My first pony... uuu rijles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fuzzy
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Fijnaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 20:09

Jawel, na jaren is het er dan toch van gekomen. Mijn eerste western-rijles. Auw, pijnlijke zaak. Ontspannen, doorzitten, met je heupen meebewegen, rust in het zadel. Niet spannen, niet voorover, niet in de beugels hangen... Het viel niet mee, maar ik heb mijn eerste galopje gehad. Duur betaald, want mijn achterste (nou ja achterste) is aardig blauw. (En dan heb ik het nog niet over de spierpijn.) Maar de kop is eraf en ik zal doorgaan tot het bittere einde Haha! Tot mijn billen niet meer blauw zijn na een les...

Fuzzy sais 'Have fun!'

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:19

Ha Fuzzy,
Harstikke leuk dat je ook western bent gaan rijden (hi hi). En die spierpijn gaat vanzelf over! Ander kan ik ColeĀ“s Linement aanraden. Haha!
Hier op bokt kun je heel wat vragen kwijt en meestal krijg je ook zinnige antwoorden. Dus hou je vooral niet in! Knipoog

Groetjes,

Jolande

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:12

Het zit toch 10 x beter als een engels zadel, vind ik dan he

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:35

Ha Fuzzy,

Welkom in het westernwereldje. Die spierpijn gaat van zelf wel weer over. Heel leuk dat je eerste les goed is gegaan en je er een "goed" gevoel van hebt over gehouden. Met uitzondering van sommige ledematen dan (hi hi hi).

Groetjes Adrienne

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:17

Hoi! Waar ben je toch aan begonnen? Paardensport is vreselijk leuk maar slecht voor je portemonee! En vaak kom je er niet meer van af.
Je zult in ieder geval gemerkt hebben dat het geen sport voor watjes is, grinnik. Ik hoop dat je het volhoudt. In het begin komt er nogal veel tegelijk op je af en dat is heel moeilijk. Het is toch moeilijker dan het lijkt maar dat geldt voor iedereen, dus desepereer niet. MAar na verloop als je doorzet worden dingen makkelijker en dan zul je ook wel wat meer gaan ontspannen. Scheelt weer een hoop spierpijn.

Fuzzy
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Fijnaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 22:55

Ha, nou de aanhouder wint. Maandag ga ik er weer voor. Alleen of mijn billen dan al terug zijn in hun natuurlijke kleur?! Kan ik tenminste een keer mee op pad als de 'BQ-ladies' gaan rijden. Haha!