dierencommunicatie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

dierencommunicatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 15:27

Ik heb, na het volgen van cursussen Reiki , magnetiseren, psychometrie en aurareading / healing , ook een cursus dierencommunicatie gedaan. Hierin heb ik miijn intuitieve gave om telepathsch contact te leggen verder uitgebreid.
Dit betekent dat ik allerlei problemen van dieren kan opsporen , hetzij lichamelijk , psychisch of anders.
Daarna kan er dan een behandeling worden ingesteld , hetzij d.m.v. reiki , etc of door een dierenarts.
Met mensen heb ik al verschillende dingen bereikt. Dan doe ik nog veel aan psychometrie ( het "lezen" van foto's en voorwerpen) en heb daar ook veel resultaten geboekt.
Nu biedt ik mijzelf aan om op deze wijze met dieren te communiceren, waarbij ik dan denk aan het proberen op te lossen van "onverklaarbare"dingen die dieren doen.
Bijv. waarom een paard steeds met zijn hoofd schudt, of bepaald eten niet lust , etc.
Als je interesse voor een afspraak of meer wil weten hebt laat het mij dan weten , via pb of een berichtje hier.
Ik werk met foto's en met de dieren zelf. Aangezien ik nog veel wil/ moet oefenen is er qua vergoeding alleen sprake van een onkostenvergoeding, voor benzine o.i.d.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 22:47

Omdat ik intussen al heel wat heb kunnen oefenen maar wel graag verder wil werken met dieren, geef ik dit oude topic een ( subtiel) tikje omhoog. In de loop der tijd heb ik veel bijzondere dingen ontdekt bij verschillende dieren en zowel het dier als het baasje kunnen helpen. Voor meer informatie pb-en of mijn website. Er zijn wat dingen verandert die in bovenstaand topic vermeld staan.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:19

Ik vind het heel interessant wat je doet al ben ik nog niet echt overtuigd dat het kan. Maakt het dier met woorden duidelijk wat het bedoeld?
Werk je met echte foto's die mensen toe sturen of gebruik je ook foto's die via internet verstuurd worden en gaat het alleen om het plaatje?
Wat voor dingen "verteld" een paard zoal?
Ik ben er wel heel nieuwsgierig naar, dus vertel eens wat meer.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 00:33

Zie mijn website, daar heb ik alles uitgelegd. Als je nog vragen hebt daarna, verneem ik het wel weer.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 13:14

Om nog even te reageren op Peppy San. Ik werk met echte foto's en met foto's die per mail gestuurd zijn. Die gebruik ik om een beeld van het dier te krijgen zodat ik hem/haar kan bereiken/ vinden. In principe heb ik de foto daarna niet of veel minder nodig. Het is dus puur voor het 1e contact.
Een dier praat niet met woorden, maar met gevoelens en symbolen, soms in plaatjes. Hangt van het dier en de situatie af. Wat paarden zoal zeggen is heel verschillend, hangt weer af van de gestelde vragen.
Sommige dieren zijn heel communicatief, andere zijn moeilijk te bereiken en vragen daardoor veel tijd. Daar moet je echt eerst het vertrouwen winnen.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:31

Ik vind het best intressant, en wil je een foto mailen van mijn paard.
ben benieuwd wat je over hem kunt vertellen of beter gezegd wat hij jou kan vertellen, moet hij er helemaal opstaan of is een borstbeeld genoeg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:52

Volgens mij mag dit niet, dus komt waarschijnlijk een slotje op...
Maar zou het wel supercool vinden als je dat aan de hand van een foto zou kunnen!!!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:56

Oh komt dat door mijn reactie of door het onderwerp van de topic?, want anders kan ik Elcid beter ff pb-en.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:20

wat cissie zei, wilde ik net voorstellen.. DUs ik wil wel graag een foto sturen en horen wat hij je te vertellen hebt! Ben erg nieuwschierig, al weetikn og niet wat ik ervan moet denken.. Maar misschien kan je me overtuigen.