Wat vinden jullie hiervan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-01 13:07

Bolivia doet de oefeningen aan de hand zoasl kom, ho, terug, langzaam, snel etc. heel goed zolang ze tussendoor snoepjes of peentjes krijgt.
Ze doet het dan soms zelfs te. Ze gaat dan al vanzelf achteruit enzo (dat is natuurlijk niet goed, dus dan roep ik 'ho' en dan stopt ze).

Maar als ik niets bij me heb (en gewoon beloon met mijn stem enzo), dan doet ze wel 'ho' maar dan gaat ze absoluut niet 'terug' (ja als je gaat duwen).

Is dit nu slecht of moet ik gewoon langer oefenen en zal het dan uiteindelijk ook zonder peentjes lukken?


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 13:57

Volgens mij moet je langer oefenen. Ik leer mijn paarden :BLIJF. En dat doen ze bijna allemaal. Vol is af en toe nog ondeugend en Herc heeft er vaak een beetje schijt aan> Maar Joop doet dat wel. Daar werden ze dan niet voor beloond, maar het duurt altijd even. Hercules geeft trouwens voetje (VOET) als je een snoepje geeft, maar niet zonder... Ze weten het precies als je wel of niet iets bij je hebt. En na een hele tijd oefenen doen ze (soms) het ook zonder...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

joycie_paard

Berichten: 14
Geregistreerd: 02-01-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:59

ehmm.. ik zal gewoon blijven proberen zonder misschien lukt het dan wel OK dan! heel erg veel suc6

(L)(L)GaMbLe Je BeNt LiEf!!!(L)(L)

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:13

Blijven proberen, ze moet het ook doen zonder beloning, op den duur dan, en na een paar x uiteraard WEL een beloning

Keep trying ! Succes !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Kana

Berichten: 9051
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:14

Yellowfish schreef:
Blijven proberen, ze moet het ook doen zonder beloning, op den duur dan, en na een paar x uiteraard WEL een beloning

Keep trying ! Succes !



Jah denk dat het beste is


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:29

Lijkt me niet zinvol om op dit topic te reageren Bolivia staat in een rusthuis Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:22

Toch vreemd dat er nog steeds mensen zijn die de grote rode waarschuwing negeren als ze reageren op een oud topic...

Topic is al heel oud, vandaar een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chinnie, Dartel, DDD3, Iris94, janneke_S, Liiesjjj, MaxEnHenkie, Plus_en_Min, redbutton, Renss, Switch2016 en 122 bezoekers