfde stands tegen. Het is er megagroot, je bent een dag zoet en hebt nog niet alles gezien. De Equitana is om de twee jaar, dus dit jaar heb je er idd niets te zoeken...

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 99 bezoekers