'Paardenkoper bedreigde Van Grunsven niet'

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

'Paardenkoper bedreigde Van Grunsven niet'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 00:26

[VN] 'Paardenkoper bedreigde Van Grunsven niet'
Omroep Brabant

PURMEREND - Paardeneigenaar Van Aalderen uit Purmerend zegt dat hij amazone Anky van Grunsven uit Erp niet bedreigd heeft.

Dinsdag liet Van Grunsven haar stallen extra beveiligen, omdat er bedreigingen waren binnengekomen. Er werd een verband gelegd met paardeneigenaar Van Aalderen uit Purmerend.

Hij kocht voor vier ton het paard Gestion Idool van Van Grunsven. Na twee maanden viel het paard plotseling dood neer. Volgens Van Aalderen wegens verborgen gebreken.

Volgens de gedupeerde koper wil Van Grunsven met haar verhaal over de bedreigingen de aandacht afleiden van de rechtszaak die hij heeft aangespannen.


Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:12

Zal iemand die 4 ton voor een paard kan betalen simpelweg met bedreigingen komen of ook slim genoeg zijn om zijn boosheid op een andere weg te tonen. Persoonlijk leek mij deze zaak ook een beetje overtrokken...Heb trouwens ook nog nooit een intervieuw met Anky gezien waarin ze het zelf aangeeft bedreigd te zijn. Of iemand anders wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:42

Er zijn een hoop mensen die zomaar 4 ton kunnen neerleggen die heel gemakkelijk bedreigingen uiten, denk hierbij aan de gemiddelde kampbewoner. Ik zeg nu niet dat die van Aalderen een kampbewoner of crimineel is, maar de rijkdom van een persoon kan niets zeggen over zijn of haar gedrag.

Of van Grunsven is bedreigd weet ik niet, ik heb het ook nergens uit terug kunnen halen. Ze zal gerust haar redenen gehad hebben om te laten beveiligen.
Ik heb mijn huis ook laten beveiligen maar dat houdt niet in dat in bedreigd wordt. De media vind dit soort dingen om van te smullen, gewoon sensatie trekkers dus...

Verder vind ik het wel een grappige zaak, van beide kanten touwtrekken aan twee verschillende verhalen. De een zegt dit, de ander zegt dat. Kan nog wel ff duren dus Haha!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:05

Heb me inderdaad verkeerd uitgedrukt... Ben er wel van overtuigd dat iemand die (zo)veel geld heeft ook in staat is een ander te bedreigen... alleen denk ik dat zo iemand te verstandig is (en de financiele mogelijkheden bezit) om niet fysiek te bedreigen. Wel bedreigingen in de trand van sponsering intrekken. (Als die van Aalderen tenminste inderdaad directielid bij Gestion is) Maar voor deze bedreigingen hoeft Anky haar terrein niet te beveiligen......

Ben dus inderdaad erg benieuwd wat er van dit verhaal waar is en zal het voor Anky wel heel erg vinden als ze vanwege bedreigingen haar terrein moest beveiligen. Maar heb ook begrepen dat er teveel ongewenst bezoek telkens binnen kwam zetten wat erg veel onrust voor de paarden betekende. Plus hetgeen je schrijft, Sorane... niet indereen die beveiligd is bedreigd of lastig gevallen.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:38

Sorane schreef:
Er zijn een hoop mensen die zomaar 4 ton kunnen neerleggen die heel gemakkelijk bedreigingen uiten, denk hierbij aan de gemiddelde kampbewoner. Ik zeg nu niet dat die van Aalderen een kampbewoner of crimineel is, maar de rijkdom van een persoon kan niets zeggen over zijn of haar gedrag.


Vind dit een beetje een heel erg foute uitspraak van je!!!
Hoe bedoel je 'over èèn kam scheren'??? Triest hoor.

:D

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:23

Denken ze dan dat van Aalderen zou zeggen: "Ja, ik heb Anky bedreigd en ik ben er trots op?"
Denk na, dat doet toch niemand?

Goedgekeurd onderschrift :)

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:17

Ik vindt het ook een beetje vreemd, dat Anky niet gewoon de eigenaar van het paard die 4 ton teruggeeft. Al was die koper niet uit gegaan van de top-kwaliteit van het paard en hij had het dier op proef genomen, had Anky ook de kosten voor haar neus gekregen. Ik vind dat ze minimaal de helft moet terug geven, zeker als het so is dat het paard niet plotseling zonder eerdere symptonen dood is gegaan.


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 16:17

Hier is een ander topic over sjonniej, leest dat eerst maar Knipoog dit is erg kort door de bocht.

lagacy
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:40

Als je zoveel geld kan betalen voor een paard dan had meneer van Aalderen zijn paard toch kunnen verzekeren.Dat had er toch nog wel van af gekund.En het paard heeft een hartaanval gekregen dat kan iedereen overkomen ook een paard van vier ton.Ik geloof echt niet dat anky een ongezond paard zal verkopen en dingen achter zal houden wat voor de koper belangrijk is.

wie heeft antwoord?

OoMissFameoO

Berichten: 103
Geregistreerd: 21-12-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:01

tja...voor zo'n duur paard kan vast wel een verzekering af en ik heb ook in geen 1 intervieuw gelezen waarin in Anky zegt dat ze bedreigd is Verward maar NIET alle mensen met geld zijn slecht en zeker alle kampbewoners niet!!(ben er zelf geen...maar je hebt het wel erg ´´hard´´ gezegt SORANE)

I StIll MisS SoMeBoDy

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:33

tuurlijk is het heel erg, maar als je het van de andere kant bekijkt snap ik ook wel dat die man boos is Boos! hij heeft wel ff 4 ton voor dat paard betaalt (en het maakt niks uit of je veel geld heb of niet.

tuurlijk hij mocht haar niet bedrijgen, maar diep van binnen begrijp ik het wel hoor!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

OoMissFameoO

Berichten: 103
Geregistreerd: 21-12-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:43

Daar heb je indd gelijk in...4 ton is niet niks...zelfs niet voor iemand met veel geld...aan de ene kant snap ik die van Aalderen best...4 ton pleitte..en aan de andere kant een paard kan altijd dood gaan..hoe k*t het ook is..en daar kan zelfs anky niks aan doen...

I StIll MisS SoMeBoDy

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:56

kristie schreef:
tuurlijk hij mocht haar niet bedrijgen, maar diep van binnen begrijp ik het wel hoor!


Wie zegt dat hij degene is geweest?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:59

het kan toch makkelijk de één of andere goochem geweest zijn die op een ander vlak problemen had....

ik vind de media hier ZO overtrokken op reageren Lachen <- yup, ikke is ramptoerist Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 01:03

Ik weet bijna zeker dat er bedreigingen zijn geweest,
voorheen kon je eigenlijk zo het terrein oplopen, nu is dat echt niet meer mogelijk.
Je komt er sinds kort als buitenstaander bijna niet meer in, het schijnt zelfs zo te zijn dat Sjef het bezoek voor de ouders van Anky ook zo wegstuurt Haha!

Daar begin je echt niet voor je lol mee, dan speelt er onverduidelijk angst, en die krijg je niet zomaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:21

MarianneR"]
[quote="Sorane schreef:
Er zijn een hoop mensen die zomaar 4 ton kunnen neerleggen die heel gemakkelijk bedreigingen uiten, denk hierbij aan de gemiddelde kampbewoner. Ik zeg nu niet dat die van Aalderen een kampbewoner of crimineel is, maar de rijkdom van een persoon kan niets zeggen over zijn of haar gedrag.


Vind dit een beetje een heel erg foute uitspraak van je!!!
Hoe bedoel je 'over èèn kam scheren'??? Triest hoor.
[/quote]

Ik heb je een PB gestuurt met een kleine uitleg. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 10:55

Ik hoorde van de week trouwens dat er wel afspraken op papier bleken te staan over dat niet keuren van Idool. Maar dat kwam uit "de wandelgangen" dus ik weet niet of dat waar is. Als het zo is staat v Aalderen iig niet zo bijzonder sterk meer (wat ie volgens mij sowieso al helemaal niet staat overigens).

Interessant om die zaak straks een beetje te volgen!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:57

Ben benieuwd wat voor afspraken dat zijn geweest.

Inderdaad interessant om te volgen, ben benieuwd wat er straks werkelijk van het verhaal waar blijkt te zijn.

angeliq
Berichten: 57
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: heerlen (zuid-limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:37

sorane

ik vind het wel vervelend dat je zo denkt over mensen van het KAMP Boos! het zijn gewoon mensen hoor en die kunnen ook niet zomaar in het wilde weg met 4 ton gaan gooien!!!! en ik kan het weten want ik woon er zelf . OK dan! ik heb geen 4 ton en bedrijg ook nooit mensen. Maar ja, je kan er verder ook niks aan doen dat je zo DOM redeneerd!

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 02:38

Net zoals in de Amerikaanse zaak heeft Sjef er zich in de zaak met van Aalderen onderuit proberen te wringen, door te stellen dat hij niet in Nederland woonachtig is. Van Aalderen heeft een detective gehuurd om bij het huis van Anky een paar weken foto's en video's te nemen, om aan te tonen dat Sjef daar wel degelijk woonde. Deze detective is waarschijnlijk als zeer bedreigend ervaren.

Diederik

Amalia
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:36

DDupont schreef:
Net zoals in de Amerikaanse zaak heeft Sjef er zich in de zaak met van Aalderen onderuit proberen te wringen, door te stellen dat hij niet in Nederland woonachtig is. Van Aalderen heeft een detective gehuurd om bij het huis van Anky een paar weken foto's en video's te nemen, om aan te tonen dat Sjef daar wel degelijk woonde. Deze detective is waarschijnlijk als zeer bedreigend ervaren.

Diederik

Boos! Schijnheilig
WEER EEN PAARD DOOD BIJ ANKY. HET PAARD MOCCA VAN DOMINIC FILLION DAT PAARD STOND DAAR OOK OP STAL.
Boos! Schijnheilig Boos! Schijnheilig WAT DOEN ZE MET DIE PAARDEN?????????????

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:53

DDupont schreef:
Deze detective is waarschijnlijk als zeer bedreigend ervaren.


Sjef heeft wel meer meegemaakt, van een detective voor de deur ligt ie echt niet wakker...

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 01:52

Wouter24 schreef :

Citaat:
Sjef heeft wel meer meegemaakt, van een detective voor de deur ligt ie echt niet wakker...


Dat zegt al genoeg, ik zou er wel degelijk wakker van liggen, maar ja ik maak er ook niet de gewoonte van om mensen te bedonderen.

Maar vertel ons eens wat die Sjef dan allemaal (volgens jou) meegemaakt heeft. (spannend)

Diederik

Amalia
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:06

DDupont schreef:
Wouter24 schreef :

Citaat:
Sjef heeft wel meer meegemaakt, van een detective voor de deur ligt ie echt niet wakker...


Dat zegt al genoeg, ik zou er wel degelijk wakker van liggen, maar ja ik maak er ook niet de gewoonte van om mensen te bedonderen.

Maar vertel ons eens wat die Sjef dan allemaal (volgens jou) meegemaakt heeft. (spannend)

Diederik

Lovers Lovers
HIJ HEB IN IEDER GEVAL EEN KIND IN AMERIKA Cheese! VAN 1 JAAR WAT ERG VOOR ANKY DROL OP EEN PLANKIE

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 02:06

Citaat:
PURMEREND - Paardeneigenaar Van Aalderen uit Purmerend zegt dat hij amazone Anky van Grunsven uit Erp niet bedreigd heeft


Het woord paardeneigenaar is hier niet meer op zijn plaats, want na de investeringen van vele miljoenen, rest de familie van Aalderen alleen nog maar een Shetje, en heel veel ervaringen omtrent de paardenhandel.

Diederik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, agee, akishino, Barramundi, Brandje_04, DaphneR93, GrapeshotBot, HopeMyDay, joyce83, Julia_, Kalea, lastig, maaikemuis, MDWStables, Piekosjj en 33 bezoekers