wat noemen jullie pennymeisjes??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

wat noemen jullie pennymeisjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 17:44

heej, wat noemen jullie nouw eigenlijk pennymeisjes????

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:45

zoek maar even met de zoekfunctie....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:46

ik zou de zoekfunctie eens gebruiken Lachen

maar onder een pennymeisje versta ik zo iemdand die denkt dat ie wilde hengsten kan temmen enzo Tong uitsteken
en alles zielig vinden Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:58

Idd zoekfunctie Tong uitsteken

Maar pennymeisje vind ik echt zo iemand van: Whaaaaaaaaa gillllllll een paard!!!!!!!!
Kijk jongens ik kan paardrijden.

Kortom een meisje dat denkt dat ze anky van grunsven is en helemaal gaat flippen als ze een paard ziet Tong uitsteken

Maar dit hoor hier sowieso niet, meer [VMR]

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:59

er zijn 2 categorien:

De een hangt bijna aan je been en is superenthousiast als ze een keertje mag meeborstelen en vraagt je de oren van je kop Haha!

en de ander wilt niets van je weten omdat ze toch beter is dan jij want ze heeft alle penny's al 5 keer opnieuw gelezen en weet dus alles van paarden en is in staat wilde en mishandelde hengst naar de grand-prix te rijden Clown Haha!

(maar dit hoort niet bij vvdd Tong uitsteken )

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:00

vind xKatleentjex wel een goede beschrijving geven Lachen

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:07

xkatleentjex neemt de woorden uit mijn mond!!
Oja nog een toevoeging...Pennymeisjes lopen dag en nacht met hun cap op om te laten zien dat ze echt paardrijden.
Sommige lopen ook altijd met de zweep in de aanslag!
Een echt pennymeisje heeft meestal ook een Harry's Horse poetssetje in zo'n tasje.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:08

Ellende schreef:
vind xKatleentjex wel een goede beschrijving geven Lachen


Ja idd ik ook Lachen
En dat van Jady ook!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:27

Van VvdD naar VMR en idd gebruik de zoekfunktie eens Lachen

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:28

ja zo'n meisje dat altijd op de manege rondhuppelt en alles wat ze heeft staat een paard op. Paardendekbed, kussensloop, pyjama, behang, pennen, schriften enzo.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:28

*LOL* Vooral van die betweterige meisjes Schijnheilig

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:33

ja idd wat jullie al zeggen. van die meisjes die dekens, kleren, schoolspullen enz. allemaal van paarden hebben en die heel de dag rondhuppelen in hun paardrijkleding met hun capje en zweepje

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:36

ja altijd met een zweep Verward alsof elk paard met zweep gereden moet worden.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:41

verootjoo schreef:
ja altijd met een zweep Verward alsof elk paard met zweep gereden moet worden.


nee natuurlijk niet joh. Je rijdt geen enkel paard met een zweep dat is zielig. Die zweep gebruik je om gemene paardenmeneren die hun hengsten verwaarlozen in elkaar te slaan zodat je de paarden kunt redden en ze bij jouw thuis in de schuur kunt zetten... Schijnheilig

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:43

xKatleentjex"]
[quote="verootjoo schreef:
ja altijd met een zweep Verward alsof elk paard met zweep gereden moet worden.


nee natuurlijk niet joh. Je rijdt geen enkel paard met een zweep dat is zielig. Die zweep gebruik je om gemene paardenmeneren die hun hengsten verwaarlozen in elkaar te slaan zodat je de paarden kunt redden en ze bij jouw thuis in de schuur kunt zetten... Schijnheilig
[/quote]

ja en dan gaan ze ze temmen, en luisteren ze alleen naar hun. En alleen zij kunnen er op rijden.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:45

en als se een verzorgpony krijge, dan rijde se alleen maar naar het dorp om daar aan iedereen hun 'eigen' pony te laten zien. en dan rijden ze weer terug naar stal. Maar alleen als het 20 graden is, anders is het te koud of te warm Knipoog

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:46

verootjoo"]
[quote="xKatleentjex"][quote="verootjoo schreef:
ja altijd met een zweep Verward alsof elk paard met zweep gereden moet worden.


nee natuurlijk niet joh. Je rijdt geen enkel paard met een zweep dat is zielig. Die zweep gebruik je om gemene paardenmeneren die hun hengsten verwaarlozen in elkaar te slaan zodat je de paarden kunt redden en ze bij jouw thuis in de schuur kunt zetten... Schijnheilig
[/quote]

ja en dan gaan ze ze temmen, en luisteren ze alleen naar hun. En alleen zij kunnen er op rijden.
[/quote]

precies ja. Daarom lees je iedere penny minstens 5 keer Haha!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:46

Sjonniej schreef:
en als se een verzorgpony krijge, dan rijde se alleen maar naar het dorp om daar aan iedereen hun 'eigen' pony te laten zien. en dan rijden ze weer terug naar stal. Maar alleen als het 20 graden is, anders is het te koud of te warm Knipoog


en ook niet in de regen anders wordt 'hun' pony ziek Bloos! Tong uitsteken

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:48

jah en hun krijgen het koud, want dat is eigenlijk het belangrijkste, maar als smoesje is het dat 'hun' pony siek word Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:54

En het heeft niets met de leeftijd te maken, ken nl. nog zat ''meisjes'' die al 16/17 jaar zijn die ook nog onder de categorie pennymeisje vallen.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:59

xKatleentjex schreef:
er zijn 2 categorien:

De een hangt bijna aan je been en is superenthousiast als ze een keertje mag meeborstelen en vraagt je de oren van je kop Haha!

en de ander wilt niets van je weten omdat ze toch beter is dan jij want ze heeft alle penny's al 5 keer opnieuw gelezen en weet dus alles van paarden en is in staat wilde en mishandelde hengst naar de grand-prix te rijden Clown Haha!

(maar dit hoort niet bij vvdd Tong uitsteken )


Ja, idd! En van die meisjes die de hele dag op de manege hangen en dan niks meer te doen hebben, maar toch gewoon blijven, terwijl de lessen van die dag al zijn afgelopen enzo...

Of van die meisjes die helemaal gaan vragen of ze je paardje mogen uitstappen! Tong uitsteken

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:59

ja? kzie het al voor me, zitten ze op de middelbare school, hebben ze een paardenagenda, paardenschriften, pennen, kaftpapier.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:03

verootjoo schreef:
ja? kzie het al voor me, zitten ze op de middelbare school, hebben ze een paardenagenda, paardenschriften, pennen, kaftpapier.


IK zit toevallig op het vierde middelbaar en heb wel kaftpapier van paarden Bloos Haha! Haha!

Maar ja ik mag dat ook want ik rij natuurlijk beter als jullie en ik heb met mijn 3-jarige hengt de grand prix gewonnen en ga dit jaar meedoen met de olympische spelen met mijn 5-jarig zwarte arabische hengst die ik van de gemene paardenboer heb weggehaald en we gaan natuurlijk winnen want niemand kan zo mooi piroewettes draaien als hij Clown
(kijk dat is nu een penny-meid van de 2de categorie Haha! )

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:12

Ik vind die pennymeisjes die uitstappen GE-WEL-DIG vinden altijd wel handig... Schijnheilig Bloos
Dan ben je dood op van bijv je les,en dan zie je die hele rij meisjes langs de bakrand en dan denk je:Aah...Laat ik eens een goede daad verrichten en vragen wie er wil uitstappen;)
In die tijd kan ik alvast een zweetdekentje klaar leggen,Dest dr hapje maken,zelf ff bijtanken dmv een pakje drinken naar binnen te slurpen.
Die meisjes helemaal blij,en ik ook... Haha!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:12

fJoRdAhLuVeR"]
[quote="xKatleentjex schreef:
er zijn 2 categorien:

De een hangt bijna aan je been en is superenthousiast als ze een keertje mag meeborstelen en vraagt je de oren van je kop Haha!

en de ander wilt niets van je weten omdat ze toch beter is dan jij want ze heeft alle penny's al 5 keer opnieuw gelezen en weet dus alles van paarden en is in staat wilde en mishandelde hengst naar de grand-prix te rijden Clown Haha!

(maar dit hoort niet bij vvdd Tong uitsteken )


Ja, idd! En van die meisjes die de hele dag op de manege hangen en dan niks meer te doen hebben, maar toch gewoon blijven, terwijl de lessen van die dag al zijn afgelopen enzo...
[/quote]

Nou ik ben toch echt geen pennymeisje maar ik zit ook heel de dag op de manege. Gewoon omdat het daar gezellig is in de kantine enzo. Met zijn allen kaarten. Ook al zijn de lessen voorbij. Of bedoel je dat anders?

Pff gister was het weer zover. Renée (zazou dr eigenaar) was aan het rijden(nog veel meer eigenlijk alle pension was aan het rijden) dus ik stond daar zo. En toen kwamen er twee meisjes aan. Zegt de 1: Dit is een les voor alle mensen met een eigen paard. Dat andere meisje: zo dat paard is mooi! Dus dat ene meisje weer: ja dat is een heel mooi paard. Zo 1 stond er ook in de Penny. andere meisje: Ja ik had in de Penny gelezen blablabla...
Stonden ze elkaar penny-verhalen te vertellen en de 1 had zogenaamd ook weleens een hengst ingereden Tong uitsteken ik lachte me rot Tong uitsteken