wie gaar er naar de regiokamp. in Hoorn (Blokker)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

wie gaar er naar de regiokamp. in Hoorn (Blokker)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 21:57

Nou de titel lijkt me duidelijk.......ik doe mee in de klasse B of L, weet nog niet precies


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:32

Ik ga op zondag heen met een paard in het L

Jij moet zaterdag rijden toch Verward
Ik zou nog lekker even B gaan, vind het niet slim om vlak voor een kampioenschap te promoveren

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 22:36

ja, dat dacht ik ook......en dan de wintertulp in lisse, ook nog ff prijsjes binnenhalen Tong uitsteken ik zou misschien ook op zondag gaan met me pappie mee
maar hij heeft nu 30 winstpunten in de M en hij vind zichzelf te oud en de Z te hoog dus hij weet niet echt wat hij nou wil......dus waarschijnlijk ben ik er zondag niet

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:23

nou ik moet nog even bedenken of ik met mijn E pony tussen de paarden start, maar anders start ik M paarden(hihi klinkt wel stom....PAARDEN...(helaas mag ik de Z niet meer gebruiken)
maar ik moet even wachten op mijn startkaart en dan wil ik eigenlijk eind januari nog een keertje springen....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 09:37

Je moet je toch selecteren?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:12

Ctal schreef:
Je moet je toch selecteren?


neehoor voro het springen niet! tis zowat uitgestorven hier in NH Haha! als je het vergelijkt met het zuiden!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:24

Hmmmm, misschien doet mijn oude pony Komiek wel mee... Wie weet Lachen

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:59

Waar staat die nu Liberty Verward Misschien ken ik die wel Verward

En wie rijdt hem/haar Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:25

reddytobias"]
[quote="Ctal schreef:
Je moet je toch selecteren?


neehoor voro het springen niet! tis zowat uitgestorven hier in NH Haha! als je het vergelijkt met het zuiden!
[/quote]
Voor de dressuur ook niet, iig ik niet. Ik rijd L2 bij de pony's. Mag gewoon gelijk meedoen aan het regionale kampioenschappen Lachen (24 januari) Omdat er denk ik dus te weinig animo is.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:02

gomir schreef:
Waar staat die nu Liberty Verward Misschien ken ik die wel Verward

En wie rijdt hem/haar Verward

In Aalsmeer, Tessa Mikkers rijd hem nu Lachen

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:19

Dan heb ik hem volgens mij al eens zien lopen
Is het een bruine Verward Heb tessa iig weleens gezien op concours Lachen

Pony's indoordressuur is in Noord-Holland inderdaad ook geen selectie voor de regio Paarden-dressuur weer wel

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:21

gomir schreef:
Dan heb ik hem volgens mij al eens zien lopen
Is het een bruine Verward Heb tessa iig weleens gezien op concours Lachen

Pony's indoordressuur is in Noord-Holland inderdaad ook geen selectie voor de regio Paarden-dressuur weer wel

Nou ja ik vind het wel handig, scheelt weer allemaal selecties. Opzich wel leuk om te rijden lijkt me, maar dat kan in de zomer altijd nog Lachen Dan moet dat wel (toch?).

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:30

Got en hier in gelderland heb ik 3 wedstrijden moeten zweten om door te mogen :d
Maarja wel weer mooie prijzen erbij Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:33

Zomer is wel selectie voor de dressuur en voor springen moet je alleen starten om door te mogen (rondkomen hoefde in 2003 niet eens meer Knipoog )

Ik vind die selecties een hoop gedoe. Doe ik Blokker wel mee, maar meer omdat ik gewoon wil rijden dan voor de kampioenschappen...Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om naar een NK in Ermelo te moeten Bloos Heb daar (nog) helemaal niets te zoeken Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:46

gomir schreef:
Zomer is wel selectie voor de dressuur en voor springen moet je alleen starten om door te mogen (rondkomen hoefde in 2003 niet eens meer Knipoog )

Ik vind die selecties een hoop gedoe. Doe ik Blokker wel mee, maar meer omdat ik gewoon wil rijden dan voor de kampioenschappen...Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten om naar een NK in Ermelo te moeten Bloos Heb daar (nog) helemaal niets te zoeken Knipoog



zoveel mensen hebben nix te zoeken op het NK Haha!
maar de kampioenschappen staat der mate laag en makkelijk, dat elke idioot rond komt Haha!

ik doe een poging tot M1 dressuur tussen de paarden Tong uitsteken haha zie je het al voor je? dan word ik gegarandeerd 1e van Onderen Haha! *LOL*

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:01

Alleen ik weet het ook nog van mezelf *LOL* Dat scheelt al een stuk

indoor stond het vorig jaar best pittig gebouwd, maar outdoor was in Noord-holland noord echt treurig Bloos (en ik had in het klassiek nog een balk Schijnheilig )


Misschien win je wel met dresuur Knipoog Je weet maar nooit, niet meteen jezelf omlaag halen hoor *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

suusjuhh

Berichten: 115
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Egmond aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:21

gomir schreef:
Waar staat die nu Liberty Verward Misschien ken ik die wel Verward

En wie rijdt hem/haar Verward

Liberty? is die vorig jaar verkocht? en een rode KWPN merrie? misschien zit ik fout hoor , maar bij ons op stal is vorig jaar en supermooie, lieve, rode KWPN merrie gekomen, dus als iemand die zoekt, de vriendin van de boer, heeft die gekocht, en rijdt hem nu natuurlijk ook
! gaat trouwens heel goed!
groetjes, suus

Party!! I Love Bárasi Frá Libérté en Ferdinand!!:#

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:02

Die bedoelt ze niet Verward

Liberty hebben ze nog steeds

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:04

gomir schreef:
Alleen ik weet het ook nog van mezelf *LOL* Dat scheelt al een stuk

indoor stond het vorig jaar best pittig gebouwd, maar outdoor was in Noord-holland noord echt treurig Bloos (en ik had in het klassiek nog een balk Schijnheilig )


Misschien win je wel met dresuur Knipoog Je weet maar nooit, niet meteen jezelf omlaag halen hoor *LOL*


whaha ja, idd! in 2000,2001 was ik steeds bij de laatste 5 Tong uitsteken terwijl ik zelf vond dat het lekker ging! Bloos haha oke 2002, was ik 3e van NH, 2003 heb ik maar overgeslagen Haha! en nu....haha ik durf geneens Cool

2003 NH kamp. outdoor vond ik voor mij het Z pittig staan zeg!!!! Bloos Bloos! vette sloot....(okeoke ik ben er niet gekomen Tong uitsteken Schijnheilig ) maar toch pittig Haha!
ik ben ook niet zo van het indoor, hij springt binnen nu eenmaal niet zo lekker!

zullen we samen dressuur rijden? wat rijd jij eigenlijk?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:11

Ik ben met Ontario eens L1 gestart voor de grap, omdat ik B+6 was en de nieuwe regeling kwam. Daarna heb ik nooit meer een dressuurproef gereden Bloos (daarvoor ook al een half jaar niet, maar ik vind L-startgerechtigd leuker dan B+6 dus heb toen een uitzondering gemaakt)

Ot ga ik misschien in april ofzo een keer starten. Mag gelukkig meteen L1, anders zou ik er niet eens aan beginnen Knipoog

ben dus L1-startgerechtigd met 2 paarden, aan mij heb je helemaal niets Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:50

Jaaah,ik doe ook mee!! Haha!
B springen en L2 dressuur...(geloof ik....Tong uitsteken )

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje en 10 bezoekers